Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

Spatiul aerian national - Capitolul III - Codul aerian al Romaniei

Codul aerian al Romaniei - Capitolul III - Spatiul aerian national

SECTIUNEA 1
Generalitati

Art. 8. - (1) Spatiul aerian national reprezinta coloana de aer situata deasupra teritoriului in care Romania isi exercita suveranitatea, pana la limita inferioara a spatiului extraatmosferic.
(2) In spatiul aerian national se desfasoara atat trafic aerian general, cat si trafic aerian operational.

 

Art. 9. – In spatiul aerian national se pot stabili, in conformitate cu reglementarile specifice aplicabile:
    a) spatii aeriene rezervate, destinate unor activitati aeronautice militare, de scoala, de sport aeronautic, de incercare si omologare a aeronavelor, precum si altor activitati stabilite prin reglementari specifice;

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Consilier Taxe si Impozite pentru Contabili 12 actualizari


Rezolvati rapid si perfect legal orice problema generata de noile reglementari ce modifica in Codul fiscal 4 argumente solide pentru a va abona la Consilier – Taxe si Impozite pentru Contabili 1 Evitati garantat orice greseala fiscala din contabilitate 2 Va rezolvati rapid toate problemele de fiscalitate 3 Salvati sume importante din...

Oferta Speciala
valabila 48h

    b) spatii aeriene restrictionate, constituite din zone periculoase, zone restrictionate sau zoneinterzise;

    c) spatii aerienesegregate.

 

Art. 10. - Spatiul aerian national poate fi integrat din punct de vedere al furnizarii serviciilor de navigatie aeriana in unul sau mai multe blocuri functionale de spatiu aerian stabilite prin tratate incheiate de Romania cu alte state, in baza reglementarilor europene specifice aplicabile.


Art. 11. - Clasificarea spatiului aerian national din punct de vedere al asigurarii serviciilor de trafic aerian se stabileste in conformitate cu standardele elaborate de organizatiile internationale de aviatie civila si cu tratatele internationale la care Romania este parte.


Art. 12. - (1) In timp de pace Ministerul Transporturilor si Ministerul Apararii Nationale organizeaza spatiul aerian national si stabilesc, dupa caz, principiile, regulile si limitarile de folosire a acestuia.
(2) Modalitatea de clasificare si de organizare a spatiului aerian national, precum si cea de stabilire a spatiilor aeriene segregate, restrictionate, rezervate sau a altor structuri de spatiu, se stabilesc prin ordin comun al ministrului transporturilor si al ministrului apararii nationale.

 

SECTIUNEA a 2-a

Utilizarea spatiului aerian national

Art.13. - (1) Orice zbor in spatiul aerian national trebuie sa fie autorizat. Procedura de autorizare a zborurilor se reglementeaza si se aproba prin hotarare a Guvernului.
    (2) Operatorul unei aeronave are obligatia sa asigure operarea acesteia astfel incat sa nu puna in pericol viata sau proprietatea altorpersoane.
    (3) La efectuarea unui zbor in spatiul aerian national, operatorul aeronavei esteobligat:

    • sa respecte inaltimea de zbor minima sau, dupa caz, maxima de siguranta stabilita prin reglementari specifice nationale sau, dupa caz, europene aplicabile zborului, respectiv, categoriei de aeronavautilizata;
   • sa cunoasca si sa respecte conditiile, cerintele si limitarile tehnico – operationale aplicabile zborului si aeronavei respective, stabilite prin reglementari specifice nationale emise de Ministerul Transporturilor pentru aeronavele civile, respectiv, de Ministerul Apararii Nationale pentru aeronavele de stat sau, dupa  caz, prin reglementarieuropene.
    (4) Operatorul unei aeronave fara pilot la bord, atunci cand opereaza aeronava in camp vizual direct, are obligatia incetarii activitatii de zbor si aducerii aeronavei la sol atunci cand observa apropierea de zona acesteia de operare a unei aeronave cu pilot labord.
    (5) Operatorul unei aeronave din care se efectueaza salturi cu parasuta este obligat sa verifice si sa se asigure ca persoanele care urmeaza sa efectueze salturi sunt in posesia documentelor de certificare prevazute de reglementarile specifice in vigoare, iar parasutele utilizate detin documente de admisibilitate la salt sau documenteechivalente.

