Denumirea autoritatii sau institutiei publice ...............................
Sediul/Adresa ...............................................................
Data ............................................
Stimate domnule/Stimata doamna .............................................,
Prin prezenta formulez o cerere conform Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public. Doresc sa primesc o copie de pe urmatoarele documente (petentul este rugat sa enumere cat mai concret documentele sau informatiile solicitate):
...............................................................................
................................................................................
................................................................................
................................................................................
................................................................................
................................................................................
.............................................................................. .
Doresc ca informatiile solicitate sa imi fie furnizate, in format electronic, la urmatoarea adresa de e-mail (optional): ................................... .
Sunt dispus sa platesc taxele aferente serviciilor de copiere a documentelor solicitate (daca se solicita copii in format scris).
Va multumesc pentru solicitudine,
...............................
(semnatura petentului)
Numele si prenumele petentului ..............................................
Adresa ..................................................
Profesia (optional) .....................................
Telefon (optional) ......................................
Fax (optional) ..........................................
Sursa Curtea Constitutionala
Formulare tip conform Normelor metodologice de aplicare a Legii nr.544/2001
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: In situatia in care, la momentul angajarii, a fost utilizat un alt model de contract individual de munca CIM, iar ulterior acesta sufera modificari de forma, este necesara intocmirea unor acte additionale care sa includa noile clauze prevazute de modelul actual de CIM?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Avand in vedere ca pe parcursul anilor, cadrul CIM a suferit mai multe modificari, iar multe dintre contractele individuale de munca existente sunt in formate vechi, am dori sa facem o actualizare colectiva a tuturor contractelor intocmite inainte de 2023, din punct de vedere al structurii. Asadar, actul aditional modifica toate articolele din CIM, conform cadrului actual renumerotare / completare / modificare continut, insa detaliile negociate sau modificate prin acte aditionale anterioare vor...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<