In Monitorul Oficial al Romaniei, partea I, nr. 484 din data de 16 iulie 2012 a fost publicata Legea nr. 126/2012 privind aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 29/2011 pentru modificarea si completarea Ordonantei Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala.
Legea aproba OG nr. 29/2011 pentru modificarea si completarea OG nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, aducand unele modificari legate de conditiile emiterii certificatului de atestare fiscala de catre organele fiscale ale autoritatii administratiei publice locale.
Astfel, potrivit noii legi, certificatul de atestare fiscala se emite la solicitarea contribuabilului sau a notarului, respectiv imputernicitul acestuia, conform delegarii date de catre contribuabil.
Pana in prezent, Codul de procedura fiscala prevedea ca certificatul de atestare fiscala se emitea de organul fiscal competent al autoritatii administratiei publice locale, la solicitarea contribuabilului.
Legea aduce modificari si in ceea ce priveste perioada in care certificatul de atestare fiscala poate fi folosit.
Va recomandam
Compuneri perfecte pentru clasele III-IV
Vacanta! Distractie si pregatire in acelasi timp! Iata lucrarea noastra cu 25 de tipuri de compuneri perfect adaptate preocuparilor copiilor din clasele III-IV! Stim, copilul dvs. este in vacanta. E o perioada binemeritata de relaxare, desigur, dar totodata, din punct de vedere scolar, este si o perioada periculoasa: o pauza totala timp de 3...
Pana in prezent, certificatul putea fi utilizat de contribuabil pe toata perioada lunii in care s-a emis, iar in cazul in care acesta a fost emis in intervalul cuprins intre data de 25 a lunii si finele lunii, putea fi folosit pe toata perioada lunii urmatoare emiterii.
Potrivit noilor reglementari, certificatul de atestare fiscala va putea fi utilizat de contribuabili doar in perioada lunii in care se emite, celelalte prevederi fiind eliminate.
>>> cititi aici cuprinsul integral al reglementarii