Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Atentie la confidentialitatea procedurii de mediere
Cu unele exceptii prevazute de lege, sedintele de judecata sunt publice. Procedura de mediere se desfasoara cu respectarea principiului confidentialitatii, atât mediatorul, tertii participanti la procedura, dar si partile fiind tinute de obligatia de a asigura confidentialitatea.
Mediatorul are obligatia pastrarii confidentialitatii asupra informatiilor, documentelor întocmite, celor care i-au fost predate de catre parti pe parcursul medierii.
Conform art. 32 din Legea nr. 192/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, mediatorul este obligat sa pastreze confidentialitatea informatiilor de care ia cunostinta în cursul activitatii sale de mediere, precum si cu privire la documentele întocmite sau care i-au fost predate de catre parti pe parcursul medierii, chiar si dupa încetarea functiei sale.
Mediatorul poate raspunde disciplinar pentru încalcarea obligatiei de confidentialitate, în baza art. 38 lit. a) din Legea 192/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Tertii participanti la desfasurarea procedurii de mediere au obligatia de a pastra confidentialitatea, mediatorul putând solicita semnarea unui acord de
Intrebare: Va rog sa imi comunicati in ce conditii poate o societate cu 17 salariati, dintre care 3 au functia de director productie, sa concedieze pe unul dintre directorii de productie? Mentionez ca directorul de productie are o vechime in societate de cel putin 3 ani si totodata are incheiat cu aceeasi societate si contract de drepturi de autor. Concedierea individuala, conform art. 65 alin. 1, ar fi o optiune fara a achita vreun salariu compensatoriu in regulament nu este specificat nimic legat de... vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Intrebare: As avea nevoie de putin ajutor pentru intocmirea unor contracte de munca cu timp partial. Speta este urmatoarea: firma noastra, in cadrul unui proiect pe fonduri europene, trebuie sa livreze niste cursuri de formare, iar trainerii pe care ii vom angaja vor avea un nr de ore de livrare variabil de la luna la luna. Daca ii angajam cu minimul necesar , ar fi o norma de 3h/zi. Dar ce facem cu lunile in care el livreaza de fapt 5h/zi sau 8h/zi ? Nu putem sa platim ore suplimentare sau bonusuri caci... vezi AICI raspunsul specialistilor <<