Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

Concurs pentru postul de Consilier Juridic

Ministerul Finantelor Publice organizeaza concurs pentru ocuparea functiilor publice de executie vacante de consilier juridic clasa I grad profesional asistent – 1 post si consilier juridic clasa I grad profesional principal - 4 posturi din cadrul
 

Directiei generale juridica.
 
I.Organizarea concursului:
 
1. Inscrierea la concurs se va face pana la data de 22 iunie 2011;
2. Proba scrisa va avea loc in data de 05 iulie 2011, ora 1000 ;
3. Proba orala (interviul) va avea loc in data de 07 iulie 2011.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
CD Codul Muncii republicat si actualizat la zi


Atentie Codul muncii a fost modificat  Direct prin Legea 88 2018 Legea 64 2018 si OUG 53 2017 si indirect prin anumite decizii ale CCR ICCJ si RIL   Care sunt aceste modificari  Aflati-le din lucrarea "CD Codul muncii - republicat si actualizat la zi" cu respectivele modificari scoase in evidenta pentru a...

Oferta Speciala
valabila 48h

 
II. Conditii de participare:
 
Conditiile de participare la concurs pentru functia publica de executie de consilier juridic asistent la Serviciul contencios sunt:

* Cele prevazute la art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

* Alte conditii specifice prevazute in fisa postului:
- studii universitare de licenta absolvite cu diploma/studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta, in domeniul stiintelor juridice;
- vechime in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice – 1 an;
- cunostinte de operare/programare pe calculator: Microsoft Office– nivel mediu;
- o limba straina de circulatie internationala: cunoasterea limbii engleza - nivel mediu;
- abilitati, calitati si aptitudini necesare: abilitati de comunicare si planificare, capacitate de analiza si sinteza necesare lucrarilor de serviciu, creativitate si spirit de initiativa, asumarea responsabilitatilor, capacitate de lucru in echipa, flexibilitate, competenta in redactare, capacitate de organizare a muncii, capacitate organizatorica si de coordonare, spirit responsabil, perfectionist, corectitudine, implicare in munca,
rezistenta la stres, spirit anticipativ, initiativa si adecvare la nou, deschidere pentru dialog si cooperare, spirit selectiv, gandire strategica;
- cerinte specifice: disponibilitate pentru lucrul in program prelungit, in conditiile inregistrarii unui volum fluctuant de lucrari.

Conditiile de participare la concurs pentru functia publica de executie de consilier juridic principal (2 posturi) la Serviciul contencios sunt:

* Cele prevazute la art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor
publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

* Alte conditii specifice prevazute in fisa postului:
- studii universitare de licenta absolvite cu diploma/studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta, in domeniul stiintelor juridice;
- vechime in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice – 5 ani;
- cunostinte de operare/programare pe calculator: Microsoft Office – nivel mediu;
- o limba straina de circulatie internationala: cunoasterea uneia dintre limbile oficiale ale U.E. – nivel mediu;
- abilitati, calitati si aptitudini necesare: abilitati de comunicare si planificare, capacitate de analiza si sinteza necesare lucrarilor de serviciu, creativitate si spirit de initiativa, asumarea responsabilitatilor, capacitate de lucru in echipa, flexibilitate, competenta in redactare, capacitate de organizare a muncii, capacitate organizatorica si de coordonare, spirit responsabil, perfectionist, corectitudine, implicare in munca, rezistenta la stres, spirit anticipativ, initiativa si adecvare la nou, deschidere pentru dialog si cooperare, spirit selectiv, gandire strategica;
- cerinte specifice: disponibilitate pentru lucrul in program prelungit, in conditiile inregistrarii unui volum fluctuant de lucrari.

Conditiile de participare la concurs pentru functia publica de executie de consilier juridic principal (2 posturi) la Serviciul avizare si legislatie nr.1 sunt:

* Cele prevazute la art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

* Alte conditii specifice prevazute in fisa postului:
- studii universitare de licenta absolvite cu diploma/studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta, in domeniul stiintelor juridice;
- vechime in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice – 5 ani;
- cunostinte de operare/programare pe calculator: Microsoft Office Word, Lex Expert, Super Lex, Lotus, Internet, e-mail – nivel mediu;
- o limba straina de circulatie internationala: cunoasterea limbii engleza – nivel mediu;
- abilitati, calitati si aptitudini necesare: capacitate de analiza si sinteza, spirit de echipa, gandire echilibrata, spirit comunicativ, perfectionist, corectitudine, implicare in munca, sociabil;
- cerinte specifice: disponibilitate pentru lucrul in program prelungit, in conditiile inregistrarii unui volum fluctuant de lucrari.

