Pe site-ul Consiliului de Mediere a fost dat publicitatii anuntul cu privire la republicarea variantei actualizate a Taboului Mediatorilor Autorizati.
Varianta actualizata la data de 28 iulie 2014 poate fi consultata pe site-ul Consiliului de Mediere.
Amintim faptul ca datele comunicate de mediatorii autorizati vor fi transmise pana la data de 15 august 2014.
Ce date se mentioneaza in Tabloul Mediatorilor:
a) numele si prenumele mediatorului;
b) sediul profesional;
c) pregatirea de baza a mediatorului, institutiile la care s-a format si titlurile cu care Ie-a absolvit;
d) domeniul medierii in care acesta este specializat;
e) durata experientei practice in activitatea de mediere;
f) limba straina in care este capabil sa desfasoare medierea;
g) calitatea de membru al unei asociatii profesionale in domeniul medierii, precum si, dupa caz, al altor organizatii;
h) existenta unei cauze de suspendare.
Mediatorul este obligat sa instiinteze in scris Consiliul cu privire la orice modificare a datelor inscrise in Tabloul mediatorilor, precum si modificari ale codului de inregistrare fiscala sau ale cazierului judiciar, in termen de maximum 30 de zile calendaristice de la data la care devin aplicabile aceste modificari, sub sanctiunea radierii din Tabloul mediatorilor.
Taboul Mediatorilor Autorizati in varianta actualizata pe Consiliul de Mediere
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: S.C. activeaza in domeniul fabricarii robinetilor de extractie petrol, cu un numar de 157 salariati. Categorii de meserii: frezor, lacatusi mecanici, vopsitori industriali, modelieri, etc. S.C. este in insolventa si o parte din activitate si-a modificat structura nevoilor de muncitori calificati. Societatea poate asigura la sediul sau, calificare la locul de munca? Care sunt conditiile si documentele necesare a.i. calificarea sa fie valabila si trecuta in Revisal?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Companie care are sediul in Ilfov, dar punct de lucru in Bucuresti, a obtinut in trecut delegare de competenta in Bucuresti. Care sunt pasii pentru accesarea si autorizarea accesului in Reges Online? Accesul se face cu CUI Companie sediu si apoi cum se acceseaza inregistrarile realizate pe punctul de lucru?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Raportul cu privire la neconformitati este primit in mod automat de reprezentantul legal si persoana careia i s-a delegat responsabilitatea completarii in reges? Sau trebuie solicitat din reges de catre oricare dintre cei doi mentionati mai sus?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<