Sectia pentru judecatori a Consiliului Superior al Magistraturii a stabilit calendarul estimativ pentru procedura de ocupare a functiilor de conducere vacante de la Inalta Curte de Casatie si Justitie, perioada de depunere a candidaturilor fiind 17 iulie-19 august, iar 9 -10 septembrie analizarea acestora.
Potrivit site-ului, Sectia de judecatori a discutat joi, dupa suplimentarea ordinii de zi, nota Directiei resurse umane si organizare privind declansarea procedurii de ocupare a functiilor de conducere vacante de la ICCJ.
Astfel, in 17 iulie se vor publica, pe pagina de internet a CSM si a instantei supreme, functiile de conducere vacante de la ICCJ, iar in intervalul 17 iulie- 9 august, se pot depune candidaturile la Consiliul Superior al Magistraturii.
Potrivit calendarului, in perioada 19 august-4 septembrie va avea loc verificarea judecatorilor care si-au depus candidatura, de catre Consiliul National pentru Studierea Arhivelor Securitatii, daca au facut parte din serviciile de informatii inainte de 1990 sau au colaborat cu acestea, si comunicarea rezultatului verificarii. Pe 22 august se vor publica pe site proiectele de candidatura. In perioada 19 august-4 septembrie va avea loc verificarea, de catre Directia resurse umane si organizare, a inscrisurilor depuse la dosarele de candidatura si solicitarea completarii acestora, dupa caz; intre 4 si 6 septembrie se va elabora Nota Directiei resurse umane si se va organizare prezentarea candidaturilor si a documentelor atasate in sustinerea acestora.
In intervalul 9-10 septembrie va avea loc analizarea candidaturilor de catre Sectia pentru judecatori a Consiliului Superior al Magistraturii si formularea propunerilor de numire in functiile de conducere vacante de la Inalta Curte de Casatie si Justitie.
In septembrie, expira mandatul presedintelui ICCJ si al vicepresedintelui Rodica Aida Popa, ambele numite in functii in urma cu trei ani de presedintele Traian Basescu.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: S.C. activeaza in domeniul fabricarii robinetilor de extractie petrol, cu un numar de 157 salariati. Categorii de meserii: frezor, lacatusi mecanici, vopsitori industriali, modelieri, etc. S.C. este in insolventa si o parte din activitate si-a modificat structura nevoilor de muncitori calificati. Societatea poate asigura la sediul sau, calificare la locul de munca? Care sunt conditiile si documentele necesare a.i. calificarea sa fie valabila si trecuta in Revisal?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Companie care are sediul in Ilfov, dar punct de lucru in Bucuresti, a obtinut in trecut delegare de competenta in Bucuresti. Care sunt pasii pentru accesarea si autorizarea accesului in Reges Online? Accesul se face cu CUI Companie sediu si apoi cum se acceseaza inregistrarile realizate pe punctul de lucru?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Raportul cu privire la neconformitati este primit in mod automat de reprezentantul legal si persoana careia i s-a delegat responsabilitatea completarii in reges? Sau trebuie solicitat din reges de catre oricare dintre cei doi mentionati mai sus?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<