Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

Plata impozitelor pentru cei care au sedii secundare inregistrate fiscal

Declararea si plata impozitului pe veniturile din salarii in cazul sediilor secundare inregistrate fiscal

Contribuabilii care au sedii secundare inregistrate fiscal au obligatia de a declara, in numele sediilor secundare, impozitul pe venitul din salarii datorat, potrivit legii, de acestea. Declararea impozitului pe venitul din salarii datorat se face potrivit prevederilor H.G. nr. 1397/2010 privind modelul, continutul, modalitatea de depunere si de gestionare a "Declaratiei privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate”.

Impozitul pe venitul din salarii datorat de sediile secundare se vireaza in contul 20.47.01.01 <<Venituri ale bugetului de stat - sume incasate pentru bugetul de stat in contul unic, in curs de distribuire>>, deschis pe codul de identificare fiscala al sediilor secundare la unitatea Trezoreriei Statului la care este arondat contribuabilul care le-a infiintat.

ATENTIE : Obligatiile fiscale reprezentand impozitul pe venitul din salarii datorate si neachitate la data de 1 iulie 2011, atat de sediul principal, cat si de sediile secundare, vor fi achitate in contul unic 20.47.01.01 <<Venituri ale bugetului de stat - sume incasate pentru bugetul de stat in contul unic, in curs de distribuire>>, deschis pe codul de identificare fiscala a contribuabilului care a infiintat sediile secundare, la unitatea Trezoreriei Statului la care acesta este arondat.

Competenta in cazul sediilor secundare

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Codul Muncii republicat si actualizat la zi


Atentie Codul muncii a fost modificat Va oferim IN PREMIERA textul actualizat al Codului muncii cu toate modificarile scoase in evidenta pentru a fi usor de urmarit Cartea "Codul muncii republicat si actualizat la zi" se diferentiaza de alte lucrari legislative tocmai prin faptul ca aceasta contine textul actualizat al Legii nr ...

Oferta Speciala
valabila 48h


- inregistrare fiscala :
Competenta pentru inregistrarea fiscala a sediilor secundare ca platitoare de salarii si venituri asimilate salariilor, potrivit legii, revine organului fiscal in a carui raza teritoriala se afla situate acestea.

Competenta pentru inregistrarea fiscala a sediilor secundare ca platitoare de salarii si venituri asimilate salariilor, infiintate de contribuabilii mijlocii, potrivit legii, revine administratiei finantelor publice pentru contribuabilii mijlocii din cadrul directiei generale a finantelor publice judeteana in a carei raza teritoriala acestea isi desfasoara activitatea.

Competenta pentru inregistrarea fiscala a sediilor secundare ca platitoare de salarii si venituri asimilate salariilor, infiintate de marii contribuabili, potrivit legii, revine administratiei finantelor publice pentru contribuabilii mijlocii din cadrul directiei generale a finantelor publice judeteana in a carei raza teritoriala acestea isi desfasoara activitatea.

- administrarea impozitului pe venitul din salarii :
Competenta pentru administrarea impozitului pe venitul din salarii datorat de sediile secundare inregistrate fiscal ca platitoare de salarii si venituri asimilate salariilor, potrivit legii, revine organului fiscal competent pentru administrarea obligatiilor datorate de contribuabilul care le-a infiintat.

Temei legal :
* O.G. nr. 92/2003 republicata, privind Codul de procedura fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare
* Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 1314/ 2007 pentru aprobarea Metodologiei de distribuire a sumelor platite de contribuabili in contul unic si de stingere a obligatiilor fiscale inregistrate de catre acestia, cu modificarile si completarile ulterioare

* Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 2730/2010 privind organizarea activitatii de administrare a marilor contribuabili, cu modificarile si completarile ulterioare

* Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 2731/2010 privind organizarea activitatii de administrare a contribuabililor mijlocii la administratiile finantelor publice pentru contribuabilii mijlocii din cadrul directiilor generale ale finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti, cu modificarile si completarile ulterioare
Data aparitiei: 30 Iulie 2012
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Votati articolul "Plata impozitelor pentru cei care au sedii secundare inregistrate fiscal":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

ClubJuridic.ro - intrebarea zilei

Cum sa fac acte la o casa unde am doar o chitanta de mana?

Intrebare: Buna ziua!Am si eu o problema mai delicata.In anul 1993 am cumparat cu chitanta de mana ,de la socrul meu (atunci nu era ,eram doar cunoscuti),un teren de 250mp,in Bucuresti, pe care am construit ,fara autorizatie de constructie, in acelesi an ,o casa.In anul 2003, in baza unei legi din 2002,cu o cerere catre organul fiscal am obtinut un rol si un numar factorial.De atunci platesc impozit anual iar pe factura scrie TEREN IN FOLOSINTA!Acum in anul 2013 as vrea sa imi fac actele dar nu stiu cum sa procedez.Mentionez ca socrul meu nu mai are chitanta veche cu care el a cumparat terenul la randul lui,distrugand-se acum vreo 7-8 ani la o inundatie puternica.In acest moment socrul meu traieste ,iar persoana de la care el a cumpatat terenul a decedat.Marea problema este ca eu sunt certat de ceva vreme cu socrul meu!!!Cum credeti ca pot rezolva problema aceasta?Am vreo sansa?An sperantta ca am fost inteles,astept cu nerabdare un raspuns din partea dumneavoastra.Va multumesc din suflet.

Raspuns: Uzucapiune, da, dar cu cine se judeca? ... [citeste tot raspunsul aici...]

Atentie, Juristi!
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016