Avand in vedere dispozitiile articolului 63 alin. 2 din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, potrivit carora personalul de conducere din cadrul aparatului propriu al Consiliului Superior al Magistraturii este numit de Plen, precum si dispozitiile art. 118 1 - 118 5 din Regulamentul de organizare si functionare al Consiliului Superior al Magistraturii, aprobat prin Hotararea nr. 326/2005 a Plenului Consiliului Superior al Magistraturii, cu modificarile si completarile ulterioare, Consiliul Superior al Magistraturii anunta declansarea procedurii de selectie in vederea ocuparii urmatoarelor functii de conducere din cadrul aparatului propriu al Consiliului Superior al Magistraturii - posturi de personal de specialitate juridica asimilat judecatorilor si procurorilor:
- Secretar general;
- director - Directia afaceri europene, relatii internationale si programe
- sef serviciu - Serviciul legislatie si documentare;
- sef serviciu - Serviciul programe;
- sef serviciu - Serviciul afaceri europene si relatii internationale;
- sef birou - Biroul formare profesionala;
- sef birou - Biroul registraturii, secretariat si arhiva;
- sef birou - Biroul achizitii publice.
Persoanele care indeplinesc conditiile prevazute de Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si de art. 118 2 - 118 5 din Regulamentul de organizare si functionare al Consiliului Superior al Magistraturii, aprobat prin Hotararea nr. 326/2005 a Plenului Consiliului Superior al Magistraturii, cu modificarile si completarile ulterioare, pot proceda la depunerea candidaturilor, in termen de 15 zile de la publicarea prezentului anunt pe site-ul Consiliului Superior al Magistraturii.
Functiile de specialitate juridica din cadrul aparatului propriu al Consiliului Superior al Magistraturii pot fi ocupate si de judecatori si procurori detasati, in conditiile legii.
Candidaturile se depun la sediul Consiliului Superior al Magistraturii, Calea Plevnei nr. 141B, sector 6, Bucuresti, insotite de curriculum vitae si inscrisurile care dovedesc indeplinirea conditiilor prevazute de art. 118 2 din Regulamentul de organizare si functionare al Consiliului Superior al Magistraturii, aprobat prin Hotararea nr. 326/2005 a Plenului Consiliului Superior al Magistraturii, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si de un plan managerial privitor la exercitarea atributiilor specifice functiei si orice alte documente considerate relevante de catre candidat.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Am fost angajata stat plata cu conventie de munca conform Legii 1/2005 la o societate cooperativa mestesugareasca. In acest moment sunt pensionata anticipat Sunt membru cooperator inca, si unul din cei 5 asociati ai societatii membru fondator. De asemeni sunt administratorul firmei prin contract de administrare specific cooperatiei care se transmite periodic la Registrul Comertului. Conform celor descrise anterior, imi desfasor inca activitea in firma ca si cum as fi angajata. Exista...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Am emis si adus la cunostinta salariatului ca in urma reorganizarii i s-a desfiintat postul si nu ii putem oferi altul conform studiilor sale, drept urmare, dupa implinirea celor 20 de zile de preaviz vom emite decizia de concediere. I-am adus la cunostinta sub forma de semnatura pe data de 03.04.2025. Ziua de 2 mai este zi libera cu recuperare. Conducerea a stabilit recuperarea acesteia la finalul lunii mai cand el nu va mai avea calitatea de salariat. Intrebarea este: iau in calcul in cele 20...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<