Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

Selectia a doi experti specializati in domeniul insolventei persoanelor fizice

CSM anunta selectia a doi experti specializati in domeniul insolventei persoanelor fizice in cadrul proiectului "Intarirea capacitatii sistemului judiciar romanesc de a raspunde noilor schimbari legislative si institutionale", finantat prin Mecanismul Financiar Norvegian 2009-2014.

Consiliul Superior al Magistraturii, in calitate de Promotor de Proiect, anunta initierea unei proceduri pentru selectia a doi experti specializati in domeniul insolventei persoanelor fizice, in vederea participarii la conferinta pe aceasta tema care va fi organizata in cadrul proiectului „intarirea capacitatii sistemului judiciar romanesc de a raspunde noilor schimbari legislative si institutionale", finantat prin programul RO 24 "Intarirea capacitatii judiciare si cooperare", Mecanismul Financiar Norvegian 2009-2014.

Obiectivul proiectului este acela de a contribui la functionarea unui sistem judiciar eficient, prin consolidarea capacitatii acestuia de se adapta schimbarilor legislative si institutionale recente. Acest deziderat urmeaza a fi realizat prin actiunile de formare dedicate imbunatatirii cunostintelor si abilitatilor practice ale diferitelor categorii profesionale din sistemul judiciar care se incadreaza in publicul tinta al proiectului, pentru aplicarea unui cadru legal care cunoaste numeroase modificari si completari, cu impact negativ in felul in care este interpretata si aplicata legea de catre instantele nationale.

Avand in vedere adoptarea Legii nr. 151/2015 privind procedura insolventei persoanelor fizice, ce urmeaza sa intre in vigoare la data de 31 decembrie 2016, reglementare cu impact substantial asupra activitatii instantelor si cu potential deosebit de creare a unei jurisprudente ezitante sau chiar contradictorii, s-a apreciat ca oportuna si necesara organizarea in acest an a unei conferinte nationale de doua zile, cu transmitere on-line, in acest domeniu, avand drept obiectiv familiarizarea si formarea judecatorilor cu privire la noutatile aduse de acest act normativ. La aceasta conferinta vor fi invitati sa participe aproximativ 75 de judecatori cu competente in solutionarea cauzelor privind insolventa persoanei fizice din cadrul judecatoriilor si tribunalelor. Conferinta va beneficia de participarea a doi experti desemnati de Administratia Instantelor din Norvegia, respectiv Consiliul Europei, parteneri ai proiectului. Conferinta este programata pentru perioada 8-9 decembrie 2016, la sediul Institutului National al Magistraturii de la Bucuresti.

Cerinte minime de calificare:

1. Studii superioare in stiinte juridice, absolvite cu diploma de licenta;

2. Experienta profesionala efectiva de minimum 3 ani in domeniul de specialitate cerut (dreptul insolventei), calculata de la data numirii sau dobandirii functiei;

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Consilier - Codul Muncii abonament 12 actualizari


Consilier - Codul Muncii va ofera solutii de actualitate Daca doriti sa Rezolvati mai usor problemele de serviciu Luati rapid decizii corecte si avantajoase Aveti singuranta aplicarii corecte a legislatiei Reduceti cu cel putin 75 timpul de rezolvare a unei probleme Evitati conflictele de munca folosind argumente legale Consilier Codul...

Oferta Speciala
valabila 48h

3. Cel putin o participare in calitate de speaker/expert in cadrul unor conferinte sau seminarii nationale sau internationale organizate in domeniul insolventei sau insolventei persoanei fizice.

4. Cel putin 1 lucrare de specialitate publicata (articole, studii, cursuri, manuale, tratate) in domeniul dreptului insolventei sau insolventei persoanei fizice.

Continuarea aici.

 

 

de
Redactor

Data aparitiei: 13 Septembrie 2016
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Selectia a doi experti specializati in domeniul insolventei persoanelor fizice":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

ClubJuridic.ro - intrebarea zilei

Amenzi judiciare plus cheltuieli judiciare inregistrate la Anaf

Intrebare: IN 2008 desi ma aflam in Spania,am primit o instiintare de plata ANAF sector 5 a unor AMENZI JUDICIARE in cuantum 1000 Ron.Dupa ce am revenit in tara,m-am dus personal la Adm Financiara sector 5 ,iar cei de acolo mi-au dat un nr de dosar( la Judecatoria sector 2). Recent,am cautat pe portalul just la Judecatoria sector 2,insa acel nr de dosar priveste alte parti si ca sa fiu sigur am trimis email si Judecatoriei in care, mi s-a comunicat ca:(dupa verificariile in sistemul informatizat ECRIS pe anii 2007-2008)acel dosar priveste alte parti si ca pe numele meu nu exista/sau existat dosar de judecata in care sa se fi stabilit acele amenzi judiciare.Mentionez ca,eu nu am fost niciodata in Tribunal/Judecatorie, si nu stiu de unde au aparut acele amenzi judiciare 1000 ron plus cheltuieli judiciare 100 ron. Precizez ca ,amenziile judiciare de 1000 ron au un nr de document in data de 13.02.2008 cu plata pana la data de 31.12.2009,cat si cheltuieliile judiciare cu acelasi numar de document ,cu aceleasi date... Am sesizat ANAF prin formular de asistenta contribuabili si astept raspuns,insa doresc si sfatul unui specialist care ar putea sa-mi explice cat de putin situatia aceasta. Va rog,sa-mi spuneti unde pot verifica acel numar de document in baza caruia s-a stabilit amenda judiciara?? Astept raspunsul dumneavoastra !! Cu stima si respect!

Raspuns: revenire raspuns catre dna Ana Maria Botez.Raspunsul a fost formulat de catre AFP sector 2,unde in p... [citeste tot raspunsul aici...]

Atentie, Juristi!
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016