Consiliul Baroului Bucuresti convoaca:
ADUNAREA GENERALA ELECTIVA SI ORDINARA A AVOCATILOR in data de 21.05.2011, ora 09.00, la Sala Palatului, cu urmatoarea ordine de zi:
ADUNAREA GENERALA ELECTIVA
Alegerea Organelor de Conducere a Baroului Bucuresti:
- Consiliul Baroului Bucuresti
- Decanul Baroului Bucuresti
- Comisia de Disciplina
- Comisia de Cenzori
ADUNAREA GENERALA ORDINARA
1. Prezentarea, discutarea si supunerea la vot a raportului Consiliului privind activitatea desfasurata in 2010,
2. Prezentarea, discutarea si supunerea la vot a raportului financiar-contabil pentru 2010,
3. Prezentarea, discutarea si supunerea la vot a raportului Comisiei de cenzori privind activitatea financiar-contabila in 2010,
4. Descarcarea Consiliului cu privire la activitatea si gestiunea sa pentru anul 2010
5. Prezentarea, discutarea si supunerea la vot a proiectului de buget pentru 2011;
6. Alegerea reprezentantilor Baroului Bucuresti pentru Congresul Avocatilor din 10-11 iunie 2011;
7. Achizitionarea unui nou sediu pentru Baroul Bucuresti
8. Înfiintarea unei gradinite pentru copiii avocatilor
9. Diverse.
PREZENTA AVOCATILOR ESTE OBLIGATORIE CONFORM DISPOZITIILOR LEGALE SI STATUTARE
Neparticiparea avocatilor la Adunarea Generala Electiva si Ordinara din 21 mai 2011 impune o plata suplimentara de 7000€ pentru angajarea Salii Palatului pe data de 4 iunie 2011.
Conform art.52¹ alin. 3 din Legea 51/1995 modificata prin Legea 270/2010: ”Avocatul membru al baroului nu poate delega exercitarea dreptului sau de vot unui alt avocat” la Adunarea Generala.
Hotararea nr. 7 a CBB din 2011
Hotararea nr. 8 a CBB din 2011
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Daca un angajator acorda tichete de masa, acestea trebuie trecute in regulamentul intern astfel incat sa beneficieze toti salariatii ? sau se fac acte aditionale si se acorda preferential?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: In cadrul aceleasi firmei ne dorim sa mutam o persoana pe un alt loc de munca de lucru practic intr-o alta echipa, nu este necasar schimbarea functiei COR si nici a fisei de post, va avea in continuare aceleasi atributii ca si pana acum. Conform unei proceduri interne a companiei am intocmit un formular de transfer si am instiiintat persoana in cauza, dar a refuzat semnarea transferului si a mutarii in alta echipa. Informarea despre transfer a fost facuta in prezenta martorilor care au si semnat...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<