Pe site-ul Institutului National al Magistraturii a fost dat publicitatii anuntul cu privire la selectia unui formator cu norma intreaha in domeniul etica si deontologie judiciara, in cadrul Departamentului de formare continua.
Atributiile generale ale personalului de instruire sunt (potrivit art.9 din Statut):
a) evaluarea nevoilor de formare in cadrul formarii initiale sau continue, dupa caz;
b) elaborarea si dezvoltarea programelor de studiu, respectiv elaborarea tematicii si contributia la elaborarea si dezvoltarea programului de formare, in cadrul formarii initiale;
c) elaborarea tematicii si contributia la elaborarea planului de formare continua, in cadrul formarii continue;
d) sustinerea de seminarii si conferinte in cadrul activitatii de formare initiala sau continua, dupa caz;
e) dezvoltarea metodologiei de examinare, notare si evaluare a auditorilor de justitie, pentru personalul de instruire implicat in activitatea de formare initiala;
f) coordonarea, indrumarea si supravegherea auditorilor de justitie pe parcursul stagiului efectuat in cadrul instantelor si parchetelor, conform programului de stagiu aprobat de CSM, pentru coordonatorii de practica;
g) pregatirea stiintifica individuala permanenta prin perfectionarea continua in domeniul de competenta si al tehnicilor moderne de predare;
h) elaborarea de materiale didactice / de studiu (suporturi de curs, caiete de seminar, ghiduri de bune practici, etc.);
i) participarea la activitati, programe si proiecte nationale si internationale care privesc dezvoltarea institutionala;
j) participarea in comisiile de elaborare a subiectelor, de corectare a lucrarilor, respectiv a caietelor de practica si de solutionare a contestatiilor la examenele si concursurile organizate de INM si CSM;
k) orice alte atributii stabilite prin lege, regulamente sau prin hotarare a Consiliului stiintific.
Iata care sunt documentele atasate la dosarul de inscriere la concurs:
- curriculum vitae;
- scrisoare de intentie;
- plan de seminar.
Dosarul de inscriere se va depune pana la data de 22 mai 2015.
sursa: INM-LEX.ro
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Este specificat in CIM, la obligatiile angajatorilor: "sa informeze salariatul cu privire la obligatia de a adera la un fond de pensii administrat privat, in conditiile legii". As dori un model de document cu toate detaliile obligatorii care trebuie sa existe privind aceasta informare. Sau am putea sa inseram un paragraf in Minuta de informare privind acest aspect? Daca da, va rog, sa imi spuneti exact ce informatii trebuie sa contina pt a fii conform legii.
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Avem situatia unui certificat medical emis pt un cod de diagnostic 585 din 01/05 in 04/05. Certificatul are bifa pe "In continuare", desi nu este relevant in acest context. Ulterior am primit un alt certificat medical pt perioada 05/05-19/05 cu acelasi cod de diagnostic 585, cu bifa pe "Initial". Acest certificat medical nu trebuie sa aiba bifa pe "In continuare" fiind emis imediat dupa primul si avand acelasi cod de diagnostic? Medicul i-a spus angajatei ca data de...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: In cazul unui salariat angajat ca sofer distributie marfa in tara va rog sa-mi comunicati daca locul de munca este mobil in contractul de munca? In aceasta situatie ar trebui trecut ca zona toata tara? In baza clauzei de mobilitate se acorda prestatii in natura nu in bani, respectiv telefon, card combusibil, este ok?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<