Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

Contractul de prestari de servicii (model)

Contract de prestari de servicii


(model de baza)

Incheiat astazi .........................
la .............................................


I. PARTILE CONTRACTANTE

1.1. S.C. ........................................................... S.N.C./S.C.S./S.A./S.C.A./S.R.L. cu sediul social in .....................................................,(localitatea) str. ....................... nr. ......, bloc ......, scara ......, etaj ......,  apartament ......., judetul/sectorul ................, avand codul unic de inregistrare nr. .................., atribut fiscal ......................... si numar de ordine in registrul comertului ......../........../............, contul nr. ............................... deschis la ......................., telefon .................., fax ........................., reprezentata prin ......................................, cu functia de ........................................., in calitate de prestator si

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
202 Modele de fise de post actualizate conform GDPR


ACTUALIZATE conform Noului GDPR Scapati de stresul controlului Va oferim 202 modele de fise de post redactate impecabil EDITABILE si conforme noului COR & GDPR Atentie Cand vine vorba despre fise de post stiti bine Trebuie sa fie in deplina conformitate cu Regulamentul General privind Protectia Datelor Personale GDPR –...

Oferta Speciala
valabila 48h

sau

1.1. Asociatia/Fundatia/Uniunea/Federatia ..............................................., cu sediul in .............................., (localitatea) str. ................................ nr. ........, bloc ......, scara ......, etaj ......, apartament ......., judetul/sectorul .............................., inscrisa la ............................., in registrul .................................. sub nr. ................, pe baza certificatului de inscriere nr. ........... din ........................, avand contul nr. ......................... deschis la ..................................., telefon ..................., fax ......................., reprezentata de ........................., cu functia de ..................., in calitate de prestator si
sau

1.1. Asociatia familiala ..............................................................., cu sediul in ........................................................., (localitatea) str. ................ nr. ........, bloc ........., scara ........., apartament ......, judetul/sectorul ............., posesoarea autorizatiei nr. ................, din ........................., eliberata de .........................., avand contul nr. ......................, deschis la .................., telefon ................,  fax ......................., reprezentata de ......................, cu functia de ............................., in calitate de prestator si
sau

1.1. .........................................................., (numele si prenumele)  cu domiciliul in ....................................., (localitatea) str.  ..............................  nr.  ................,  bloc  ......,  scara  .....,.  etaj  ......,  apartament  ......, judetul/sectorul ......, posesorul (posesoarea) autorizatiei nr. ........... din ................, eliberata de ..................., persoana fizica care desfasoara activitate economica in mod independent, in calitate de prestator si

1.2. S.C. ............................................ S.N.C./S.C.S./S.A./.SC.A./S.R.L. cu sediul social in ..........................................., (localitatea) str. ....................... nr. ......, bloc ......, scara ......, etaj ......, apartament ......, judetul/sectorul .................., avand codul unic de inregistrare nr. ................., atribut fiscal ....................... si numar de ordine in registrul comertului ......./............/............, contul nr. ....................... deschis la ......................., telefon ...................., fax ........................., reprezentata prin ........................, cu functia de ................................., in calitate de beneficiar
sau

1.2. Asociatia/Fundatia/Uniunea/Federatia ............................................, cu sediul in ..............................., (localitatea) str. ...................................... nr. ......., bloc ....., scara ....., etaj ....., apartament ......, judetul/sectorul ............................., inscrisa la ............................, in registrul ..................................... sub nr. ................ pe baza certificatului de inscriere nr. ........... din .........................., avand contul   nr.   ........................   deschis   la   ..............................,   telefon   ..........   fax   .................... reprezentata de .............................. cu functia de ........................ in calitate de beneficiar
sau

1.2. Asociatia familiala ................................................................., cu sediul in ..............................................................., (localitatea) str. .................. nr. ......, bloc ......, scara ......, apartament ......, judetul/sec- torul ..............., posesoarea autorizatiei nr. ....................... din .................................., eliberata de .................,. avand contul nr. ......................., deschis la .................., telefon ................,
fax ......................, reprezentata de ......................., cu functia de ............................, in calitate de beneficiar
sau

