Pe site-ul Consiliului de Mediere a fost publicat anuntul cu privire la actualizarea Tabloului Mediatorilor Autorizati la data de 4 noiembrie 2014.
Ce informatii se includ in Tabloul Mediatorilor:
a) numele si prenumele mediatorului;
b) sediul profesional;
c) pregatirea de baza a mediatorului, institutiile la care s-a format si titlurile cu care Ie-a absolvit;
d) domeniul medierii in care acesta este specializat;
e) durata experientei practice in activitatea de mediere;
f) limba straina in care este capabil sa desfasoare medierea;
g) calitatea de membru al unei asociatii profesionale in domeniul medierii, precum si, dupa caz, al altor organizatii;
h) existenta unei cauze de suspendare.
Nu uitati! Consiliul de mediere are obligatia sa actualizeze periodic si cel putin o data pe an Tabloul mediatorilor si sa il puna la dispozitie celor interesati la sediul sau, al instantelor judecatoresti, al autoritatilor administratiei publice locale, precum si la sediul Ministerului Justitiei si pe pagina de Internet a acestuia.
Atentie! Prin Hotararea Consiliului de Mediere nr. 195/2012 s-a completat Regulamentul de organizare si functionare a Consiliului de mediere, adoptat prin Hotararea Consiliului de mediere nr. 5/13.05.2007, aducandu-se completari in privinta informatiilor pe care trebuie sa le cuprinda Tabloul mediatorilor.
Conform regulamentului, Tabloul mediatorilor este intocmit astfel incat sa contina cel putin informatiile prevazute de art. 12 din Lege si este structurat pe coloane astfel:
a) numele si prenumele mediatorului autorizat;
b) data emiterii hotararii;
c) denumirea formei de exercitare a profesiei de mediator;
d) adresa sediului profesional;
e) pregatirea de baza in mediere/institutia;
f) domeniul de practica al medierii ales de mediator;
g) anul inceperii activitatii practice in mediere;
h) limba straina in care este capabil sa desfasoare medierea;
i) asociatia profesionala a mediatorilor in care este membru;
j) asociatii internationale in care este membru, daca este cazul;
k) cauze de suspendare, daca este cazul;
l) date de contact (telefon, fax, e-mail, site).
Sectiunea 1 - Activi
Sectiunea 2.1 - Suspendati
Sectiunea 2.2 - Fara FEP
Sectiunea 2.3 - Care nu indeplinesc art. 23 si 24
Sursa: Consiliul de Mediere
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Contractul colectiv de munca al societatii expira la data de 11.04.2025. Va rog sa ma ajutati cu pasii de urmat pentru documentatia de pregatit care urmeaza sa fie depusa la ITM si daca se poate care sunt documentele care trebuie sa se regaseasca in dosarul de depunere al contractului colectiv de munca. Exista o data limita la care trebuie depusa documentatia la ITM sau trebuie sa ne incadram pana pe data de 11.04.2025?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Va rog sa ma ajutati cu calcularea sarcina si lauziei, Cum e corect salariul calculat pe luna februarie? Data intrare in concediul de maternitate: 01.01.2025 SALARIU BRUT -LUNA 1-6 4950LEI IUL.2024-DEC.2024 TOTAL SALARII BRUTE 29700. MEDIE ZILNICA 230.23 INDEMNIZATIE ZILNICA 195.7, SUMA PRIMITA PE LUNA IANUARIE 2642, PE LUNA FEBRUARIE 2935 SAU Salariu brut de calculeaza aug.2024-Ian.2025, aug.2024 4950 sep.2024 4950 oct.2024 4950 nov.2024 4950 dec.2024 4950 ian.2025 3523 venit baza 28273,...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<