Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

Dispozitii generale - Capitolul I - Codul aerian al Romaniei

Capitolul I - Dispozitii generale - Codul aerian al Romaniei

SECTIUNEA 1
Domeniul de aplicare

Art. 1.- Prevederile prezentului cod aerian se aplica activitatilor aeronautice civile si militare, precum si persoanelor fizice, juridice sau entitatilor fara personalitate juridica care desfasoara in spatiul aerian national si pe teritoriul Romaniei, activitati aeronautice sau alte activitati care, prin, natura lor, pot pune in pericol siguranta si securitatea aviatiei.


Art. 2. - (1) Activitatile aeronautice pe teritoriul Romaniei si in spatiul aerian national sunt reglementate prin prezentul cod aerian, reglementarile europene aplicabile si, dupa caz, Conventia privind aviatia civila internationala, semnata la Chicago la 7 decembrie 1944, la care Romania a aderat prin Decretul nr. 194/1965, cu amendamentele ulterioare, denumita in continuare Conventia de la Chicago, tratatele internationale la care Romania este parte, precum si prin alte acte normative inmaterie.
(2) Aplicarea prezentului cod aerian se face fara a aduce atingere suveranitatii depline si exclusive asupra spatiului aerian national, precum si reglementarilor specifice referitoare la aparare, ordine si securitate nationala.

 

SECTIUNEA a 2-a

Termeni si definitii

Art. 3. - (1) In sensul prezentului cod aerian, termenii si expresiile de mai jos au urmatoarele semnificatii:

    1. accident - eveniment asociat cu operarea unei aeronave care, in cazul unei aeronave cu pilot la bord, are loc intre momentul in care o persoana se imbarca la bordul acesteia, cu intentia de a efectua un zbor si momentul in care toate persoanele aflate la bord sunt debarcate sau care, in cazul unei aeronave farapilotla bord, are loc intre momentul in care aeronava este gata de a se pune in miscare in scopul efectuarii unui zbor si momentul in care aceasta intra in repaus la finalul zborului si sistemul principal de propulsie este oprit, si in cursul caruia:
    a) o persoana este ranita grav sau mortal, ca urmare a faptuluica:

    (i) - se afla in aeronava,sau

    (ii) - a intrat in contact direct cu orice parte a aeronavei, inclusiv cu parti care s-au desprins din aceasta,sau

    (iii) - a fost expusa direct suflului reactoarelor, cu exceptia cazului in care ranile se datoreaza unor cauze naturale, sunt autoprovocate sau provocate de alte persoane sau cand persoanele ranite sunt pasageri clandestini care se ascund in afara zonelor disponibile in mod normal pasagerilor si echipajului,sau
    (iv) – a efectuat un salt cu parasuta din aeronava;sau

    b) aeronava sufera o avarie sau o defectiune structurala care afecteaza caracteristicile de rezistenta structurala, de performanta sau de zbor ale aeronavei si care, in mod normal, ar necesita reparatii majore sau inlocuirea componentei afectate, cu exceptia unei defectiuni sau avarii la motor, atunci cand avaria se limiteaza la un singur motor,inclusiv capota metalica sau accesoriile sale, la elice, extremitatile aripii, antene, sonde, senzori, pneuri, frane, roti, carenaje, panouri, trapele trenului de aterizare, parbrize, invelisul aeronavei - precum urme mici de lovituri sau perforatii - sau a unor avarii minore la palele rotorului principal, la palele de rotor de coada, la trenul de aterizare, precum si a celor cauzate de grindina sau de impactul cu pasarile, inclusiv perforatiile radomului;sau
    c) aeronava a disparut sau este total inaccesibila.