1.2. ..............................................................., (numele si prenumele) cu domiciliul in ................................, (localitatea) str. ............................................ nr. ................, bloc ......, scara ......, etaj ......, apartament ......, judetul/sectorul ........., posesorul (posesoarea) autorizatiei nr. ............... din ..........................., eliberata de ...............................,. persoana fizica care desfasoara activitate economica in mod independent, in calitate de beneficiar
sau

1.2. ..............................................., (numele si prenumele) cu domiciliul in ..............................................., (localitatea) str.  .....................  nr.  .......,  bloc  ......,  scara  ......,  etaj  ......,  apartament  ......,  judetul/sectorul .........., avand actul de identitate seria .............. numarul .................. eliberat de .............. la data de ............................., codul numeric personal ............................................, in calitate de beneficiar au  convenit  sa  incheie  prezentul  contract  de  prestari  de  servicii,  cu  respectarea  urmatoarelor clauze:
 


II. OBIECTUL CONTRACTULUI

2.1. Obiectul contractului il constituie efectuarea de catre prestator in favoarea beneficiarului a urmatoarelor servicii1):
a) ...................................................................................................................... ;
b) ................................................................................................................... ;
etc.

2.2. In vederea realizarii obiectului prevazut la pct. 2.1, partile au convenit ca prestatorul sa procure materialele necesare mentionate in anexa la prezentul contract, caz in care acestea vor fi decontate de beneficiar.
sau

2.2. In vederea realizarii obiectului prevazut la pct. 2.1 partile au convenit ca beneficiarul sa procure,   pe   contul   sau,   materialele   necesare,   in   cantitatile   si   de   calitatea   prevazute   in anexa/devizul anexa la prezentul contract.

III. DURATA CONTRACTULUI

3.1. Prestatorul va realiza serviciile prevazute la pct. 2.1 in termen de ............. zile/saptamani/luni incepand cu data semnarii prezentului contract.

3.2. Partile pot conveni la prelungirea termenului prevazut la pct. 3.1, in cazul in care va fi necesar  datorita  greutatilor  ivite  in  aprovizionarea  cu  materiale  sau  a  eventualelor  situatii neprevazute, aparute in cursul executarii lucrarii.

IV. PRETUL CONTRACTULUI

4.1. Pretul serviciilor efectuate de prestator este de .......... LEI/EURO/USD.

4.2. Plata pretului se va efectua integral/esalonat la data de:
a) ........................ suma de .................. LEI/EURO/USD
b) ........................ suma de .................. LEI/EURO/USD
etc.

4.3. Pretul se va plati in numerar la casieria prestatorului/in contul prestatorului indicat in partea introductiva a prezentului contract.

4.4. In cazul in care, anterior efectuarii serviciilor, vor interveni majorari de preturi care afecteaza costul acestora:
a) prestatorul  de  servicii  are  dreptul  sa  majoreze  pretul  contractului,  in  raport  cu cresterea preturilor, dar cu obligatia de a notifica in termen de ............ zile benefi- ciarului hotararea sa;
b) beneficiarul, in termen de ........................... zile de la data primirii notificarii scrise
a prestatorului, are obligatia sa comunice acestuia daca pretul majorat este acceptabil si sa solicite continuarea/sistarea lucrarii. Daca beneficiarul nu raspunde la notificare in termenul de mai sus, se considera acceptare tacita a pretului.

4.5. Atunci cand majorarea de preturi intervine in cursul executarii contractului, iar beneficiarul nu accepta majorarea, va notifica in scris prestatorului refuzul sau, acesta avand dreptul la cota-parte din pret echivalenta cu prestatia executata si la pretul convenit.
 

V. GARANTII

5.1. Prestatorul de servicii garanteaza serviciile prestate pentru un termen de ..... zile/luni/ani din ziua incheierii prezentului contract.

5.2. In cadrul acestui termen, beneficiarul poate solicita remedierea eventualelor lucrari efectuate, cu conditia ca ele sa nu se datoreze culpei sale.

VI. OBLIGATIILE PARTILOR

6.1. Prestatorul se obliga:
a) sa procure materialele mentionate in anexa la prezentul contract2);
b) sa foloseasca personal calificat in domeniul/domeniile care fac obiectul serviciilor prestate;
c) sa  efectueze,  in  mod  gratuit,  remedierea  eventualelor  defectiuni  survenite  la lucrarile efectuate, daca nu se datoreaza culpei sale.

