Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox

E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Fuziunea fara a intra in lichidare. Documente necesare


Documentele necesare pentru inregistrarea in Registrul Comertului a fuziunii prin transferarea patrimoniului uneia sau mai multor societati care se dizolva fara a intra in lichidare, unei alte societati existente (art. 238 alin. (1) lit. a) din Legea 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare) - absorbtie:

Etapa I

1. Cerere de depunere si mentionare acte pentru desemnarea expertilor/expertului sau hotararea adunarii generale prin care se renunta la expertiza si depunerea proiectului de fuziune intocmit de fiecare din societatile participante la fuziune, semnata de reprezentantii acestora (original);

2. Proiectul de fuziune semnat de reprezentantii fiecareia din societatile participante (original);

3. Declaratiile fiecareia din societatile care inceteaza a exista, despre modul cum au hotarat sa stinga pasivul lor (original);

4. Declaratia privind modalitatea de publicare a proiectului de fuziune, respectiv prin publicare in Monitorul Oficial al Romaniei sau pe pagina de Internet a societatii/societatilor care participa la fuziune si pe pagina de Internet a ONRC;
 
5. Daca este cazul: - avizele prealabile prevazute de legile speciale (original); - imputernicire speciala (in forma autentica), avocatiala sau delegatie pentru persoanele desemnate sa indeplineasca formalitatile legale (original);

6. Dovezile privind plata taxelor/tarifelor legale: taxa de registru; tariful de publicare in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, daca este cazul.
    
Etapa a-II-a

1. Cerere de depunere si mentionare acte, bifata la pct. 5.15: care se completeaza cu: „Cerere adresata Presedintelui Sectiei comerciale a Tribunalului in a carui raza teritoriala se afla sediul solicitantului, prin care solicita inregistrarea fuziunii in Registrul Comertului”;
 
2. Cerere adresata Presedintelui Sectiei comerciale a Tribunalului in a carui raza teritoriala se afla sediul societatii absorbante, prin care solicita inregistrarea in Registrul Comertului (3 exemplare);
 
3. Hotararile adunarilor generale ale asociatilor/actionarilor fiecareia din societatile participante privind aprobarea fuziunii (original);

4. Actul constitutiv al societatii absorbante actualizat conform modificarilor intervenite (original);

5. Dovada publicarii proiectului de fuziune vizat de directorul Oficiului Registrului Comertului de pe langa tribunal si/sau persoana sau persoanele desemnate. Confirmarea publicarii se efectueaza de ORCT.

6. Situatia financiara de fuziune, care va avea aceeasi data pentru toate societatile participante la fuziune (copie);

7. Certificatul de inregistrare al societatii absorbante si, dupa caz, anexa/anexele daca intervin modificari ale elementelor cuprinse in acesta (activitate principala, denumire, forma juridica, sediu) si certificatele de inregistrare si anexa/anexele la acesta ale societatilor comerciale care inceteaza a exista (original);

8. Daca este cazul, declaratia-tip pe propria raspundere, in original, semnata de asociati sau administratori, din care sa rezulte asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate;
 
9. Daca este cazul: - avizele prealabile prevazute de legile speciale (copie); - imputernicire speciala (in forma autentica), avocatiala sau delegatie pentru persoanele desemnate sa indeplineasca formalitatile legale (original).

10. Dovezile privind plata taxelor/tarifelor legale: Taxa judiciara de timbru si timbru judiciar; taxa de registru; tariful de publicare in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a.

Toate documentele pe care se intemeiaza cererile din etapa a II-a se depun in 2 exemplare identice, respectiv in original sau in copie certificata, dupa cum este prevazut pentru fiecare document, la Oficiul Registrului Comertului, care le va transmite tribunalului competent.

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Data aparitiei: 12 Iunie 2013
Votati articolul "Fuziunea fara a intra in lichidare. Documente necesare":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News

ARTICOLE SIMILARE

Mai multe articole despre documente registrul comertului
©2024 RENTROP & STRATON
Toate drepturile rezervate.
SATI