 

Art. 14. - (1) Decolarea si aterizarea aeronavelor se efectueaza de pe/ pe aerodromuri certificate in acest scop, potrivit reglementarilor specifice.
    (2) Prin exceptie de la prevederile alin. (1), urmatoarele categorii de aeronave, cand executa zboruri exclusiv pe timp de zi: avioanele cu masa maxima la decolare mai mica de 5.700 kg care executa exclusiv zboruri din categoria operatiunilor aeriene de lucru aerian sau aviatie generala, elicopterele, aeronavele ultrausoare si aeronavele nemotorizate, precum si aeronavele fara pilot la bord cu masa maxima la decolare mai mica de 150 kg, pot ateriza pe si, respectiv, pot decola de pe un teren/o suprafata de apa, altul/alta decat un aerodrom certificat, in urmatoarele conditii cumulative:
    a) terenul sau suprafata de apa este amplasat/a in extravilanul uneilocalitati;
    b) proprietarul sau, in cazul domeniului public, administratorul terenului ori al suprafetei de apa a aprobat utilizarea acestora de catre aeronava incauza;
    c) dimensiunile si configuratia terenului sau ale suprafetei de apa permit desfasurarea activitatii de zbor cu categoria respectiva de aeronava, in conditii desiguranta;
    d) restrictiile privind activitatea de zbor pe respectivul teren/respectiva suprafata de apa, care pot fi stabilite de primar in functie de interesele locuitorilor rezidenti in respectiva localitate, de proprietarul sau, dupa caz, administratorul terenului/suprafetei de apa, precum si instructiunile specifice emise conform alin. (3), sunt cunoscute si respectate de catre operatorulaeronavei;
    e) in cazul in care terenul este situat in perimetrul unei zone de control de aerodrom, daca operatorul aeronavei a convenit cu unitatea de trafic aerian corespunzatoare, inainte de inceperea activitatii de zbor pe respectivul teren, o procedura pentru coordonarea activitatilor dezbor.
    (3) In termen de 60 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei legi, Autoritatea Aeronautica Civila Romana, respectiv, Autoritatea Aeronautica Militara Nationala emit instructiuni specifice privind modalitatea de alegere si conditiile de utilizare, de catre operatorii aeronavelor civile, respectiv, de stat, a terenurilor/suprafetelor de apa prevazute la alin. (2), pe care le publica pe web site-ulpropriu.
    (4) Pot ateriza pe si, respectiv, pot decola de pe alte terenuri sau suprafete de apa decat aerodromurile certificate, fara respectarea prevederilor alin. (2), dar cu respectarea reglementarilor si procedurilor operationale aplicabile in astfel desituatii:
    a) aeronavele aflate in situatii de fortamajora;

    b) aeronavele nepropulsate de un organmotor;