    2. act de interventie ilicita - act produs in mod ilicit, cu intentie, constand in:

    a) violenta impotriva uneia sau mai multor persoane la bordul unei aeronave la sol si in zbor, daca acel act poate sa pericliteze siguranta aeronavei respective;
    b) distrugere a unei aeronave in serviciu sau provocare de avarii unei astfel de aeronave, care o fac indisponibila pentru zbor ori care ii pot periclita siguranta in zbor;
    c) amplasare sau favorizare a amplasarii prin orice mijloace a unui dispozitiv ori a unei substante care poate distruge o aeronava aflata in serviciu sau ii poate provoca avarii caresao faca indisponibila pentru zbor ori care ii poate periclita siguranta inzbor;
    d) distrugere sau avariere a mijloacelor de navigatie aeriana ori de interventie in functionarea lor, daca un asemenea act poate periclita siguranta aeronavelor in zbor;
    e) comunicare intentionata a unor informatii false, punand astfel in pericol siguranta unei aeronave in zbor;

    f) folosirea ilegala a oricarui dispozitiv, substanta sau armapentru:

     • producerea unui act de violenta impotriva uneia sau mai multor persoane, care provoaca ranirea grava ori moartea acestora, pe un aeroport care deserveste aviatia civila;
    • distrugerea sau avarierea grava a facilitatilor care apartin aviatiei civile sau a aeronavelor care nu sunt in serviciu, dar se afla pe acel aeroport, ori pentru intreruperea serviciilor aeroportului, daca un asemenea act pune in pericol sau poate periclita siguranta aeroportului;
    3. activitati aeronautice civile - totalitatea activitatilor legate de proiectarea, constructia, atestarea, reparatia, intretinerea si operareatehnicii aeronautice civile, precum si aaerodromurilor civile si a obiectivelor de infrastructura de aerodrom, de serviciile civile de navigatie aeriana, de pregatirea personalului aeronautic civil, precum si a activitatilor aeronautice conexe acestora;
    4. activitati aeronautice militare - totalitatea activitatilor legate de proiectarea, constructia, atestarea, reparatia, intretinerea si operarea tehnicii aeronautice de stat, a aerodromurilor militare si a obiectivelor de infrastructura aferente aerodromurilor militare, de serviciile militare de navigatie aeriana, de pregatirea personalului aeronautic militar, precum si a activitatilor aeronautice conexe acestora;
    5. activitati aeronautice conexe - totalitatea serviciilor care contribuie direct la asigurarea desfasurarii activitatilor aeronautice;
    6. administrator al aerodromului - persoana fizica sau entitate cu sau fara personalitate juridica care are ca obiectiv, in temeiul dispozitiilor legale sau al unor contracte, administrarea si operarea unui aerodrom sau a unei retele de aerodromuri, precum si coordonarea si/sau controlul activitatilor desfasurate de diferiti operatori in perimetrul aerodromului sau al aerodromurilor din retea;
    7. aerodrom - o suprafata definita de teren sau de apa sau aflata pe o structura fixa, structura fixa off-shore sau structura plutitoare, inclusiv cladirile, instalatiile si echipamentele aferente, destinata a fi utilizata fie integral, fie partial pentru sosirea, plecarea si miscarea pe suprafata a aeronavelor;
    8. aeronava - orice aparat, cu sau fara motor, cu sau fara pilot la bord, dirijat sau nedirijat, care se poate mentine in atmosfera cu ajutorul altor reactii ale aerului decat cele asupra suprafetei pamantului;
    9. aeronava civila – orice aeronava care nu se incadreaza in categoriile de aeronave prevazute la pct.10;

