Prin Hotararea Consiliului Superior al Magistraturii nr. 549/2013 este modificat Regulamentul de organizare si functionare al Scolii Nationale de Grefieri. Hotarea CSM nr. 549/2013 este publicata in Monitorul Oficial nr. 457 din 24 iulie 2013.
Avand in vedere dispozitiile art. 17 din Legea nr. 567/2004 privind statutul personalului auxiliar de specialitate al instantelor judecatoresti si al parchetelor de pe langa acestea si al personalului care functioneaza in cadrul Institutului National de Expertize Criminalistice, cu modificarile si completarile ulterioare.
In temeiul prevederilor art. 133 alin. (5) si (7) din Constitutia Romaniei, republicata, si ale art. 23 alin. (1) din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii, republicata, cu modificarile ulterioare.
Regulamentul de organizare si functionare al Scolii Nationale de Grefieri, aprobat prin Hotararea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 183/2007, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 257 din 17 aprilie 2007, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica dupa cum urmeaza:
Cursurile de formare profesionala continua se organizeaza la sediul Şcolii sau la sediile instantelor si parchetelor, la centrele de formare din tara aflate in subordinea Ministerului Justitiei, Ministerului Public, Consiliului Superior al Magistraturii sau a altor institutii publice, precum si la centrele de formare ale regiilor autonome sau ale societatilor cu capital integral de stat."
Cuprinsul integral al reglementarii
aici >>>
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Daca un angajator acorda tichete de masa, acestea trebuie trecute in regulamentul intern astfel incat sa beneficieze toti salariatii ? sau se fac acte aditionale si se acorda preferential?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: In cadrul aceleasi firmei ne dorim sa mutam o persoana pe un alt loc de munca de lucru practic intr-o alta echipa, nu este necasar schimbarea functiei COR si nici a fisei de post, va avea in continuare aceleasi atributii ca si pana acum. Conform unei proceduri interne a companiei am intocmit un formular de transfer si am instiiintat persoana in cauza, dar a refuzat semnarea transferului si a mutarii in alta echipa. Informarea despre transfer a fost facuta in prezenta martorilor care au si semnat...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<