    c) aeronavele care executa zboruri de cautare-salvare, de interventie in situatii de urgente sau zboruri umanitare;
    d) aeronavele civile fara pilot la bord operate in campul vizual direct al persoanei care controleaza aeronava de la distanta, in conditiile si cu respectarea limitarilor si restrictiilor tehnico – operationale, inclusiv de masa, stabilite pentru astfel de situatii prin reglementari specifice, emise de Ministerul Transporturilor la propunerea Autoritatii Aeronautice Civile Romane, sau prin reglementarieuropene;
    e) aeronavele de stat in cadrul misiunilor ordonate de institutiile statului din sistemul national de aparare, ordine publica si securitatenationala.
    (5) Raspunderea pentru desfasurarea activitatii de zbor pe terenurile sau suprafetele de apa prevazute laalin.
(2) si (4), cu respectarea reglementarilor specifice, procedurilor si instructiunilor in vigoare privind  siguranta si securitatea aviatiei, precum si raspunderea in cazul incalcarii dreptului de proprietate si al producerii de daune ca urmare a activitatii de zbor desfasurate pe astfel de terenuri sau suprafete de apa revin in totalitate operatorului aeronavei. Proprietarul sau, dupa caz, administratorul terenului ori al suprafetei de apa raspunde daca a fost de acord ca operatorii aeronavelor care nu intra sub incidenta alin. (4) sa execute activitati de zbor fara indeplinirea cerintei prevazute la alin. (2) lit.a).
    (6) Incepand cu data de 1 ianuarie 2021, in conditiile in care reglementarile europene nu prevad alte termene, toate aeronavele care opereaza in spatiul aerian national sunt obligate sa detina la bord un dispozitiv functional de localizare care sa se activeze in caz deurgenta.
    (7) Prin exceptie de la prevederile alin. (6), Ministerul Transporturilor, respectiv Ministerul Apararii Nationale, pot stabili, prin reglementari specifice, categorii si/sau tipuri de aeronave civile, respectiv aeronave de stat, care pot opera in spatiul aerian national fara a detine un dispozitiv de localizare in caz de urgenta.
    (8) Categoriile de dispozitive prevazute la alin. (6) se stabilesc prin reglementari specifice de Ministerul Transporturilor sau, dupa caz, prin reglementari europene pentru aeronavele civile si de Ministerul Apararii Nationale pentru aeronavele destat.
    (9) Controlul utilizarii spatiului aerian national se efectueaza de catre Ministerul Apararii Nationale in conformitate cu prevederile Legii nr. 257/2001 privind modul de actiune impotriva aeronavelor care utilizeaza neautorizat spatiul aerian al Romaniei, republicata. Ministerul Apararii Nationale poate sa restrictioneze sau sa interzica temporar desfasurarea traficului aerian intr-o portiune sau in intreg spatiul aerian national, din motive privind apararea, ordinea publica si securitatea nationala, conform atributiilor specifice.
    (10) In scopul controlului utilizarii spatiului aerian national, orice aeronava care efectueaza un zbor in spatiul aerian national, trebuie sa aiba la bord dispozitive/echipamente de identificare a pozitiei aeronavei in zbor.
    (11) Prin exceptie de la prevederile alin. (10), Ministerul Transporturilor, respectiv Ministerul Apararii Nationale pot stabili, prin reglementari specifice, categorii si/sau tipuri de aeronave civile, respectiv aeronave de stat, care pot opera in spatiul aerian national fara a detine un dispozitiv/echipament de identificare a pozitiei aeronavei inzbor.
    (12) In situatia in care nu sunt stabilite prin reglementari europene, categoriile de dispozitive/echipamente prevazute la alin. (10) se stabilesc prin reglementari specifice comune emise de Ministerul Transporturilor si Ministerul AparariiNationale.
    (13) Prevederile alin. (10) se aplica incepand cu data de 1 ianuarie 2022, cu exceptia cazurilor in care, prin reglementari europene si/sau nationale specifice emise in conformitate cu standardele organizatiilor internationale la care Romania este parte, nu se prevede altfel.


Art. 15. - (1) In spatiul aerian national sunt interzise:

    a) operarea aeronavelor care sunt echipate cu sau care transporta arme nucleare, biologice, chimice ori alte arme de distrugere in masa, cu exceptia situatiilor prevazute de tratatele la care Romania esteparte;
    b) zborul la viteze supersonice, la altitudini mai mici de 10.000 m, cu exceptia zborurilor aeronavelor de stat romane sau ale statelor aliate executate pentru indeplinirea misiunilor delupta;
    c) efectuarea zborurilor scoala sau tehnice deasupra zonelor dens populate sau al adunarilor de oameni organizate in aer liber, cu exceptia zborurilor aeronavelor cu pilot la bord care executa proceduri  de aterizare / decolare pe/de pe aerodromuri certificate si a zborurilor autorizate efectuate pe rute aeriene publicate;
    d) efectuarea zborurilor de acrobatie deasupra zonelor dens populate sau al adunarilor de oameni organizate in aerliber;
    e) operarea aeronavelor civile fara pilot la bord care transporta armament, materiale radioactive, materiale explozive, precum si bunuri periculoase incadrate conform documentului Doc9284 al Organizatiei pentru Aviatia Civila Internationala in categoriile substante infectioase (Clasa 6, Diviziunea 6.2) si gaze toxice (Clasa 2, Diviziunea 2.3);
    f) zborurile care executa activitati de publicitate, folosind mijloace sonore.

