Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

Se modifica Regulamentul de organizare si desfasurare a concursului sau examenului pentru numirea in functii de conducere a judecatorilor si procurorilor

HOTARAREA nr. 1.048 din 13 octombrie 2015 modifica si completeaza Regulamentul de organizare si desfasurare a concursului sau examenului pentru numirea in functii de conducere a judecatorilor si procurorilor, aprobat prin Hotararea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 320/2006.

Actul normativ a fost publicat in MONITORUL OFICIAL nr. 861 din 19 noiembrie 2015.

La articolul 8, alineatul (2) se introduce inca un marcator, cu urmatorul cuprins:

 "● responsabili de sala si supraveghetori, precum si alte persoane care desfasoara activitate pentru buna organizare a concursului sau examenului. Prin exceptie de la dispozitiile alin. (1), aceste persoane sunt numite prin hotarare a presedintelui comisiei de organizare a concursului sau examenului, de regula, din aceleasi categorii de personal ca si membrii comisiei."

La articolul 11, alineatul (2) se modifica, dupa cum urmeaza:

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Procedura completa la angajare Caiet de lucru pentru angajatori si manageri de HR


Care sunt etapele obligatorii pe care le urmati atunci cand faceti angajari Aflati informatii esentiale in lucrarea Procedura completa la angajare Caiet de lucru pentru angajatori si manageri de HR Include procedura completa la angajare si regulile referitoare la protectia datelor cu caracter personal Relatiile de munca intre angajator si...

Oferta Speciala
valabila 48h

 "(2) Presedintele comisiei de organizare a concursului sau examenului ia toate masurile necesare indeplinirii atributiilor prevazute la alin. (1). In acest scop, presedintele comisiei de organizare a concursului sau examenului stabileste fisa de atributii pentru vicepresedinti si membrii comisiei, precum si instructiunile pentru responsabilii de sala si supraveghetori."

 

de
Data aparitiei: 24 Noiembrie 2015
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Se modifica Regulamentul de organizare si desfasurare a concursului sau examenului pentru numirea in functii de conducere a judecatorilor si procurorilor":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

ClubJuridic.ro - intrebarea zilei

Succesiune

Intrebare: Buna ziua. Am si eu o problema si as fi foarte recunoscator daca ma puteti ajuta sau indruma pentru rezolvarea ei. Tatal meu a decedat in luna Ianuarie 2012. Am dorit sa fac succesiunea. Traiesc mama mea, eu si fratele meu. Am prezentat la notar toate actele cerute de acesta. Probleme, spune notarul, ar fi in ceea ce priveste casa. Tatal meu impreuna cu mama au cumparat in anul 1957 un teren de 230 mp, in Cartierul 23 August din sectorul 3. In acelasi an, au construit si casa formata din doua camere si o bucatarie. In anul 1968 au mai construit o camera si un hol pentru care au obtinut autorizatie de extindere. Problema este ca pentru ceea ce a construit tatal meu in anul 1957 nu am aceea autorizatie de constructie, cel putin asa spune notarul (eu as crede ca in aceea perioada nu se eliberau asemenea documente). Tatal meu nu are din aceea perioada decat actul de vanzare-cumparare a acelui pamant, altceva nimic...nici autorizatie de constructie, nici un alt act care sa dovedeasca existenta acestei constructii. Ma gandesc eu, daca a obtinut aceea autorizatie de extindere a unei camere inseamna totul era in regula in ceea ce priveste restul constructiei, altfel nu o primea. In autorizatia de extindere chiar se mentioneaza ca...,,Extinderea locuintei cu un hol si o camera de locuit, din zidarie de caramida pe fundatie de beton, amplasata in continuarea constructiei existente, in fund, spre dreapta..." Impozitul pe care il plateste ii vine insa si pe teren si pe casa, in totalitatea ei ca suprafata, respectiv 64 de mp. Am platit impozitul in acest an si pe factura sunt si cei 64 de mp, ai casei. Ma gandeam sa ma duc la sediul OCPI sector 3 si sa cer un extras de carte funciara pentru informare, poate apar ceva informatii acolo. Dar in cererea pe trebuie sa o fac am vazut ca imi cer numarul Cartii Funciare si Numarul Cadastral, dar pe care eu nu le am. La fel ma gandesc sa ma duc la Circa financiara de sector, sa intreb de unde au ei aceasta suprafata a casei pentru care platesc impozitul. Din acest punct de vedere am apelat la dumneavoastra, sa imi spuneti ce trebuie sa fac sau daca ma puteti ajuta dumneavoastra sa pot finaliza si eu aceste acte pentru succesiune. Ma scuzati pentru intinderea acestui mesaj si va multumesc pentru amabilitatea dumneavoastra, anticipat. Mobil:0734.228.121 Email:costel_1961@yahoo.com

Raspuns: Avand in vedere ca OUG 64/2010 a modificat Legea cadastrului 7/1996, s-a prevazut astfel posibilitat... [citeste tot raspunsul aici...]

Atentie, Juristi!
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016