Pe site-ul Consiliului de Mediere a fost publicat anuntul cu privire la actualizarea Tabloului Mediatorilor Autorizati la data de 4 noiembrie 2014.
Ce informatii se includ in Tabloul Mediatorilor:
a) numele si prenumele mediatorului;
b) sediul profesional;
c) pregatirea de baza a mediatorului, institutiile la care s-a format si titlurile cu care Ie-a absolvit;
d) domeniul medierii in care acesta este specializat;
e) durata experientei practice in activitatea de mediere;
f) limba straina in care este capabil sa desfasoare medierea;
g) calitatea de membru al unei asociatii profesionale in domeniul medierii, precum si, dupa caz, al altor organizatii;
h) existenta unei cauze de suspendare.
Nu uitati! Consiliul de mediere are obligatia sa actualizeze periodic si cel putin o data pe an Tabloul mediatorilor si sa il puna la dispozitie celor interesati la sediul sau, al instantelor judecatoresti, al autoritatilor administratiei publice locale, precum si la sediul Ministerului Justitiei si pe pagina de Internet a acestuia.
Atentie! Prin Hotararea Consiliului de Mediere nr. 195/2012 s-a completat Regulamentul de organizare si functionare a Consiliului de mediere, adoptat prin Hotararea Consiliului de mediere nr. 5/13.05.2007, aducandu-se completari in privinta informatiilor pe care trebuie sa le cuprinda Tabloul mediatorilor.
Conform regulamentului, Tabloul mediatorilor este intocmit astfel incat sa contina cel putin informatiile prevazute de art. 12 din Lege si este structurat pe coloane astfel:
a) numele si prenumele mediatorului autorizat;
b) data emiterii hotararii;
c) denumirea formei de exercitare a profesiei de mediator;
d) adresa sediului profesional;
e) pregatirea de baza in mediere/institutia;
f) domeniul de practica al medierii ales de mediator;
g) anul inceperii activitatii practice in mediere;
h) limba straina in care este capabil sa desfasoare medierea;
i) asociatia profesionala a mediatorilor in care este membru;
j) asociatii internationale in care este membru, daca este cazul;
k) cauze de suspendare, daca este cazul;
l) date de contact (telefon, fax, e-mail, site).
Sectiunea 1 - Activi
Sectiunea 2.1 - Suspendati
Sectiunea 2.2 - Fara FEP
Sectiunea 2.3 - Care nu indeplinesc art. 23 si 24
Sursa: Consiliul de Mediere
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Este specificat in CIM, la obligatiile angajatorilor: "sa informeze salariatul cu privire la obligatia de a adera la un fond de pensii administrat privat, in conditiile legii". As dori un model de document cu toate detaliile obligatorii care trebuie sa existe privind aceasta informare. Sau am putea sa inseram un paragraf in Minuta de informare privind acest aspect? Daca da, va rog, sa imi spuneti exact ce informatii trebuie sa contina pt a fii conform legii.
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Avem situatia unui certificat medical emis pt un cod de diagnostic 585 din 01/05 in 04/05. Certificatul are bifa pe "In continuare", desi nu este relevant in acest context. Ulterior am primit un alt certificat medical pt perioada 05/05-19/05 cu acelasi cod de diagnostic 585, cu bifa pe "Initial". Acest certificat medical nu trebuie sa aiba bifa pe "In continuare" fiind emis imediat dupa primul si avand acelasi cod de diagnostic? Medicul i-a spus angajatei ca data de...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: In cazul unui salariat angajat ca sofer distributie marfa in tara va rog sa-mi comunicati daca locul de munca este mobil in contractul de munca? In aceasta situatie ar trebui trecut ca zona toata tara? In baza clauzei de mobilitate se acorda prestatii in natura nu in bani, respectiv telefon, card combusibil, este ok?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<