Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

Biblioteca Mediatorilor. Un nou proiect in sprijinul profesionistilor din Romania

Pe site-ul Consiliului de Mediere a fost dat publicitatii anuntul cu privire la initierea unui nou proiect de ajutor pentru profesionistii din domeniul medierii.

Consiliul de Mediere a realizat un parteneriat cu Biblioteca Academiei si anunta deschiderea unei sectii specializate in ADR, ce va purta numele de Bibilioteca Mediatorilor.

Conform anuntului, cartile, culegerile si revistele se vor consulta la sediul Bibliotecii Academiei Romane, Strada Victoriei nr. 125, sect. 1, cod postal 010071, Bucuresti, telefon : 021 212 82 84, incepand cu data de 7 august 2015.

"Consiliul de Mediere face un apel catre autorii de carti si editorii de publicatii sa sustina aceasta sectie prin donatii (cate doua exemplare, din fiecare titlu). Cartile pot fi trimise ramburs pe adresa Consiliului de Mediere, Piata Sfantul Stefan, nr. 7 pana la data de 5 august 2015.", se precizeaza in cadrul anuntului dat publicitatii pe site-ul Consiliului de Mediere.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
CD Codul Muncii republicat si actualizat la zi


Atentie Codul muncii a fost modificat  Direct prin Legea 88 2018 Legea 64 2018 si OUG 53 2017 si indirect prin anumite decizii ale CCR ICCJ si RIL   Care sunt aceste modificari  Aflati-le din lucrarea "CD Codul muncii - republicat si actualizat la zi" cu respectivele modificari scoase in evidenta pentru a...

Oferta Speciala
valabila 48h


Sursa: CMediere.ro
Data aparitiei: 27 Iulie 2015
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Biblioteca Mediatorilor. Un nou proiect in sprijinul profesionistilor din Romania":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

ClubJuridic.ro - intrebarea zilei

Factura proforma si dialogul online sint echivalente juridic unui contract?

Intrebare: Am o intrebare legata de o situatie aparuta in comertul on-line. Dupa negocieri on-line cu o firma am primit o factura proforma care specifica un prêt si conditia de a plati un avans de 50%. Am achitat avansul prin mandate postal in contul bancar al firmei. In dialogul prin posta electronica firma s-a obligat sa furnizeze comnada in 21 de zile. Marfa este adusa din Italia de la o firma partenera. Dupa epuizarea celor 21 de zile, la insistentele mele, firma mi-a adus la cunostinta prin e-mail faptul ca relatia cu firma furnizoare partenera din Italia nu a functionat cum era prevazut si din acest motiv s-au incalcat conditiile stabilite privind termenul de livrare, pretul si cheltuieli suplimentare cu costul de transport, mai précis: - s-a comunicat modificarea pretului convenit motivind ca firma furnizoare din Italia a transmis la un prêt mai mare decit cel practicat intre ele pina acum; - s-a solicitat achitarea transportului de la firma furnizoare desi acest lucru era subinteles ca nu ma privea si nu aparuse in negocierile precedente; - nu s-a respectat termenul de livrare – de 21 de zile. In concluzie, au fost disfunctionalitati ale relatiei dintre firma din Romania si firma furnizoare partenera din Italia, disfunctionalitati care au condus la cheltuieli suplimentare de 25% din valoarea contractului si la nerespectarea termenului convenit (21 de zile). Firma mi-a transmis o noua factura proforma cu noile pretentii (un nou prêt si un cost de transport care acum apare explicit in noua factura). Intrebarile sint: - prima factura proforma (unde apare explicit pretul si obligatia de aplati 50% din avans) si dialogul prin posta electronica (unde apar termenul de 21 de zile) pot fi considerate dpdv juridic ca izvor de obligatii contractuale? Sint echivalente acestea cu un contract? - faptul ca firma a acceptat avansul si a inceput derularea tranzactiei nu inseamna ca ambele parti au acceptat conditiile stabilite? Mai pot fie ele modificate in mod unilateral de disfunctionalitatile care au aparut in relatia cu o terta parte (cu firma furnizoare din Italia)?

Raspuns: Va multumesc pentru raspuns. Scuze, am crezut ca au aparut probleme de comunicatie. Era vorba de ... [citeste tot raspunsul aici...]

Atentie, Juristi!
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016