    10. aeronave de stat - in cazul aeronavelor inmatriculate in Romania: aeronavele detinute de institutiile statului din sistemul national de aparare, ordine publica si securitate nationala si utilizate pentru efectuarea zborurilor speciale sau al celor aferente activitatilor in domeniile apararii, ordinii publice, securitatii nationale si managementului situatiilor de urgenta, precum si aeronavele utilizate pentru servicii vamale; in cazul aeronavelor inmatriculate in alt stat, aeronavele utilizate pentru servicii militare, vamale sau politie sunt considerate aeronave de stat;
    11. aeronave fara pilot la bord - aeronava fara echipaj de zbor la bord care poate executa un zbor in mod programat sau controlat de la distanta; orice dispozitie a codului aerian referitoare la aeronave se aplica si aeronavelor fara pilot la bord daca nu este specificat in mod expres altfel in textulcodului;
    12. aeronava ultrausoara - aeronava cu pilot la bord, definita si clasificata ca aeronava ultrausoara prin reglementari specifice emise de Ministerul Transporturilor;
    13. aeroport – aerodromul certificat care prezinta infrastructura, echipamentele si facilitatile necesare desfasurarii operatiunilor de transport aerian comercial;
    14. aeroport international / deschis traficului international – aeroport certificat ca aeroport de origine, respectiv, destinatie a zborurilor din, respectiv, spre Romania, destinat in special operatiunilor de transport aerian comercial intern si international, in care sunt asigurate facilitatile de control pentru trecerea frontierei de stat, pentru controlul vamal si de sanatate publica si, dupa caz, pentru controlul veterinar si fitosanitar, precum si alte facilitati stabilite prin reglementari specifice;
    15. agent aeronautic - orice persoana fizica sau entitate, cu sau fara personalitate juridica, certificata sa desfasoare activitati aeronautice;
    16. cartarea zgomotului - prezentarea datelor privind situatia existenta sau prognozata referitoare la zgomot in functie de un indicator de zgomot, care poate evidentia depasirile valorilor limita in vigoare, numarul persoanelor afectate sau numarul de locuinte expuse la anumite valori ale unui indicator de zgomot pentru o anumita zona;
    17. cautare si salvare – activitate de gestionare a situatiilor de pericol, de comunicare si coordonare necesare interventiei intr-o situatie de urgenta generata de producerea unui accident de aviatie, incluzand interventii specializate, prim-ajutor si evacuare medicala, utilizand resurse publice si/sau private specializate la dispozitie. Cautarea este o operatiune coordonata care se desfasoara, cu personal, echipamente si facilitati pentru localizarea persoanelor aflate in pericol. Salvarea este o operatiune de recuperare a persoanelor aflate in pericol, de asigurare a primului ajutor medical sau de alta natura si de plasare a acestora intr-un loc sigur;
    18. certificare - orice forma de recunoastere care atesta ca un aerodrom, produs, piesa sau echipament, organizatie, persoana sau serviciu se conformeaza cerintelor aplicabile stabilite prin reglementari specifice, precum si eliberarea unui document de certificare corespunzator care atesta conformitatea; certificarea poate avea ca rezultat si conferirea unui drept, potrivit reglementarilor in vigoare;
    19. certificat de identificare – document individual de inmatriculare emis, in conformitate cu reglementarile specifice nationale sau europene, numai pentru anumite categorii/tipuri de aeronave civile si care poate contine diferente fata de prevederileAnexei 7 – Nationalitatea aeronavelor si semnele de inmatriculare, la Conventia de la Chicago;
    20. certificat de inmatriculare document individual de inmatriculare emis in conformitate cu prevederile Anexei 7 – Nationalitatea aeronavelor si semnele de inmatriculare, la Conventia de la Chicago;

    21. certificat de navigabilitate - document de certificare individual prin care se atesta navigabilitatea unei aeronave;
    22. certificat de tip - documentul de certificare care defineste proiectul de tip al unei aeronave si atesta faptul ca acest proiect de tip se conformeaza cerintelor de navigabilitate aplicabile;
    23. document de certificare – document emis in conformitate cu reglementarile specifice aplicabile, ca rezultat al certificarii;
    24. drept de trafic - dreptul unui transportator aerian de a transporta pasageri, bagaje, marfuri si/sau posta pe o ruta aeriana care deserveste doua sau mai multe aeroporturi;
   25. eveniment de aviatie - orice circumstanta legata de siguranta care pune in pericol sau care, daca nu este remediata sau abordata, ar putea pune in pericol o aeronava, ocupantii acesteia sau orice alta persoana si include, in special, accidentele si incidentele grave;
    26. facilitati - totalitatea serviciilor si baza materiala asociata acestora, asigurate pe un aerodrom in legatura cu intrarea si iesirea aeronavelor, persoanelor, bagajelor, marfurilor si altele asemenea, in traficul aerian intern siinternational;
    27. forta majora - eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil si inevitabil care genereaza imposibilitatea temporara sau definitiva de executare a unui zbor in conditii de siguranta;
    28. misiune - activitatea unui membru al echipajului din momentul in care acesta intra in serviciu, dupa o perioada de odihna corespunzatoare, dar inaintea inceperii unui zbor sau a unei serii de zboruri, pana in momentul in care acel membru al echipajului iese din serviciu dupa incheierea acelui zbor sau a seriei de zboruri;
    29. navigabilitate - caracteristica aeronavei pregatite pentru zbor, constand in conformarea acesteia la reglementarile de admisibilitate la zbor, respectiv a unei parasute constand in conformarea cu reglementarile specifice aplicabile;
    30. operare in camp vizual direct – operatiune de zbor cu o aeronava fara pilot la bord in conditii meteorologice adecvate, pe durata careia persoana care controleaza aeronava de la distanta mentine contactul vizual direct cu aceasta, fara alt ajutor, astfel incat zborul in cauza sa se desfasoare in conditii de siguranta, sa ramana clar definit fata de alt trafic si fata de obstacole naturale sau artificiale si sa poata fi evitata o eventuala coliziune;
    31. operator al aeronavei – persoana fizica sau entitate cu sau fara personalitate juridica care efectueaza operatiuni aeriene cu o aeronava civila sau de stat; in cazul operatiunilor aeriene civile operator al aeronavei este considerat persoana al carei certificat si/sau licenta stau/sta la baza efectuarii operatiunii respective sau in cazul in care, conform reglementarilor specifice aplicabile, un astfel de document nu este necesar, pilotul comandant al aeronavei sau, pentru aeronavele fara pilot la bord, persoana care a programat zborul sau asigura controlul de la distanta al acesteia;
    32. operatiune aeriana comerciala - inseamna orice operare a unei aeronave, contra cost sau in schimbul altor compensatii, la dispozitia publicului sau, cand nu este la dispozitia publicului, care face obiectul unui contract intre un operator si un client;
    33. permis de lucru in perimetrul infrastructurii aeroportuare - document individual prin care se acorda unui operator economic dreptul de a desfasura activitati in perimetrul aeroportului;
   34. Program S.A.C. – capabilitatea de transport strategic aerian NATO la care Romania este parte prin Memorandumul de intelegere ratificat prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.132/2008 privind Capabilitatea de transport strategic aerian, aprobata prin Legea nr. 114/2009, cu modificarile ulterioare;
    35. regiune de informare a zborurilor - FIR Bucuresti - zona de spatiu aerian de dimensiuni definite in care Romania are obligatia furnizarii serviciilor de informare a zborurilor si dealarmare;
    36. reglementari europene - reglementari emise de institutiile si organismele Uniunii Europene;

    37. reglementari specifice - acte normative sau standarde specifice unui domeniu deactivitate;

