Pe site-ul Consiliului de Mediere a fost dat publicitatii anuntul cu privire la actualizarea Tabloului Mediatorilor Autorizati.
Ultima actualizare este in data de 17 octombrie 2014.
Eventualele erori de redactare sau de neconformitate se pot adresa la adresa de email secretariat@cmediere.ro.
Nu uitam faptul ca mediatorii nu isi pot desfasura activitatea intr-o forma de exercitare a profesiei daca nu sunt inscrisi in Tabloul mediatorilor.
Conform prevederilor art. 12 din Legea 192/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, mediatorii autorizati sunt inscrisi in Tabloul mediatorilor, intocmit de Consiliul de mediere si publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
Ce date se vor preciza in Tabloul Mediatorilor:
a) numele si prenumele mediatorului;
b) sediul profesional;
c) pregatirea de baza a mediatorului, institutiile la care s-a format si titlurile cu care Ie-a absolvit;
d) domeniul medierii in care acesta este specializat;
e) durata experientei practice in activitatea de mediere;
f) limba straina in care este capabil sa desfasoare medierea;
g) calitatea de membru al unei asociatii profesionale in domeniul medierii, precum si, dupa caz, al altor organizatii;
Va amintim faptul ca pe site-ul Consiliului de Mediere sunt redate cele 4 sectiuni:
Sectiunea 1 - Activi
Sectiunea 2.1 - Suspendati
Sectiunea 2.2 - Fara FEP
Sectiunea 2.3 - Care nu indeplinesc art. 23 si 24
Aici se poate consulta varianta actualizata a tabloului mediatorilor autorizati, la data de 17 octombrie 2014
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: In cazul studentilor straini non UE care au contracte de munca cu timp partial 20 ore/saptamana putem sa le facem program inegal? De exemplu, 2 zile sa lucreze cate 6 ore/zi, iar in alte 2 zile sa lucreze 4 ore/zi.
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: As dori sa stiu care sunt pasii de urmat in ceea ce priveste reangajarea unei persoane care se pensioneza la limita de varsta, in sectorul privat. Din cate stiu in sectorul public nu se mai poate cumula pensia cu salarul. In sectorul privat cum se procedeaza, daca un salariat doreste sa continue activitatea la acelasi angajator? Se face un contract nou? Acest contract se face pe baza de cerere inaintata si aprobata? Tipul contractului de munca este pe nedeterminata sau determinata?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<