III. Actele necesare in vederea intocmirii dosarului de inscriere:
a) formularul de inscriere (se poate downloada de pe www.mfinante.ro - cariera profesionala, sectiunea concursuri)
b) copia actului de identitate;
c) copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
d) copia carnetului de munca sau, dupa caz, o adeverinta care sa ateste vechimea in munca si, dupa caz, in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice;
e) cazierul judiciar;
f) adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;
g) declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica.

Dosarele de concurs se vor depune la Directia generala managementul resurselor umane, etaj 2;
Relatii suplimentare se vor obtine la numerele de telefonul 319.97.59 int.2125, int.1214.

BIBLIOGRAFIE
pentru ocuparea functiilor publice de executie vacante de consilier juridic clasa I grad profesional asistent – 1 post si consilier juridic clasa I grad profesional principal
- 4 posturi
1. Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Hotararea Guvernului nr. 44/2004 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Ordonanta Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare ;
4. Hotararea Guvernului nr. 1050/2004 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonantei Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala;
5. Hotararea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor Publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
6. Legea nr. 500/2002 privind finantele publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
7. Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 64/2007 privind datoria publica, cu modificarile si completarile ulterioare;
8. Legea nr. 213/1998 privind proprietatea publica si regimul juridic al acesteia, cu modificarile si completarile ulterioare;
9. Legea nr. 24/2000 privind normele de tehnica legislativa pentru elaborarea actelor normative, republicata;
10. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
11.Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita al functionarilor publici, republicata;
12. Legea nr. 31/1990 privind societatile comerciale, republicata;
13.Ordonanta Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor, cu modificarile ulterioare;
14. Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu  modificarile si completarile ulterioare;
15.Hotararea Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare;
16. Hotararea Guvernului nr. 1344/2007 privind normele de organizare si functionare a comisiilor de disciplina, cu modificarile si completarile ulterioare;
17. Ordonanta Guvernului nr. 14/2007 privind reglementarea modului si conditiilor de valorificare a bunurilor intrate, potrivit legii, in proprietatea privata a statului, republicata;
18. Legea nr. 161/2003 privind unele masuri pentru asigurarea transparentei in exercitarea demnitatilor publice, a functiilor publice si in mediul de afaceri, prevenirea si sanctionarea coruptiei, cu modificarile si completarile ulterioare;
19. Legea nr. 90/2001 privind organizarea si functionarea Guvernului Romaniei si a ministerelor, cu modificarile si completarile ulterioare ;
20. Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 88/1997 privind privatizarea societatilor comerciale, cu modificarile si completarile ulterioare;
21. Legea nr. 137/2002 privind unele masuri pentru accelerarea privatizarii, cu modificarile si completarile ulterioare;
22. Legea contabilitatii nr. 82/1991, republicata ;
23. Legea nr. 86/2006 privind Codul vamal al Romaniei, cu modificarile si completarile ulterioare;
24.Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare;
25.Legea contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificarile si completarile ulterioare;
26.Ordonanta Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, cu modificarile si completarile ulterioare;
27. Constitutia Romaniei, republicata ;
28. Codul civil;
29. Codul de procedura civila;
30. Codul penal;
31. Codul de procedura penala .
Data aparitiei: 10 Iunie 2011
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Concurs pentru postul de Consilier Juridic":
Rating:

Nota: 2.5 din 5 din 2 voturi


Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

ClubJuridic.ro - intrebarea zilei

Beneficii aduse asociatiilor de locatari

Intrebare: Buna ziua, Daca o firma de telecomunicatii si/sau gaze/apa monteaza in casa scarii echipamente sau cutii sau trasee tehnice sunt obligati cumva sa incheie contracte de chirie sau sa ofere beneficii asociatiei de locatari sau locatarilor unde sunt montate acestea?

Raspuns: In mod normal, aceste echipamente aferente utilitatilor ( ale firmelor de gaz, apa, energie electric... [citeste tot raspunsul aici...]

Atentie, Juristi!
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016