Consiliul Superior al Magistraturii organizeaza, prin Institutul National al Magistraturii, incepand cu data de 25 august 2013, in Bucuresti, concursul de admitere la Institutul National al Magistraturii si concursul de admitere in magistratura.
Concursul de admitere la INM se organizeaza pentru ocuparea unui numar de 200 de locuri de auditori de justitie, din care 100 de locuri sunt alocate pentru pregatirea auditorilor in vederea ocuparii functiei de judecator, iar 100 de locuri pentru pregatirea auditorilor in vederea ocuparii functiei de procuror.
Pentru acest concurs s-au inscris 3874 de candidati.
La data de 25 august 2013 s-a desfasurat proba eliminatorie tip grila de verificare a cunostintelor juridice din cadrul primei etape a concursului la care au participat 3733 de candidati.
A doua proba, constand in testul grila de verificare a rationamentului logic, va avea loc la data de 8 septembrie 2013.
Concursul de admitere in magistratura se organizeaza pentru ocuparea unui numar de 70 de posturi de judecator la judecatorii.
Pentru acest concurs s-au inscris 1258 de candidati.
La data de 25 august 2013 s-a desfasurat proba eliminatorie tip grila de verificare a cunostintelor juridice din cadrul primei etape a concursului la care au participat 1144 de candidati.
A doua proba din cadrul primei etape, constand in testul grila de verificare a rationamentului logic, va avea loc la data de 8 septembrie 2013.
Concursul de admitere in magistratura este organizat conform dispozitiilor art. 33 alin. 1 din Legea nr 303/2004 privind statutul judecatorilor si procurorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si ale Regulamentului privind organizarea si desfasurarea concursului de admitere in magistratura, adoptat prin HCSM nr.279/2012, modificata. La acest concurs participa persoanele care indeplinesc conditiile prevazute la art.14 alin. 2 din Legea nr. 303/2204 cu o vechime in specialitate de cel putin 5 ani, in functiile prevazute de lege.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: As dori sa aflu care sunt conditiile ce trebuie indeplinite pentru ca un cetatean roman sa fie delegat sau detasat in Elvetia la o alta societate. In mod specific: Care este perioada maxima permisa pentru delegare/detasare? Cine este responsabil pentru plata salariului si in ce moneda se efectueaza aceasta plata? Ce documente sunt necesare pentru a formaliza detasarea/delegarea? Cine suporta costurile pentru cazare? Cine acopera cheltuielile de transport? Va rugam sa ne furnizati aceste...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Administratorul doreste sa schimbe sistemul de evidenta/pontaj privind prezenta angajatilor la locul de munca. Este vorba de un sistem inchis, o tableta pe care angajatul va semna la intrarea in incinta societatii, in acelasi timp se va face si o poza a angajatului; la fel se va intampla la iesirea din unitate a angajatului la sfarsitul programului de lucru. Informatiile mentionate se vor pastra pana la sfarsitul lunii sau cel mult 2 saptamani dupa, cand persoana desemnata cu centralizarea si...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<