Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

Imputernicirea operatorului UNBR - AEGRM

1. CERERE prin care solicitantul isi manifesta intentia de a deveni agent al arhivei, care va cuprinde, obligatoriu, urmatoarele mentiuni: forma de exercitare a profesiei de avocat, sediul profesional, precizarea sediului la care se va desfasura activitatea de arhiva electronica, numarul deciziei de aprobare a formei de exercitare a profesiei si baroul emitent, codul de identificare fiscala, atributele de identificare ale titularului cabinetului/avocatului coordonator al societatii, cont bancar, telefon fix, telefon mobil, fax, e-mail - IN ORIGINAL -;

2. CONTRACT care atesta existenta raporturilor juridice dintre operator si persoanele ce  vor avea calitatea de agent imputernicit (in 4 exemplare, modelul fiind disponibil pe website-ul http://www.unbr.ro la sectiunea AEGRM) - IN ORIGINAL -;

3. DOVADA SEDIULUI unde se desfasoara activitatea de inregistrare AEGRM :

* pentru proprietatea asupra spatiului: contract de vânzare-cumparare sau alte acte translative de proprietate - IN FOTOCOPIE - la care se anexeaza extrasul de carte funciara pe anul curent sau certificatul de rol fiscal valabil - IN ORIGINAL -;
* detinerea in folosinta a spatiului: contract de inchiriere, comodat, etc. - IN FOTOCOPIE - la care se anexeaza extrasul de carte funciara pe anul curent sau certificatul de rol fiscal valabil al proprietarului - IN ORIGINAL -. Daca contractul de inchiriere este  inregistrat la organele fiscale competente nu mai este necesara prezentarea extrasului de carte funciara sau a certificatului de rol fiscal;

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Registrul de Evidenta Fiscala PFA


Informatii esentiale prezentate in detaliu in lucrarea “Registrul de Evidenta Fiscala PFA” Cine are obligatia completarii REF Au obligatia de a completa acest registru toate persoanele fizice care desfasoara activitati independente indiferent de forma de organizare – PFA PFI II IF Profesii Liberale Intra aici ...

Oferta Speciala
valabila 48h

4. DECIZIE BAROU din care sa rezulte aprobarea infiintarii formei de exercitare a profesiei si a sediul profesional si, daca este cazul, a biroului de lucru la care se va desfasura activitatea de arhiva electronica - IN FOTOCOPIE -;

5. CARTE DE IDENTITATE sau BULETIN DE IDENTITATE pentru titular sau pentru avocatul coordonator - IN FOTOCOPIE -;

6. CERTIFICATUL DE CAZIER JUDICIAR emis titularului sau avocatului coordonator; - IN ORIGINAL -
7. Documente - IN FOTOCOPIE - din care sa rezulte ca agentii au in proprietate ECHIPAMENTUL TEHNIC MINIM necesar desfasurarii activitatii (factura fiscala si documente de plata aferente: chitante, ordine de plata sau extrase bancare):

* cel putin doua calculatoare conectate la Internet;
* doua monitoare;
* cel putin o imprimanta compatibila cu calculatoarele din dotare;
* telefon si fax (in situatia in care mentiunea „fax” nu apare in factura se va depune si fisa tehnica a echipamentului);
* unitati suplimentare de stocare de date pe mediu optic sau magnetic;
Documente necesare agent (actualizat 18.09.2012) pag. 2/2

8. CONTRACT FURNIZARE SERVICII INTERNET la sediul afectat activitatii de arhiva electronica (cu toate anexele) - IN FOTOCOPIE - ;

9. CONTRACT FURNIZARE TELEFONIE/FAX- /E-MAIL la sediul afectat activitatii de arhiva electronica (cu toate anexele) / FACTURI - IN FOTOCOPIE - ;

10. DOVADA ACHITARII TAXELOR prevazute de art. 23 alin. 2 din Ordonanta Guvernului nr. 89/2000 pentru obtinerea autorizatiei de agent imputernicit sa efectueze inscrieri in arhiva. Taxa de autorizare este de 50 RON si se plateste in contul IBAN: RO36 RNCB 0090 0005 8721 0001 deschis de U.N.B.R. la B.C.R. - Sucursala  Lipscani - IN FOTOCOPIE -;