    (2) Este interzis zborul oricarei aeronave deasupra zonelor dens populate sau a adunarilor de oameni organizate in aer liber, la o inaltime mai mica de 300 de metri fata de orice obstacol fix, cu exceptia:
    a) zborurilor cu aeronave cu pilot la bord care efectueaza proceduri aprobate de aterizare, respectiv, decolare, pe, respectiv, de pe aerodromuri certificate;
    b) zborurilor de interventie in situatii de urgente sau a zborurilor umanitare efectuate la solicitarea unor autoritati sau institutii publice si care efectueaza proceduri de aterizare, respectiv,decolare;
    c) zborurilor aeronavelor civile, respectiv, de stat, pentru care o autorizatie speciala a fost emisa de Autoritatea Aeronautica Civila Romana, respectiv, Ministerul Apararii Nationale, la cererea unei autoritati sau a unei institutiipublice;
    d) zborurilor cu aeronave civile, respectiv, de stat, fara pilot la bord, operate in campul vizual direct al persoaneicarecontroleazaaeronavadeladistantasicarerespectaconditiile,restrictiilesilimitariletehnico
– operationale, inclusiv de masa, stabilite pentru astfel de zboruri prin reglementari europene si/sau reglementari specifice emise de Ministerul Transporturilor la propunerea Autoritatii Aeronautice Civile Romane, respectiv, prin reglementari emise de Ministerul Apararii Nationale;
    e) zborurilor efectuate in cadrul interventiei antiteroriste / contrateroriste de catre institutiile ce au responsabilitati in materie sau la solicitareaacestora.
    (3) Este interzis zborul aeronavelor ultrausoare nemotorizate si al aeronavelor fara pilot la bord deasupra obiectivelor structurilor din sistemul national de aparare, ordine publica si securitate nationala, cu exceptia: zborului autorizat pe ruta; aeronavelor detinute de aceste structuri; situatiei in care exista un acord scris din partea conducatorilor structurilor respective; situatiilor de fortamajora.
    (4) La solicitarea Ministerului Transporturilor sau a institutiilor din sistemul national de aparare, ordine publica si securitate nationala, prin ordin comun al ministrului apararii nationale si al ministrului transporturilor pot fi infiintate zone interzise pentru aeronavele fara pilot labord.
    (5) La solicitarea personalului autoritatilor competente prevazute la art. 128 alin. (1) operatorul unei aeronave fara pilot la bord este obligat sa aduca aeronava la sol, in zona indicata, in vederea verificarii documentelor de certificare aferente operatorului siaeronavei.
    (6) Aeronavele civile cu capabilitate de flotabilitate, pe timpul cat se deplaseaza pe portiuni din apele teritoriale, care sunt organizate ca aerodromuri, se supun reglementarilor specifice aplicabile aeronavelor care opereaza peaerodromuri.
    (7) Aeronavele civile cu capabilitate de flotabilitate, pe timpul cat se deplaseaza pe ape, care nu sunt organizate ca aerodromuri, se supun reglementarilor specifice aplicabile navelor maritime, fluviale sau ambarcatiunilor pentru apeleinterioare.
    (8) Aeronavele civile care opereaza pe navele maritime ori fluviale, pe timpul cat sunt pe nave, se supun reglementarilor specifice aplicabilenavelor.

 

Art. 16. - (1) Orice activitate care nu intra in categoria activitatilor aeronautice civile, avand drept efect ajungerea in spatiul aerian a diverselor corpuri materiale care pot constitui un pericol pentru siguranta zborurilor aeronavelor, poate fi efectuata numai in conditiile autorizarii.
    (2) Activitatile prevazute la alin. (1) si modul de autorizare a acestora se stabilesc prinreglementari specifice comune ale Ministerului Transporturilor si Ministerului AparariiNationale.
    (3) Ministerul Transporturilor si Ministerul Apararii Nationale stabilesc prin ordin comun restrictii privind utilizarea fasciculelor luminoase care pot afecta sigurantazborului.

