Pe site-ul Consiliului de Mediere a fost dat publicitatii anuntul cu privire la actualizarea Tabloului Mediatorilor Autorizati.
Ultima actualizare este in data de 17 octombrie 2014.
Eventualele erori de redactare sau de neconformitate se pot adresa la adresa de email secretariat@cmediere.ro.
Nu uitam faptul ca mediatorii nu isi pot desfasura activitatea intr-o forma de exercitare a profesiei daca nu sunt inscrisi in Tabloul mediatorilor.
Conform prevederilor art. 12 din Legea 192/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, mediatorii autorizati sunt inscrisi in Tabloul mediatorilor, intocmit de Consiliul de mediere si publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
Ce date se vor preciza in Tabloul Mediatorilor:
a) numele si prenumele mediatorului;
b) sediul profesional;
c) pregatirea de baza a mediatorului, institutiile la care s-a format si titlurile cu care Ie-a absolvit;
d) domeniul medierii in care acesta este specializat;
e) durata experientei practice in activitatea de mediere;
f) limba straina in care este capabil sa desfasoare medierea;
g) calitatea de membru al unei asociatii profesionale in domeniul medierii, precum si, dupa caz, al altor organizatii;
Va amintim faptul ca pe site-ul Consiliului de Mediere sunt redate cele 4 sectiuni:
Sectiunea 1 - Activi
Sectiunea 2.1 - Suspendati
Sectiunea 2.2 - Fara FEP
Sectiunea 2.3 - Care nu indeplinesc art. 23 si 24
Aici se poate consulta varianta actualizata a tabloului mediatorilor autorizati, la data de 17 octombrie 2014
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: S.C. activeaza in domeniul fabricarii robinetilor de extractie petrol, cu un numar de 157 salariati. Categorii de meserii: frezor, lacatusi mecanici, vopsitori industriali, modelieri, etc. S.C. este in insolventa si o parte din activitate si-a modificat structura nevoilor de muncitori calificati. Societatea poate asigura la sediul sau, calificare la locul de munca? Care sunt conditiile si documentele necesare a.i. calificarea sa fie valabila si trecuta in Revisal?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Companie care are sediul in Ilfov, dar punct de lucru in Bucuresti, a obtinut in trecut delegare de competenta in Bucuresti. Care sunt pasii pentru accesarea si autorizarea accesului in Reges Online? Accesul se face cu CUI Companie sediu si apoi cum se acceseaza inregistrarile realizate pe punctul de lucru?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<