11. CERTIFICATUL DE CAZIER FISCAL eliberat de directia generala a finantelor publice judeteana, respectiv a municipiului Bucuresti (administratiile finantelor publice), agentului imputernicit (formei de exercitare a profesiei) - IN ORIGINAL -;

12. CERTIFICATUL DE ATESTARE FISCALA, eliberat de directia generala a finantelor publice, respectiv a municipiului Bucuresti (administratiile finantelor publice), care sa evidentieze indeplinirea de agentul imputernicit (forma de exercitare a profesiei) a tuturor obligatiilor de plata catre bugetul consolidat, inclusiv pentru contributiile de asigurari sociale, asigurari de sanatate, fondul de somaj - IN ORIGINAL -;

13. CERTIFICAT eliberat de DIRECTIILE DE IMPOZITE ŞI TAXE LOCALE care sa ateste ca agentul imputernicit (forma de execitare a profesiei) nu figureaza in evidente cu debite la bugetul local - IN ORIGINAL -;
14. CONTRACT DE MUNCA, cu durata muncii de 8 ore/zi si 40 ore/saptamâna, si DOVADA INREGISTRARII IN REVISAL - IN FOTOCOPIE -, sau ADEVERINTA de la ITM cu privire la calitate de salariat a persoanei care desfasoara activitati legate de AEGRM - IN ORIGINAL -, cazier judiciar - IN ORIGINAL - pentru salariat, carte de identitate sau buletin de identitate - IN FOTOCOPIE -;

15. DECLARATIA ANUALA DE VENIT 204 sau, dupa caz, DECLARATIA PRIVIND VENITURILE REALIZATE 200 (cu viza inregistrarii la administratia finantelor publice) - IN FOTOCOPIE - sau, dupa caz, DECLARATIA DE VENIT PENTRU ANUL 2012 pentru formele de exercitare a profesiei infiintate in cursul anului 2012 (cu viza inregistrarii la administratia finantelor publice) - IN FOTOCOPIE -

Nota bene
(1) Documentele se depun in 3 exemplare, in trei dosare, in ordine descrisa mai sus. Dosarul 1 va cuprinde  toate documentele solicitate in original. Exemplarul 4 din Contract va fi indosariat in Dosarul 3.
(2) Fotocopiile trebuie sa fie lizibile, sa fie certificate pentru conformitate cu originalul si sa fie semnate / stampilate de catre reprezentantul formei de exercitare a profesiei (pe fiecare pagina).
(3) Este necesar ca in documentele de la punctul 7 sa fie evidentiate fiecare dintre echipamentele solicitate.
(4) Toate certificatele / cazierele trebuie depuse la Operatorul UNBR cu minimum 7 zile inainte de expirarea valabilitatii acestora; certificatele / cazierele nu trebuie sa evidentieze debite / fapte ale formei de exercitare a profesiei sau ale salariatului.
(5) Declaratiile de la punctul 15 trebuie sa prezinte venit net (excendent financiar) si sa fie fotocopiate integral.

Sursa Uniunea Nationala a Barourilor din Romania
Data aparitiei: 08 Octombrie 2012
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Votati articolul "Imputernicirea operatorului UNBR - AEGRM":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

ClubJuridic.ro - intrebarea zilei

Decesul parintilor

Intrebare: In urma decesului parintilor sai, sotul meu a dobandit cota de ½ dintr-un imobil in care locuim de mai bine de douazeci de ani. Noi am facut toate imbunatatirile si reparatiile si acum fratele lui vrea jumatate din valoare. Ce sanse avem ca sa nu-i dam atatia bani deoarece este prea mult si nu a contribuit cu nimic?

Raspuns: Stimata doamna, Cumnatul dumneavoastra are aceleasi drepturi succesorale cu ale sotului dvs. Cu alt... [citeste tot raspunsul aici...]

Atentie, Juristi!
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016