 

SECTIUNEA a 3-a

Serviciile de navigatie aeriana

Art. 17. - (1) Serviciile de navigatie aeriana se furnizeaza traficului aerian numai de catre agenti aeronautici certificati si, dupa caz, desemnati in acest scop, potrivit reglementarilor specifice aplicabile.
    (2) Agentii aeronautici certificati si desemnati sa furnizeze servicii de control al traficului aerian in regiunea de informare a zborurilor – FIR Bucuresti au obligatia sa asigure proiectarea, publicarea, intretinerea si revizuirea periodica, in conformitate cu reglementarile europene si/sau nationale specifice aplicabile, a procedurilor de zbor pentru zonele de spatiu aerian unde sunt desemnati sa asigure controlul traficului aerian, inclusiv a procedurilor aferente navigatiei bazate pe performanta, necesare pentru desfasurarea in conditii de siguranta a activitatilor de zbor in zona respectiva de spatiuaerian.
    (3) Administratorii aerodromurilor, operatorii aeronavelor sau autoritatile administratiei publice pot solicita unui furnizor de servicii de control al traficului aerian, in situatii temeinic justificate si in conditiile in care nu este afectata siguranta si performanta traficului aerian, modificarea sistemului de proceduri de zbor publicate pentru zona de spatiu aerian unde acesta din urma asigura serviciul de control al traficului aerian. Prin modificarea unui sistem de proceduri de zbor se intelege modificarea definitiva sau temporara a uneia sau mai multor proceduri de zbor aplicate intr-o zona de spatiu aerian, anularea unei proceduri cu sau fara inlocuirea acesteia cu alta procedura sau, dupa caz, introducerea unei noi proceduri de zbor in respectiva zona de spatiuaerian.
    (4) Costurile generate de modificarea prevazuta la alin. (3) se suporta desolicitant.

    (5) Serviciile de navigatie aeriana se furnizeazain:

    a) spatiul aerian national, in conformitate cu prevederile prezentului Cod aerian si cu reglementarile specifice aplicabile;
    b) spatiul aerian de deasupra spatiilor maritime adiacente marii teritoriale a Romaniei, alocat RomanieideOrganizatia Aviatiei Civile Internationale, in baza acordurilor regionale de navigatieaeriana;
    c) spatiul aerian al altor tari, in care a fost delegata Romaniei, permanent sau pe termen limitat, prin tratate internationale, furnizarea serviciilor de navigatie aeriana, in conformitate cu prevederile respectivelor tratate.
    (6) Furnizarea serviciilor de navigatie aeriana intr-un bloc functional de spatiu aerian, care include si spatiul aerian national, partial sau integral, se face in conformitate cu prevederile tratatului international referitor la acesta.
    (7) Aeronavele de stat care opereaza intr-o portiune de spatiu aerian national aflata sub controlul serviciilor de trafic aerian civile trebuie sa opereze ca trafic aerian general,respectand reglementarile specifice aviatiei
civile, cu exceptia cazului in care se prevede altfel prin procedurile de coordonare stabilite intre unitatile civile si militare ale serviciilor de trafic aerian, in conformitate cu prevederile art. 12.

 

Art. 18. - (1) Pentru toate zborurile efectuate in spatiul aerian in care se furnizeaza servicii de navigatie aeriana in conformitate cu prevederile art. 17 alin. (5), operatorii aeronavelor au obligatia achitarii unor tarife pentru utilizarea acestorservicii.
    (2) Tarifele prevazute la alin. (1) sunt nediscriminatorii pentru aceleasi categorii de zboruri civile, indiferent de nationalitatea operatorilor aerieni si de statul de inmatriculare a aeronaveiutilizate.
    (3) Sunt scutite de la plata tarifelor pentru servicii de navigatie aeriana de ruta urmatoarele categorii de zboruri:
    a) zborurileVFR;

    b) zborurile efectuate de aeronave de stat romanesti si zborurile militare efectuate de aeronave militare straine pentru cazurile in care exista tratate bilaterale sau multilaterale in acestsens;
    c) zborurile efectuate exclusiv pentru transportul in misiune oficiala al monarhilor aflati la conducere si al membrilor apropiati ai familiei acestora, al sefilor de stat, al sefilor de guvern si al ministrilor; in toate aceste cazuri, scutirea trebuie justificata prin indicarea in planul de zbor a statutului sau a observatiei corespunzatoare;
    d) zborurile de cautare - salvare autorizate conform reglementarilor specificeaplicabile;

