Primarul comunei pe raza careia a aparut celebra autostrada de un metru din Suceava spune ca aceasta a fost contruita fara autorizatie si ca proprietarul terenului a fost deja identificat.
Un antreprenor din Suceava a construit un metru de autostrada in semn de protest fata de lipsa infrastructurii moderne din regiunea Moldovei. Acesta a vrut sa traga un semnal de alarma asupra situatiei nefaste in care se afla toata zona de N-E a tarii si ii indeamna pe cei care gandesc la fel sa intrerupa activitatea timp de 15 minute, pe 15 martie, la ora 15. Initiatorul acestui protest unic a spus in repetate randuri ca nu face politica si ca nu apartine de nicio miscare.
In urma viralizarii ideii sale, autoritatile au inceput frenetic sa caute celebra autostrada de un metru care a costat 4.500 de euro pentru a fi realizata cu tot cu indicatoare si marcaje.
Metrul de autostrada a fost realizat iarna aceasta, pe un teren arabil cu destinatie agricola care se afla pe raza comunei Bosanci, chiar pe marginea celebrului E85/DN2, la numai 4 kilometri de Falticeni.
Are autorizatie de constructie? „Bineinteles ca nu are”, spune primarul comunei Bosanci, Neculai Miron.
Miron a mentionat ca a aflat depre lucrarile de acolo chiar in ziua construirii, dar, cand s-a dus sa verifice ce se intampla, platforma era deja construita, iar pe santier nu se mai afla nicio persoana in masura sa ii raspunda la intrebari.
„Ei au venit intr-o zi si au facut tot acolo. Eu m-am deplasat acolo dupa ce am fost anuntat de cetateni despre ce autobanda se construieste acolo. Am vazut doar o fasie de beton si mai erau si niste bare metalice. Dar nu a fost nimeni in masura sa imi spuna ce si cum se construieste acolo”, declara primarul Neculai Miron.
Ulterior, compartimentul de urbanism al Primariei Bosanci l-a identificat pe proprietarul terenului, care nu este Stefan Mandachi, dar despre care primarul considera ca ar putea fi un apropiat al afaceristului.
Edilul spune ca deocamdata nu a dispus sanctionarea proprietarului sau beneficiarului pentru executarea unor lucrari neautorizate. Asta pentru ca primarul este convins ca platforma betonata va fi desfiintata dupa evenimentul de pe 15 martie.
Literatura romana Rezumatele textelor studiate in clasele V-VIII
Cartea verde a contabilitatii
Evaluarea Nationala - Teste rezolvate de matematica pentru clasa a VIII-a
Portal Codul Muncii
„L-am identificat pe proprietar. Probabil este un prieten de-al dumnealor. Alte demersuri nu am facut, doar am identificat proprietarul. Probabil isi vor lua bucatica de beton pe care au facut-o acolo. Doar n-o sa lase fasia de beton turnata pe camp, pe teren agricol. Probabil isi vor lua-o. Isi fac ei acum planurile lor, probabil publicitate, ce doresc, dar apoi cred ca o vor lua de acolo”, a mai spus Neculai Miron.
Miscarea "Romania vrea autostrazi" si hastagul #sieu au devenit virale, dupa videoclipul care poate fi vazut AICI.
Potrivit statisticilor Politiei Rutiere, raportat la numarul de kilometri, DN 2 (E 85) Bucuresti – Bacau – Siret este cea mai periculoasa sosea din Romania. In 2017, pe DN 2 s-au produs 177 accidente grave, cu 76 de persoane decedate. Totusi, cele mai multe decese (87) s-au inregistrat pe DN 6 Bucuresti – Craiova – Timisoara – Cenad, o sosea cu o lungime de aproximativ 600 de km, spre deosebire de DN 2 Bucuresti – Siret, care are aproape 500 de km.
Florin Amariei scrie pentru E-Juridic.ro din anul 2018, explicand noutatile legislative si prezentand cele mai relevente stiri din domeniu. Si-a inceput activitatea la 9AM.ro, a continuat la legestart.ro si a acoperit dintotdeauna cele mai relevante subiecte din domeniile politica, social si justitie. In prezent, scrie pentru dumneavoastra despre tot ceea ce inseamna domeniile legislativ, justitie si politico-social, cu accent pe explicarea detaliata a ce este important de retinut, cum ne afecteaza aceste informatii si de ce este bine sa aplicam legea in forma ei la zi.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri