La data de 3.10.2013 a fost inregistrata la Consiliul Superior al Magistraturii adresa Ministerului Justitiei prin care domnul Robert Cazanciuc, ministrul justitiei a transmis Sectiei pentru procurori, spre avizare, urmatoarele propuneri de numire in functii de conducere:
* Doamna procuror Iuliana Bendeac - pentru functia de procuror sef sectie – Sectia combatere a coruptiei;
* Domnul procuror Viorel - Ioan Cerbu - pentru functia de procuror sef sectie adjunct - Sectia combatere a coruptiei
* Doamna procuror Elena Cristina Matiesescu - pentru functia de sef sectie - Sectia judiciara penala;
* Domnul general-maior magistrat Ion Alexandru - pentru functia de procuror sef sectie – Sectia de combatere a infractiunilor de coruptie savarsite de militari.
* * *
Sectia pentru procurori a hotarat, cu majoritate de voturi, in sedinta de astazi, 8.10.2013, urmatorul calendar de desfasurare a procedurii de avizare:
- 08-25.10.2013 – punerea in dezbatere publica a proiectelor de management si efectuarea verificarilor asupra candidaturilor;
- 25.10.2013 – analizarea rezultatelor demersului anterior;
- 28.10.2013 – intervievarea candidatilor;
- 29.10.2013 – transmiterea avizelor catre ministrul justitiei.
Sursa Ministerul Justitiei
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: As dori sa aflu care sunt conditiile ce trebuie indeplinite pentru ca un cetatean roman sa fie delegat sau detasat in Elvetia la o alta societate. In mod specific: Care este perioada maxima permisa pentru delegare/detasare? Cine este responsabil pentru plata salariului si in ce moneda se efectueaza aceasta plata? Ce documente sunt necesare pentru a formaliza detasarea/delegarea? Cine suporta costurile pentru cazare? Cine acopera cheltuielile de transport? Va rugam sa ne furnizati aceste...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Administratorul doreste sa schimbe sistemul de evidenta/pontaj privind prezenta angajatilor la locul de munca. Este vorba de un sistem inchis, o tableta pe care angajatul va semna la intrarea in incinta societatii, in acelasi timp se va face si o poza a angajatului; la fel se va intampla la iesirea din unitate a angajatului la sfarsitul programului de lucru. Informatiile mentionate se vor pastra pana la sfarsitul lunii sau cel mult 2 saptamani dupa, cand persoana desemnata cu centralizarea si...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<