    e) zborurile efectuate de aeronave cu o masa maxima la decolare autorizata mai mica de doua tonemetrice;

    f) zborurile efectuate exclusiv in scopul verificarii sau testarii echipamentelor utilizate sau destinate utilizarii ca mijloace de asistenta de la sol pentru navigatia aeriana, excluzand zborurile de pozitionare efectuate de aeronavele respective;
    g) zborurile efectuate de aeronave nominalizate prin Programul S.A.C., inmatriculatemilitar;

    h) zborurile umanitare, autorizate in conformitate cu procedura prevazuta la art. 13 alin.(1).

    (4) Sunt scutite de la plata tarifelor pentru servicii de navigatie aeriana terminala urmatoarele categorii de zboruri:
    a) zborurile efectuate de aeronave de stat romanesti si zborurile militare efectuate de aeronave militare straine pentru cazurile in care exista tratate bilaterale sau multilaterale in acestsens;
    b) zborurile efectuate exclusiv pentru transportul in misiune oficiala al monarhilor aflati la conducere si al membrilor apropiati ai familiei acestora, al sefilor de stat, al sefilor de guvern si al ministrilor; in toate aceste cazuri, scutirea trebuie justificata prin indicarea in planul de zbor a statutului sau a observatiei corespunzatoare;
    c) zborurile de cautare - salvare autorizate conform reglementarilor specificeaplicabile;

    d) zborurile umanitare, autorizate in conformitate cu procedura prevazuta la art. 13 alin.(1);

    e) zborurile efectuate de aeronave care sunt nevoite sa aterizeze datorita unor situatii de fortamajora;

    f) zborurile efectuate de aeronave care aterizeaza pentru verificarea incarcaturii din dispozitia unei autoritati romane;
    g) zborurile efectuate de aeronave nominalizate prin Programul S.A.C., inmatriculatemilitar.

    (5) Furnizorii de servicii civile de navigatie aeriana de ruta, respectiv, furnizorii de servicii civile de navigatie aeriana terminala carora li se aplica o schema comuna de tarifare pentru serviciile de navigatie aeriana, stabilita prin reglementari europene, primesc sub forma de rambursare contravaloarea serviciilor furnizate, aferente zborurilor scutite de la plata tarifelor conform alin.(3) si, respectiv, alin.(4).
    (6) Rambursarea prevazuta la alin. (5) se realizeaza de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, pe baza metodologiei stabilite prin ordin al ministrului transporturilor, in limita prevederilor bugetare alocate anual prin Legea bugetului destat.
    (7) Furnizorii de servicii civile de navigatie aeriana care nu intra sub incidenta alin. (5) pot acorda, in mod transparent si nediscriminatoriu, scutiri de la plata tarifelor pentru servicii de navigatie aeriana terminala si altor categorii de zboruri, cu respectarea legislatiei in domeniul concurentei si ajutorului destat.
    (8) Ministerul Transporturilor poate interzice temporar accesul in spatiul aerian national al aeronavelor ai caror operatori inregistreaza restante la achitarea tarifelor pentru utilizarea serviciilor de navigatieaeriana.

 

REVINO LA CUPRINSUL CODULUI AERIAN AL ROMANIEI DAND CLICK AICI!

de
Data aparitiei: 15 Noiembrie 2018
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Votati articolul "Spatiul aerian national - Capitolul III - Codul aerian al Romaniei":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 2 voturi


Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

ClubJuridic.ro - intrebarea zilei

Hotarari judecatoresti definitive

Intrebare: Nu stiu daca acceptati sa va trimit copii de pe hotarari judecatoresti definitive, plus copii de pe anumite acte pentru analiza si solutii. Aici nu vor sau nu se vor aplicate practicile judiciare, solutii pentru ca adevarul sa iasa la iveala. Sunt total dezamagita de cei ,,avocati" din Barlad si sper sa nu fie la fel in toata tara, bani aruncati fara chitante, fara solutii concrete sau clare. Multumesc si mii de scuze.

Raspuns: Doamna Stan, imi pare rau, dar deocamdata forma acestei platforme juridice nu ne permite sa analizam... [citeste tot raspunsul aici...]