Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

HOTARAREA nr. 1.049 din 13 octombrie 2015 modifica si completeaza Regulamentul privind examenul de capacitate al judecatorilor stagiari si al procurorilor stagiari

HOTARAREA nr. 1.049 din 13 octombrie 2015 modifica si completeaza Regulamentul privind examenul de capacitate al judecatorilor stagiari si al procurorilor stagiari, aprobat prin Hotararea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 581/2006


Actul normativ a fost publicat in MONITORUL OFICIAL nr. 861 din 19 noiembrie 2015.


La articolul 17, alineatul (2) se introduce o noua liniuta:

 "- responsabili de sala si supraveghetori, precum si alte persoane care desfasoara activitate pentru buna organizare a examenului. Prin exceptie de la dispozitiile alin. (1), aceste persoane sunt numite prin hotarare a presedintelui comisiei de organizare a examenului, de regula, din aceleasi categorii de personal ca si membrii comisiei."

Alineatul (2) al articolului 18 se modifica dupa cum urmeaza:

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Consilier Taxe si Impozite pentru Contabili 12 actualizari


Rezolvati rapid si perfect legal orice problema generata de noile reglementari ce modifica in Codul fiscal 4 argumente solide pentru a va abona la Consilier – Taxe si Impozite pentru Contabili 1 Evitati garantat orice greseala fiscala din contabilitate 2 Va rezolvati rapid toate problemele de fiscalitate 3 Salvati sume importante din...

Oferta Speciala
valabila 48h

 "(2) Presedintele comisiei de organizare a examenului ia toate masurile necesare indeplinirii atributiilor prevazute la alin. (1). In acest scop, presedintele comisiei de organizare a examenului stabileste fisa de atributii pentru vicepresedinti si membrii comisiei, precum si instructiunile pentru responsabilii de sala si supraveghetori."

 

de
Data aparitiei: 23 Noiembrie 2015
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Votati articolul "HOTARAREA nr. 1.049 din 13 octombrie 2015 modifica si completeaza Regulamentul privind examenul de capacitate al judecatorilor stagiari si al procurorilor stagiari":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 2 voturi


Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

ClubJuridic.ro - intrebarea zilei

Schimbare contract de închiriere sediu societate în contract de comodat

Intrebare: Societatea dorește sa anuleze contractul de închiriere pentru sediu și să încheie cu proprietarii sediului un contract de comodat. Proprietarii sediului sunt și acționari în societate. Practic sediul rămâne la aceeași adresă pe baza contractului de comodat dar nu se va mai achita chirie în baza contractului de închiriere care își încetează valabilitatea. Vă rog să mă ajutați cu răspunsuri la câteva întrebări: a) societatea trebuie să anunțe Registrul Comerțului de această modificare de tip de contract? b) societatea trebuie să anunțe ANAF de această modificare de tip de contract? c) proprietarii sediului cu cât timp înainte de încetarea contractului de închiriere trebuie să meargă la ANAF și să anunțe încetarea contractului de închiriere și ce documente trebuie să prezinte?

Raspuns: In ce priveste modificarea contractului dintr-unul de inchiriere intr-unul de comodat, puteti opta p... [citeste tot raspunsul aici...]

Atentie, Juristi!
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016