Sectia pentru judecatori a Consiliului Superior al Magistraturii a stabilit calendarul estimativ pentru procedura de ocupare a functiilor de conducere vacante de la Inalta Curte de Casatie si Justitie, perioada de depunere a candidaturilor fiind 17 iulie-19 august, iar 9 -10 septembrie analizarea acestora.
Potrivit site-ului, Sectia de judecatori a discutat joi, dupa suplimentarea ordinii de zi, nota Directiei resurse umane si organizare privind declansarea procedurii de ocupare a functiilor de conducere vacante de la ICCJ.
Astfel, in 17 iulie se vor publica, pe pagina de internet a CSM si a instantei supreme, functiile de conducere vacante de la ICCJ, iar in intervalul 17 iulie- 9 august, se pot depune candidaturile la Consiliul Superior al Magistraturii.
Potrivit calendarului, in perioada 19 august-4 septembrie va avea loc verificarea judecatorilor care si-au depus candidatura, de catre Consiliul National pentru Studierea Arhivelor Securitatii, daca au facut parte din serviciile de informatii inainte de 1990 sau au colaborat cu acestea, si comunicarea rezultatului verificarii. Pe 22 august se vor publica pe site proiectele de candidatura. In perioada 19 august-4 septembrie va avea loc verificarea, de catre Directia resurse umane si organizare, a inscrisurilor depuse la dosarele de candidatura si solicitarea completarii acestora, dupa caz; intre 4 si 6 septembrie se va elabora Nota Directiei resurse umane si se va organizare prezentarea candidaturilor si a documentelor atasate in sustinerea acestora.
In intervalul 9-10 septembrie va avea loc analizarea candidaturilor de catre Sectia pentru judecatori a Consiliului Superior al Magistraturii si formularea propunerilor de numire in functiile de conducere vacante de la Inalta Curte de Casatie si Justitie.
In septembrie, expira mandatul presedintelui ICCJ si al vicepresedintelui Rodica Aida Popa, ambele numite in functii in urma cu trei ani de presedintele Traian Basescu.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Daca un angajator acorda tichete de masa, acestea trebuie trecute in regulamentul intern astfel incat sa beneficieze toti salariatii ? sau se fac acte aditionale si se acorda preferential?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: In cadrul aceleasi firmei ne dorim sa mutam o persoana pe un alt loc de munca de lucru practic intr-o alta echipa, nu este necasar schimbarea functiei COR si nici a fisei de post, va avea in continuare aceleasi atributii ca si pana acum. Conform unei proceduri interne a companiei am intocmit un formular de transfer si am instiiintat persoana in cauza, dar a refuzat semnarea transferului si a mutarii in alta echipa. Informarea despre transfer a fost facuta in prezenta martorilor care au si semnat...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<