   38. rute internationale – rute avand ca puncte de origine si/sau destinatie puncte aflate in afara teritoriului in care Romania isi exercita suveranitatea; de la data ridicarii controalelor la frontierele aeriene interne, ca urmare a aplicarii prevederilor Deciziei Consiliului Uniunii Europene de aplicare integrala a acquis-ului Schengen pe teritoriul Romaniei, prin ruta internationala se intelege orice ruta care are ca puncte de origine si/sau destinatie puncte care sunt situate pe teritoriul statelor care nu sunt parte la Acordul dintre guvernele statelor Uniunii Economice Benelux, al Republicii Federale Germania si al Republicii Franceze privind eliminarea treptata a controalelor la frontierele comune, semnat la Schengen la 14 iunie 1985, si Conventia, semnata la Schengen la 19 iunie 1990, de punere in aplicare a Acordului Schengen din 14 iunie 1985  privind eliminarea treptata a controalelor la frontierelecomune.
    39. securitatea aviatiei - totalitatea masurilor si resurselor umane si materiale, menite sa protejeze aviatia impotriva actelor de interventieilicita;
   40. servicii militare de supraveghere si control utilizare spatiu aerian – servicii efectuate de structurile militare pentru a determina pozitia unei aeronave si pentru asigurarea controlului utilizarii spatiului aerian in conformitate cu reglementarileaplicabile;
    41. servitute aeronautica - conditii, restrictii, obligatii impuse de reglementarile nationale, europene si/sau internationale, in interesul sigurantei zborului;
    42. siguranta - starea in care riscurile asociate activitatilor aeronautice, in legatura directa cu operarea aeronavelor sau in sprijinul operarii aeronavelor, sunt reduse si controlate la un nivel acceptabil;
   43. spatiu aerian restrictionat - un volum de spatiu aerian definit in interiorul caruia pot fi executate activitati periculoase pentru zbor in intervale de timp specificate - zona periculoasa; sau spatiul aerian situat deasupra suprafetei terestre ori apelor teritoriale ale unui stat in interiorul careia zborul aeronavelor este restrictionat in conformitate cu niste conditii specificate - zona restrictionata; sau spatiul aerian situat deasupra suprafetei terestre ori apelor teritoriale ale unui stat in interiorul careia zborul aeronavelor este interzis - zona interzisa;
    44. spatiu aerian segregat - un volum de spatiu aerian definit care in mod normal se afla sub responsabilitatea unei autoritati de aviatie, care este temporar segregat prin acord comun, pentru folosire exclusiva pentru alta autoritate de aviatie si prin care, pe perioada respectiva, alt trafic nu este autorizat sa tranziteze;
    45. standarde si practici recomandate emise de Organizatia Aviatiei Civile Internationale – conditii si cerinte obligatorii sau recomandari aferente desfasurarii activitatilor aeronautice civile sau a celor conexe, continute in anexele la Conventia de la Chicago.
    46. supervizarea sigurantei - activitate constand in supravegherea implementarii si/sau respectarii efective a reglementarilor din domeniul sigurantei si a procedurilor si instructiunilor asociate, in dispunerea si urmarirea luarii masurilor necesare astfel incat sa se asigure indeplinirea obiectivelor si nivelurilor acceptabile de siguranta stabilite la nivel national si implementarea/respectarea reglementarilor, procedurilor si instructiunilor din domeniul sigurantei, precum si in aplicarea, dupa caz, a sanctiunilor prevazute de actele normative in vigoare pentru nerespectarea reglementarilor specifice;
    47. tehnica aeronautica - tehnica folosita in aeronautica, incluzand si aeronavele si parasutele, care intra sub incidenta normelor privind siguranta;
    48. tehnica aeronautica de stat – tehnica aeronautica detinuta de institutiile statului din sistemul nationaldeaparare, ordine publica si securitate nationala sau de autoritatea vamala;
    49. trafic aerian – ansamblu de aeronave care, la un moment dat, se afla in zbor intr-un spatiu aerian determinat sau opereaza pe suprafata de manevra a unui aerodrom;
    50. trafic aerian operational - toate miscarile aeronavelor civile si de stat care se efectueaza in conformitate cu reglementarile nationale, altele decat cele conforme cu procedurile Organizatiei Aviatiei Civile Internationale;
    51. transportator aerian – operator al aeronavei certificat in conformitate cu reglementarile specifice in vigoare pentru efectuarea operatiunilor de transport aerian comercial;
   52. zbor de cautare-salvare – zbor efectuat cu o aeronava civila sau de stat, coordonat de o structura cu atributii de coordonare a operatiunilor de salvare, efectuat ca raspuns la solicitarile de localizare si, dupa caz, recuperare, asigurare a primului ajutor medical sau de alta natura si transport intr-o zona de siguranta a persoanelor aflate in pericol, posibil pericol saudisparute;
  53. zbor international – orice zbor in cadrul caruia o aeronava intra sau iese in/din spatiul aerian national; de la data ridicarii controalelor la frontierele aeriene interne, ca urmare a aplicarii prevederilor Deciziei ConsiliuluiUniuniiEuropenedeaplicareintegralaaacquis-uluiSchengenpeteritoriulRomaniei,inseamna orice zbor inspre/dinspre teritoriul altor state decat cele care sunt parte la Acordul dintre guvernele statelor Uniunii Economice Benelux, al Republicii Federale Germania si al Republicii Franceze privind eliminarea treptata a controalelor la frontierele comune, semnat la Schengen la 14 iunie 1985, si Conventia, semnata la Schengen la 19 iunie 1990, de punere in aplicare a Acordului Schengen din 14 iunie 1985 privind eliminarea treptata a controalelor la frontierele comune;
    54. zbor de interventie in situatii de urgenta – un zbor efectuat cu o aeronava de stat sau civila, de catre un operator aerian certificat pentru astfel de zboruri in conformitate cu reglementarile specifice aplicabile, al carui scop este sa faciliteze acordarea de asistenta medicala de urgenta si/sau salvarea unor persoane aflate in pericol, a caror localizare este deja stabilita, sau interventia in zonecalamitate;
    55. zbor special – zbor efectuat exclusiv pentru transportul in misiune oficiala al monarhilor domnitori, al sefilor de stat, al presedintilor camerelor parlamentare, al sefilor de guvern si alministrilor;
    56. zbor umanitar – zbor efectuat cu o aeronava de stat sau civila, la solicitarea unei autoritati sau institutii publice, in scopul transportului ajutoarelor umanitare de urgenta, precum si al transportului specializat de interventie sau evacuarea din motive desecuritate;
    57. zbor VFR - zbor efectuat in conformitate cu regulile zborului lavedere;

