Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Biblioteca Mediatorilor. Un nou proiect in sprijinul profesionistilor din Romania
Pe site-ul Consiliului de Mediere a fost dat publicitatii anuntul cu privire la initierea unui nou proiect de ajutor pentru profesionistii din domeniul medierii.
Consiliul de Mediere a realizat un parteneriat cu Biblioteca Academiei si anunta deschiderea unei sectii specializate in ADR, ce va purta numele de Bibilioteca Mediatorilor.
Conform anuntului, cartile, culegerile si revistele se vor consulta la sediul Bibliotecii Academiei Romane, Strada Victoriei nr. 125, sect. 1, cod postal 010071, Bucuresti, telefon : 021 212 82 84, incepand cu data de 7 august 2015.
"Consiliul de Mediere face un apel catre autorii de carti si editorii de publicatii sa sustina aceasta sectie prin donatii (cate doua exemplare, din fiecare titlu). Cartile pot fi trimise ramburs pe adresa Consiliului de Mediere, Piata Sfantul Stefan, nr. 7 pana la data de 5 august 2015.", se precizeaza in cadrul anuntului dat publicitatii pe site-ul Consiliului de Mediere.
Intrebare: As dori sa aflu care sunt conditiile ce trebuie indeplinite pentru ca un cetatean roman sa fie delegat sau detasat in Elvetia la o alta societate. In mod specific: Care este perioada maxima permisa pentru delegare/detasare? Cine este responsabil pentru plata salariului si in ce moneda se efectueaza aceasta plata? Ce documente sunt necesare pentru a formaliza detasarea/delegarea? Cine suporta costurile pentru cazare? Cine acopera cheltuielile de transport? Va rugam sa ne furnizati aceste... vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Intrebare: Va rog sa-mi trimiteti un model fisa de post pentru codul COR 251207: Inginer de dezvoltare a produselor software. vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Intrebare: Administratorul doreste sa schimbe sistemul de evidenta/pontaj privind prezenta angajatilor la locul de munca. Este vorba de un sistem inchis, o tableta pe care angajatul va semna la intrarea in incinta societatii, in acelasi timp se va face si o poza a angajatului; la fel se va intampla la iesirea din unitate a angajatului la sfarsitul programului de lucru. Informatiile mentionate se vor pastra pana la sfarsitul lunii sau cel mult 2 saptamani dupa, cand persoana desemnata cu centralizarea si... vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Data aparitiei: 27 Iulie 2015
Votati articolul "Biblioteca Mediatorilor. Un nou proiect in sprijinul profesionistilor din Romania": Rating: Nota: 5 din 5 din 1 voturi