1. CERERE prin care solicitantul isi manifesta intentia de a deveni agent al arhivei, care va cuprinde, obligatoriu, urmatoarele mentiuni: forma de exercitare a profesiei de avocat, sediul profesional, precizarea sediului la care se va desfasura activitatea de arhiva electronica, numarul deciziei de aprobare a formei de exercitare a profesiei si baroul emitent, codul de identificare fiscala, atributele de identificare ale titularului cabinetului/avocatului coordonator al societatii, cont bancar, telefon fix, telefon mobil, fax, e-mail - IN ORIGINAL -;
2. CONTRACT care atesta existenta raporturilor juridice dintre operator si persoanele ce vor avea calitatea de agent imputernicit (in 4 exemplare, modelul fiind disponibil pe website-ul https://www.unbr.ro la sectiunea AEGRM) - IN ORIGINAL -;
3. DOVADA SEDIULUI unde se desfasoara activitatea de inregistrare AEGRM :
* pentru proprietatea asupra spatiului: contract de vânzare-cumparare sau alte acte translative de proprietate - IN FOTOCOPIE - la care se anexeaza extrasul de carte funciara pe anul curent sau certificatul de rol fiscal valabil - IN ORIGINAL -;
* detinerea in folosinta a spatiului: contract de inchiriere, comodat, etc. - IN FOTOCOPIE - la care se anexeaza extrasul de carte funciara pe anul curent sau certificatul de rol fiscal valabil al proprietarului - IN ORIGINAL -. Daca contractul de inchiriere este inregistrat la organele fiscale competente nu mai este necesara prezentarea extrasului de carte funciara sau a certificatului de rol fiscal;
4. DECIZIE BAROU din care sa rezulte aprobarea infiintarii formei de exercitare a profesiei si a sediul profesional si, daca este cazul, a biroului de lucru la care se va desfasura activitatea de arhiva electronica - IN FOTOCOPIE -;
5. CARTE DE IDENTITATE sau BULETIN DE IDENTITATE pentru titular sau pentru avocatul coordonator - IN FOTOCOPIE -;
6. CERTIFICATUL DE
CAZIER JUDICIAR emis titularului sau avocatului coordonator; - IN ORIGINAL -
7. Documente - IN FOTOCOPIE - din care sa rezulte ca agentii au in proprietate ECHIPAMENTUL TEHNIC MINIM necesar desfasurarii activitatii (factura fiscala si documente de plata aferente: chitante, ordine de plata sau extrase bancare):
* cel putin doua calculatoare conectate la Internet;
* doua monitoare;
* cel putin o imprimanta compatibila cu calculatoarele din dotare;
* telefon si fax (in situatia in care mentiunea „fax” nu apare in factura se va depune si fisa tehnica a echipamentului);
* unitati suplimentare de stocare de date pe mediu optic sau magnetic;
Documente necesare agent (actualizat 18.09.2012) pag. 2/2
8. CONTRACT FURNIZARE SERVICII INTERNET la sediul afectat activitatii de arhiva electronica (cu toate anexele) - IN FOTOCOPIE - ;
9. CONTRACT FURNIZARE TELEFONIE/FAX- /E-MAIL la sediul afectat activitatii de arhiva electronica (cu toate anexele) / FACTURI - IN FOTOCOPIE - ;
10. DOVADA ACHITARII TAXELOR prevazute de art. 23 alin. 2 din Ordonanta Guvernului nr. 89/2000 pentru obtinerea autorizatiei de agent imputernicit sa efectueze inscrieri in arhiva. Taxa de autorizare este de 50 RON si se plateste in contul IBAN: RO36 RNCB 0090 0005 8721 0001 deschis de U.N.B.R. la B.C.R. - Sucursala Lipscani - IN FOTOCOPIE -;
11. CERTIFICATUL DE CAZIER FISCAL eliberat de directia generala a finantelor publice judeteana, respectiv a municipiului Bucuresti (administratiile finantelor publice), agentului imputernicit (formei de exercitare a profesiei) - IN ORIGINAL -;
12. CERTIFICATUL DE ATESTARE FISCALA, eliberat de directia generala a finantelor publice, respectiv a municipiului Bucuresti (administratiile finantelor publice), care sa evidentieze indeplinirea de agentul imputernicit (forma de exercitare a profesiei) a tuturor obligatiilor de plata catre bugetul consolidat, inclusiv pentru contributiile de asigurari sociale, asigurari de sanatate, fondul de somaj - IN ORIGINAL -;
13. CERTIFICAT eliberat de DIRECTIILE DE IMPOZITE ŞI TAXE LOCALE care sa ateste ca agentul imputernicit (forma de execitare a profesiei) nu figureaza in evidente cu debite la bugetul local - IN ORIGINAL -;
14. CONTRACT DE MUNCA, cu durata muncii de 8 ore/zi si 40 ore/saptamâna, si DOVADA INREGISTRARII IN REVISAL - IN FOTOCOPIE -, sau ADEVERINTA de la ITM cu privire la calitate de salariat a persoanei care desfasoara activitati legate de AEGRM - IN ORIGINAL -, cazier judiciar - IN ORIGINAL - pentru salariat, carte de identitate sau buletin de identitate - IN FOTOCOPIE -;
15. DECLARATIA ANUALA DE VENIT 204 sau, dupa caz, DECLARATIA PRIVIND VENITURILE REALIZATE 200 (cu viza inregistrarii la administratia finantelor publice) - IN FOTOCOPIE - sau, dupa caz, DECLARATIA DE VENIT PENTRU ANUL 2012 pentru formele de exercitare a profesiei infiintate in cursul anului 2012 (cu viza inregistrarii la administratia finantelor publice) - IN FOTOCOPIE -
Nota bene
(1) Documentele se depun in 3 exemplare, in trei dosare, in ordine descrisa mai sus. Dosarul 1 va cuprinde toate documentele solicitate in original. Exemplarul 4 din Contract va fi indosariat in Dosarul 3.
(2) Fotocopiile trebuie sa fie lizibile, sa fie certificate pentru conformitate cu originalul si sa fie semnate / stampilate de catre reprezentantul formei de exercitare a profesiei (pe fiecare pagina).
(3) Este necesar ca in documentele de la punctul 7 sa fie evidentiate fiecare dintre echipamentele solicitate.
(4) Toate certificatele / cazierele trebuie depuse la Operatorul UNBR cu minimum 7 zile inainte de expirarea valabilitatii acestora; certificatele / cazierele nu trebuie sa evidentieze debite / fapte ale formei de exercitare a profesiei sau ale salariatului.
(5) Declaratiile de la punctul 15 trebuie sa prezinte venit net (excendent financiar) si sa fie fotocopiate integral.
Sursa
Uniunea Nationala a Barourilor din Romania