Pe site-ul Consiliului de Mediere a fost publicat anuntul cu privire la actualizarea Tabloului Mediatorilor Autorizati la data de 4 noiembrie 2014.
Ce informatii se includ in Tabloul Mediatorilor:
a) numele si prenumele mediatorului;
b) sediul profesional;
c) pregatirea de baza a mediatorului, institutiile la care s-a format si titlurile cu care Ie-a absolvit;
d) domeniul medierii in care acesta este specializat;
e) durata experientei practice in activitatea de mediere;
f) limba straina in care este capabil sa desfasoare medierea;
g) calitatea de membru al unei asociatii profesionale in domeniul medierii, precum si, dupa caz, al altor organizatii;
h) existenta unei cauze de suspendare.
Nu uitati! Consiliul de mediere are obligatia sa actualizeze periodic si cel putin o data pe an Tabloul mediatorilor si sa il puna la dispozitie celor interesati la sediul sau, al instantelor judecatoresti, al autoritatilor administratiei publice locale, precum si la sediul Ministerului Justitiei si pe pagina de Internet a acestuia.
Atentie! Prin Hotararea Consiliului de Mediere nr. 195/2012 s-a completat Regulamentul de organizare si functionare a Consiliului de mediere, adoptat prin Hotararea Consiliului de mediere nr. 5/13.05.2007, aducandu-se completari in privinta informatiilor pe care trebuie sa le cuprinda Tabloul mediatorilor.
Conform regulamentului, Tabloul mediatorilor este intocmit astfel incat sa contina cel putin informatiile prevazute de art. 12 din Lege si este structurat pe coloane astfel:
a) numele si prenumele mediatorului autorizat;
b) data emiterii hotararii;
c) denumirea formei de exercitare a profesiei de mediator;
d) adresa sediului profesional;
e) pregatirea de baza in mediere/institutia;
f) domeniul de practica al medierii ales de mediator;
g) anul inceperii activitatii practice in mediere;
h) limba straina in care este capabil sa desfasoare medierea;
i) asociatia profesionala a mediatorilor in care este membru;
j) asociatii internationale in care este membru, daca este cazul;
k) cauze de suspendare, daca este cazul;
l) date de contact (telefon, fax, e-mail, site).
Sectiunea 1 - Activi
Sectiunea 2.1 - Suspendati
Sectiunea 2.2 - Fara FEP
Sectiunea 2.3 - Care nu indeplinesc art. 23 si 24
Sursa: Consiliul de Mediere
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Care este procedura legala ca un angajator sa recupereze banii din fondul FNUASS? cererile au fost depuse la Casa de Sanatate in anul 2022...In cat timp, se stinge/prescrie obligatia celor de la Casa de Sanatate de a a restutui banii catre angajator? Este vorba despre concedii medicale cu cod indemnizatie 08.
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Un angajat, dupa perioada maxima de concediu medical, ajunge la comisie medicala pentru pensionare anticipata. Cand se incheie contractul de munca? la momentul eliberarii deciziei de catre comisia medicala de pensionare anticipata sau la momentul eliberarii deciziei de pensionare pe caz de boala?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Am avut o Intreprindere Individuala intre perioada 01.08.2023 si 30.08.2024. Pentru anul 2023 am realizat venituri impozabile in valoare de 28.000, iar pentru anul 2024 37.000. Pentru anul 2023 am platit numai impozit si sanatate, si pentru 2024 tot impozit si sanatate. CAS-ul ar fi trebuit platit in situatia de fata, tinund cont, ca nici un an nu a fost intreaga?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<