Pe site-ul Consiliului de Mediere a fost dat publicitatii anuntul cu privire la actualizarea Tabloului Mediatorilor Autorizati.
Ultima actualizare este in data de 17 octombrie 2014.
Eventualele erori de redactare sau de neconformitate se pot adresa la adresa de email secretariat@cmediere.ro.
Nu uitam faptul ca mediatorii nu isi pot desfasura activitatea intr-o forma de exercitare a profesiei daca nu sunt inscrisi in Tabloul mediatorilor.
Conform prevederilor art. 12 din Legea 192/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, mediatorii autorizati sunt inscrisi in Tabloul mediatorilor, intocmit de Consiliul de mediere si publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
Ce date se vor preciza in Tabloul Mediatorilor:
a) numele si prenumele mediatorului;
b) sediul profesional;
c) pregatirea de baza a mediatorului, institutiile la care s-a format si titlurile cu care Ie-a absolvit;
d) domeniul medierii in care acesta este specializat;
e) durata experientei practice in activitatea de mediere;
f) limba straina in care este capabil sa desfasoare medierea;
g) calitatea de membru al unei asociatii profesionale in domeniul medierii, precum si, dupa caz, al altor organizatii;
Va amintim faptul ca pe site-ul Consiliului de Mediere sunt redate cele 4 sectiuni:
Sectiunea 1 - Activi
Sectiunea 2.1 - Suspendati
Sectiunea 2.2 - Fara FEP
Sectiunea 2.3 - Care nu indeplinesc art. 23 si 24
Aici se poate consulta varianta actualizata a tabloului mediatorilor autorizati, la data de 17 octombrie 2014
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Daca un angajator acorda tichete de masa, acestea trebuie trecute in regulamentul intern astfel incat sa beneficieze toti salariatii ? sau se fac acte aditionale si se acorda preferential?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: In cadrul aceleasi firmei ne dorim sa mutam o persoana pe un alt loc de munca de lucru practic intr-o alta echipa, nu este necasar schimbarea functiei COR si nici a fisei de post, va avea in continuare aceleasi atributii ca si pana acum. Conform unei proceduri interne a companiei am intocmit un formular de transfer si am instiiintat persoana in cauza, dar a refuzat semnarea transferului si a mutarii in alta echipa. Informarea despre transfer a fost facuta in prezenta martorilor care au si semnat...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<