    58. zone dens populate - zone situate in localitati urbane sau rurale destinate ansamblurilor rezidentiale, activitatilor comerciale sau activitatilor recreationale in aerliber;
    59. zona de interes militar – zona in care se desfasoara activitati cu caracter militar, alta decat cea supusa servitutilor aeronautice, in care se impun conditii, restrictii / obligatii in interesul siguranteizborului;
    60. zona de protectie acustica – zona delimitata de curba de zgomot rezultata din cartare si aferenta valorii limita cea mai mica a indicatorilor de zgomot si pentru care sunt stabilite constrangeri impuse amenajarii si utilizarii teritoriului din vecinatatea unuiaerodrom;
    61. zone supuse servitutilor aeronautice – zonele aferente aerodromurilor civile certificate, aerodromurilor militare sau echipamentelor serviciilor de navigatie aeriana, aflate sub incidenta servitutiloraeronautice.

(2) Termenii bloc de spatiu aerian, bloc functional de spatiu aerian, managementul traficului aerian, ruta,serviciu de alarmare, serviciu de control al traficului aerian, serviciu de informare a zborurilor, serviciu de navigatie aeriana, serviciu de trafic aeriansitrafic aerian general, au intelesul prevazut in Regulamentul (CE) nr. 549/2004 al Parlamentului European si al Consiliului din 10 martie 2004 de stabilire a cadrului pentru crearea cerului unic European (regulament-cadru), cu modificarile si completarile ulterioare. Termeniiincident, incident gravsiinvestigatia privind sigurantaau intelesul prevazut in Regulamentul (UE) nr. 996/2010 al Parlamentului European si al Consiliului din 20 octombrie 2010 privind investigarea si prevenirea accidentelor si incidentelor survenite in aviatia civila si de abrogare a Directivei 94/56/CE, cu modificarile ulterioare. Termeniiaeroport coordonatsiaeroport cu facilitati orareau intelesul prevazut in Regulamentul (CEE) nr. 95/93 al Consiliului din 18 ianuarie 1993 privind normele comune de alocare a sloturilor orare pe aeroporturile comunitare, cu modificarile si completarile ulterioare. Termenul entitate calificata are intelesul prevazut in Regulamentul (UE) nr. 2018/1139 al Parlamentului European si al Consiliului din 4 iulie 2018 privind normele comune in domeniul aviatiei civile si de infiintare a Agentiei Uniunii Europene pentru Siguranta Aviatiei, de modificare a Regulamentelor (CE) nr. 2111/2005, (CE) nr. 1008/2008, (UE) nr. 996/2010, (UE) nr. 376/2014 si a Directivelor 2014/30/UE si 2014/53/UE ale Parlamentului European si ale Consiliului, precum si de abrogare a Regulamentelor (CE) nr. 552/2004 si (CE) nr. 216/2008 ale Parlamentului European si ale Consiliului si a Regulamentului (CEE) No 3922/91 al Consiliului.

 

REVINO LA CUPRINSUL CODULUI AERIAN AL ROMANIEI DAND CLICK AICI!

de
Data aparitiei: 15 Noiembrie 2018
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Votati articolul "Dispozitii generale - Capitolul I - Codul aerian al Romaniei":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 2 voturi


Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
©2019 RENTROP & STRATON
Toate drepturile rezervate.
SATI