6.2. Obligatiile beneficiarului sunt urmatoarele:
a) sa procure materialele mentionate in anexa la prezentul contract2);
b) sa plateasca, prestatorului serviciilor, pretul lucrarilor la termenele si in conditiile prevazute la cap. IV.


VII. RASPUNDEREA PARTILOR

7.1. In  caz  de  neexecutare  sau  executare  necorespunzatoare  a  serviciilor/lucrarilor  contractate, prestatorul se obliga sa plateasca beneficiarului daune-interese.

7.2. Daca beneficiarul nu achita pretul serviciilor/lucrarilor la termenele stabilite, este obligat la plata unor penalitati de .....% pe zi de intarziere din suma datorata.

7.3. Prestatorul raspunde pentru viciile ascunse ale lucrarilor executate si suporta riscurile pieirii for- tuite a bunurilor asupra carora s-au efectuat lucrarile respective, pana in momentul predarii lor beneficiarului, moment in care riscurile pieirii fortuite a bunurilor respective trec asupra acestuia.

VIII. FORTA MAJORA

8.1. Niciuna  dintre  partile  contractante  nu  raspunde  de  neexecutarea  la  termen  sau/si  de  executarea in mod necorespunzator – total sau partial – a oricarei obligatii care ii revine in baza prezentului contract, daca neexecutarea sau/si executarea obligatiei respective a fost cauzata de forta majora asa cum este definita de lege.

8.2. Partea care invoca forta majora este obligata sa notifice celeilalte parti, in termen de ............., (zile, ore) producerea evenimentului si sa ia toate masurile posibile in vederea limitarii consecintelor lui.

8.3. Daca in termen de ................. de la producere, evenimentul respectiv nu inceteaza, partile au (zile, ore) dreptul sa-si notifice incetarea de plin drept a prezentului contract, fara ca vreuna dintre ele sa pretinda daune-interese.

IX. NOTIFICARILE INTRE PARTI

9.1. In acceptiunea partilor contractante, orice notificare adresata de una dintre acestea celeilalte
este valabil indeplinita daca va fi transmisa la adresa/sediul prevazut in partea introductiva a
prezentului contract.

9.2. In cazul in care notificarea se face pe cale postala, ea va fi transmisa prin scrisoare recomandata,  cu  confirmare  de  primire  (A.R.)  si  se  considera  primita  de  destinatar  la  data mentionata de oficiul postal primitor pe aceasta confirmare.

9.3. Daca notificarea se trimite prin telefax, ea se considera primita in prima zi lucratoare dupa cea in care a fost expediata.

9.4. Notificarile verbale nu se iau in considerare de nici una dintre parti, daca nu sunt confirmate prin intermediul uneia dintre modalitatile prevazute la alineatele precedente.

X. SOLUTIONAREA LITIGIILOR

10.1. Orice  litigiu  decurgand  din  sau  in  legatura  cu  prezentul  contract,  inclusiv  referitor  la incheierea,  executarea  ori  desfiintarea  lui,  daca  nu  se  poate  rezolva  pe  cale  amiabila  de reprezentantii   partilor,   se   va   solutiona   prin   arbitrajul   Curtii   de   Arbitraj   Comercial International de pe langa Camera de Comert si Industrie a Romaniei, in conformitate cu Regulile de procedura arbitrala ale acestei Curti.

10.2. Hotararea arbitrala este definitiva si obligatorie.
sau

10.1. In cazul in care eventualele neintelegeri privind validitatea prezentului contract sau rezultate din interpretarea, executarea sau incetarea lui nu se vor putea rezolva pe cale amiabila, partile au convenit sa se adreseze instantelor judecatoresti competente.

XI. CLAUZE FINALE

11.1. Modificarea prezentului contract se face numai prin act aditional incheiat intre partile contractante.

11.2. Prezentul  contract,  impreuna  cu anexele  sale care fac parte integranta din cuprinsul  sau, reprezinta vointa partilor si inlatura orice alta intelegere verbala dintre acestea, anterioara sau ulterioara incheierii lui.

