Consiliul Baroului Bucuresti convoaca:
ADUNAREA GENERALA ELECTIVA SI ORDINARA A AVOCATILOR
in data de 21.05.2011, ora 09.00, la Sala Palatului, cu urmatoarea ordine de zi:
ADUNAREA GENERALA ELECTIVA
Alegerea Organelor de Conducere a Baroului Bucuresti:
- Consiliul Baroului Bucuresti
- Decanul Baroului Bucuresti
- Comisia de Disciplina
- Comisia de Cenzori
ADUNAREA GENERALA ORDINARA
1. Prezentarea, discutarea si supunerea la vot a raportului Consiliului privind activitatea desfasurata in 2010,
2. Prezentarea, discutarea si supunerea la vot a raportului financiar-contabil pentru 2010,
3. Prezentarea, discutarea si supunerea la vot a raportului Comisiei de cenzori privind activitatea financiar-contabila in 2010,
4. Descarcarea Consiliului cu privire la activitatea si gestiunea sa pentru anul 2010
5. Prezentarea, discutarea si supunerea la vot a proiectului de buget pentru 2011;
6. Alegerea reprezentantilor Baroului Bucuresti pentru Congresul Avocatilor din 10-11 iunie 2011;
7. Achizitionarea unui nou sediu pentru Baroul Bucuresti
8. Infiintarea unei gradinite pentru copiii avocatilor
9. Diverse.
PREZENTA AVOCATILOR ESTE OBLIGATORIE CONFORM DISPOZITIILOR LEGALE SI STATUTARE
Click Aici pentru Regulamentul General
Click Aici pentru decizia Baroului
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: As dori sa aflu care sunt conditiile ce trebuie indeplinite pentru ca un cetatean roman sa fie delegat sau detasat in Elvetia la o alta societate. In mod specific: Care este perioada maxima permisa pentru delegare/detasare? Cine este responsabil pentru plata salariului si in ce moneda se efectueaza aceasta plata? Ce documente sunt necesare pentru a formaliza detasarea/delegarea? Cine suporta costurile pentru cazare? Cine acopera cheltuielile de transport? Va rugam sa ne furnizati aceste...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Administratorul doreste sa schimbe sistemul de evidenta/pontaj privind prezenta angajatilor la locul de munca. Este vorba de un sistem inchis, o tableta pe care angajatul va semna la intrarea in incinta societatii, in acelasi timp se va face si o poza a angajatului; la fel se va intampla la iesirea din unitate a angajatului la sfarsitul programului de lucru. Informatiile mentionate se vor pastra pana la sfarsitul lunii sau cel mult 2 saptamani dupa, cand persoana desemnata cu centralizarea si...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<