Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

O modalitate moderna si rapida de solutionare a conflictelor

In baza articolului 4, lit. i din Legea nr. 335/2007 a camerelor de comert din Romania, a articolului 62 din Statutul CCIB si a articolului 22 din Legea nr. 192 din 16 mai 2006 privind medierea si organizarea profesiei de mediator, Colegiul de Conducere al CCIB a infiintat Centrul de mediere, structura fara personalitate juridica a Camerei de Comert si Industrie a Municipiului Bucuresti (CCIB).

S-a aprobat, de asemenea, Regulamentul de organizare si functionare al Centrului de mediere (CM) al CCIB, precum si infiintarea unui Consiliu consultativ care va coordona activitatea  Centrului de mediere; acest consiliu este compus din sase persoane nominalizate de Colegiul de conducere al CCIB.

Centrul de mediere, care functioneaza pe langa Camera de Comert si Industrie a Municipiului Bucuresti, pune la dispozitia intreprinzatorilor o modalitate de rezolvare amiabila a diferendelor ivite in relatiile de afaceri, interne sau internationale, dar si a conflictelor civile si comerciale, prin procedura medierii, cu respectarea Directivei (IP/08/628) privind medierea in dreptul civil si dreptul comercial adoptata de Parlamentul european in 2008, a Codului de etica al CCIB, a Codului de etica si deontologie profesionala al mediatorilor autorizati.

Centrul de mediere are urmatoarele atributii:

* organizeaza si administreaza medierea litigiilor comerciale si civile, pentru membrii CCIB si pentru oricare dintre persoanele care apeleaza la aceasta modalitate legala de rezolvare rapida a litigiilor;

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Telemunca Avantaje Dezavantaje Optimizare cost


Nou A aparut Legea 81 2018 privind TELEMUNCA  Sunteti pasibil de amenzi intre 2 000 si 10 000 de lei V-am pregatit un material de exceptie care va explica in detaliu ce obligatii aveti ca angajator care sunt capcanele fiecarui articol din noua lege cum puteti evita din start amenzi dure In mod sigur si dvs veti fi afectat de...

Oferta Speciala
valabila 48h

* promoveaza activitati de mediere in mediul de afaceri din Romania, prin: colaborarea pe baza de parteneriat cu parti interesate in domeniul medierii, inclusiv organizarea de evenimente cu parti interesate in domeniul medierii; prezentarea activitatilor CCIB si ale Centrului de mediere prin intermediul publicatiilor si a structurilor CCIB;
* dezvolta metode alternative de rezolvare a disputelor, cu accent pe mediere, prin: initierea si derularea de proiecte in vederea introducerii in practica curenta a medierii ca modalitate alternativa de rezolvare a disputelor in domeniul comercial si civil; initierea si sustinerea de schimburi de experienta, la nivel national si international, cu organizatii cu preocupari in domeniu;
* dezvolta un sistem integrat de rezolvare alternativa a disputelor (system design), prin utilizarea unor metode precum: diagnoza cauzelor profunde ale conflictelor/disputelor; analiza prioritatilor/nevoilor institutiei; utilizarea integrata a diferitelor tehnici precum negocierea, medierea, concilierea, facilitarea;
* organizeaza cursuri de formare si perfectionare, precum si sesiuni de informare in domeniul medierii;
* desfasoara activitati pentru atragerea de resurse prin proiecte in domeniul medierii.

Activitatea concreta de mediere a Centrului de mediere al CCIB se va realiza de mediatori autorizati de catre CM, in conformitate cu reglementarile Consiliului de mediere. In acest sens, potrivit Regulamentului, Consiliul consultativ intocmeste si actualizeaza lista mediatorilor eligibili pentru activitatea CM al CCIB si stabileste cadrul de colaborare intre Centrul de mediere al CCIB si mediatorii autorizati, precum si cu alte structuri in domeniul medierii, pe baza unor acorduri de parteneriat.

In ceea ce priveste costurile medierii, se va urmari asigurarea unei largi accesibilitati a tuturor categoriilor de solicitanti si situarea acestor costuri sub cele ale instantelor sau cele arbitrale, cu respectarea prevederilor art. 25 si art. 45 din Legea nr. 192/2006 privind medierea si organizarea profesiei de mediator. In acest sens, Consiliul consultativ al CM va aviza si propune spre aprobare presedintelui CCIB taxele pentru organizarea si administrarea medierii litigiilor comerciale si civile pentru membrii CCIB si pentru oricare dintre persoanele care apeleaza la aceasta modalitate legala de rezolvare rapida a litigiilor.

PUNCT DE LUCRU:
Bd. Octavian Goga nr. 2, Sector 3, Bucuresti

SECRETARIAT TEHNIC Informatii suplimentare si inregistrare solicitari:
Gherasela CALAVRIAS tel. 021.319.01.37
Data aparitiei: 03 Mai 2011
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Votati articolul "O modalitate moderna si rapida de solutionare a conflictelor":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

ClubJuridic.ro - intrebarea zilei

Succesiune intre soti prin testament

Intrebare: Matusa mea din partea tatalui meu,(nu mai are alti frati in viata sau mostenitori directi,singurul ei fiu este si el decedat cu multi ani in urma)si sotul ei si-au lasat prin testamente unul celuilalt partile lor de proprietate in cazul ca unul va deceda.In luna martie a decedat unchiul si dupa doua luni a decedat si matusa.Intrebarea mea este acum,daca dupa moartea unchiului s-a facut succesiunea automat sau trebuia deschisa de matusa? Daca nu este aceasta actiune incheiata,se mai poate face acum prin unul dintre mostenitorii ei (nepoti din frati) sau se pierde acest drept,la succesiunea intregii mase succesorale urmand sa participe si mostenitori din partea unchiului?

Raspuns: Stimata doamna Popescu, Va multumesc mult pentru raspunsul primit mai repede decat ma asteptam.Test... [citeste tot raspunsul aici...]

Atentie, Juristi!
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016