11.3. Prezentul contract s-a incheiat intr-un numar de ........ exemplare, din care ................. .


         PRESTATOR                                                                         BENEFICIAR

Note
1. In vederea evitarii eventualelor neintelegeri intre parti, serviciile pe care trebuie sa le efectueze prestatorul vor fi precis determinate in cuprinsul contractului.
2. In raport de conventia intervenita intre parti.


 

Contract prestari servicii (Modele si partea teoretica)

 

 


 

 

 

de
Data aparitiei: 24 August 2006
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Contractul de prestari de servicii (model)":
Rating:

Nota: 4.2 din 5 din 5 voturi


Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

ClubJuridic.ro - intrebarea zilei

Pot scapa de executare silita?!

Intrebare: Buna ziua! Situatia mea se prezinta astfel: Undeva prin luna decembrie 2009, mi s-a oferit un post la clubul sportiv fc farul Constanta, ca jucator de fotbal de catre directorul economic si resurse umane. Conditia ca eu sa activez la club era sa fac un card de credit la banca cec bank de 10000euro, din care suma de 40 de milioane imi apartinea mie ca fiind primul salariu. Restul revenindu-i clubului sau directorului, cu conditia ca acesta sa plateasca ratele lunare pana se va acoperi tot imprumutul. Am fost de acord....... Impreuna cu directorul am fost la banca, acesta a completat toate contractele/formularele necesare pt imprumut, venindu-mi mie sarcina la sfarsit doar de a semna. Vazand ca exista o carte de munca pe numele meu, o adeverinta de salariat am crezut ca totul e pe bune. Totul a fost in regula, au sosit cardurile, am luat cei 40 de mil si am asteptat sa fiu chemat sa activez la club insa acest lucru nu s-a intamplat nici pana in ziua de azi. Prin luna mai 2010, am fost contactat de catre recuperatori comunicandu-mi ca am de platit suma de 10 000 euro + dobanzi...etc. Atunci am depus o plangere penala impotriva acestui director la procuratura de pe langa jud Cta. De atunci am dat doar o declaratie la sectia de polite unde a fost trimisa plangerea mea si de atunci nu s-a mai intamplat nimic. Am aflat ca nu eram singurul inselat, ci mai sunt inca 35 de persoane in aceasi situatie. De acest caz s-au ocupat cei de la ipj cta, apoi a fost transferat la criminalistica unde am fost sa dau si eu o declaratie recent. Ca o sa-l gaseasca pe director vinovat sau nu banca oricum n-o sa primeasca nici un ban de la acesta. Recuperatorii m-au stresat un timp cu telefoanele apoi au incetat, insa am primit o somatie de la executorul judecatoresc. Nu detin nici un bun. M-am intalnit cu acesta i-am explicat situatia si a ramas sa trimita o scrisoare la primaria din orasul meu pt a verifica daca am vreun bun pe numele meu. Ma contacteaza din nou telefonic si-mi comunica ca trebuie sa merg pana la el sa semnez un proces verbalcare afirma ca am fost inselat si ca am depus o plangere si alte acte pe care nu mi le-a adus la cunostinta. Deocamdata nu am intrat in procedura de executare silita. Intrebarile la care caut un raspuns pana la sfarsitul lunii termen pe care mi l-a dat executorul de a ma prezenta la el sa-i semnez cele mentionate sunt: - Daca e recomandat sa ma mai vad sau nu cu executorul, sa semnez ceea imi va prezenta? - Detin un cont normal cu card la bcr, il folosesc periodic pt unele tranzactii. Acesta va fii afectat daca voi intra in procedura de executare silita? - Am vreo sansa sa scap de aceasta executare prin faptul ca sunt victima unei inselaciuni si ca am depus o plangere penala ? Executorul judecatoresc mi-a spus ca nu, insa mi-a mentionat ceva de genu "poti sa te interesezi daca pe baza acestei plangeri se poate anula titlul de contract" - Daca totusi ajung sa fiu executat silit, in cat timp voi fi din nou curat, sa pot avea un bun pe numele meu si sa nu-i intereseze pe altii de acesta smile Orice parere e bine venita si pt orice sfat recomandat voi ramane recunoscator. O zi buna si va doresc sa fiti feriti de probleme!

Raspuns: Puteti formula o contestatie la executare la titlu in cadrul careia sa sustineti toate aspectele de... [citeste tot raspunsul aici...]

Atentie, Juristi!
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016