In data de 11 mai 2013, ora 9.00, la Sala Palatului va avea loc Adunarea Generala Ordinara a Avocatilor.
Ordinea de zi cuprinde:
- Prezentarea, discutarea si supunerea la vot a raportului Consiliului privind activitatea desfasurata in anul 2012;
- Prezentarea, discutarea si supunerea la vot a raportului financiar-contabil pentru anul 2012;
- Prezentarea, discutarea si supunerea la vot a raportului Comisiei de cenzori privind activitatea financiar-contabila in anul 2012;
- Descarcarea Consiliului cu privire la activitatea si gestiunea sa pentru anul 2012;
- Prezentarea, discutarea si supunerea la vot a proiectului de buget pentru 2013;
- Diverse.
Informam avocatii, membri ai Baroului Bucuresti ca in cadrul
Adunarii Generale Ordinare a Baroului Bucuresti din 11 mai 2013, se vor organiza 3 cursuri de pregatire profesionala, creditate cu 15 puncte, avand ca obiect urmatoarele teme:
- “Aspecte de noutate in materia competentei in procesul civil”- Lector: Prodecan av. dr. Ion Dragne
- “Particularitatile contractului de vanzare cumparare in materie comerciala” -Lector: Consilier av. dr. Vasile Nemes
- “Consideratii din prisma teoriei dreptului asupra interpretarii art.1 din Codul Civil” - Lector: Avocat Dr. in stiinte juridice I. FRIEDMANN – NICOLESCU Cercetator stiintific asociat
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: As dori sa aflu care sunt conditiile ce trebuie indeplinite pentru ca un cetatean roman sa fie delegat sau detasat in Elvetia la o alta societate. In mod specific: Care este perioada maxima permisa pentru delegare/detasare? Cine este responsabil pentru plata salariului si in ce moneda se efectueaza aceasta plata? Ce documente sunt necesare pentru a formaliza detasarea/delegarea? Cine suporta costurile pentru cazare? Cine acopera cheltuielile de transport? Va rugam sa ne furnizati aceste...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Administratorul doreste sa schimbe sistemul de evidenta/pontaj privind prezenta angajatilor la locul de munca. Este vorba de un sistem inchis, o tableta pe care angajatul va semna la intrarea in incinta societatii, in acelasi timp se va face si o poza a angajatului; la fel se va intampla la iesirea din unitate a angajatului la sfarsitul programului de lucru. Informatiile mentionate se vor pastra pana la sfarsitul lunii sau cel mult 2 saptamani dupa, cand persoana desemnata cu centralizarea si...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<