Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

Pregatire avocati: Temele dezbaterilor din 15, 22, 29 septembrie, 6 si 13 octombrie 2016

In continuarea Programului lansat la 19 februarie 2015, privind dezbaterile - atelier organizate de Institutul National pentru Pregatirea si Perfectionarea Avocatilor – INPPA - la sediul UNBR (Palatul de Justitie, Splaiul Independentei nr. 5, sector 5)

Informam avocatii din barourile de avocati din circumscriptiile Curtii de Apel Bucuresti si a Curtilor de Apel invecinate cu privire la temele dezbaterilor din 15, 22, 29 septembrie, 6 si 13 octombrie 2016:

I. 15 septembrie 2016, orele 17.00, dezbaterea cu tema: Ordonanta presedintiala si evacuarea din imobilele ocupate fara drept, doua proceduri speciale si urgente. Discutiile vor fi moderate de domnul avocat dr. Claudiu Constantin Dinu – lect. univ. dr. la Facultatea de Drept, Universitatea din Bucuresti. Invitat: doamna Roxana Stanciu - Judecator Tribunalul Bucuresti.

II. 22 septembrie 2016, orele 17.00, dezbaterea cu tema: Rolul avocatului in lumina Legii nr. 151/2015 privind procedura insolventei persoanei fizice.  Discutiile vor fi moderate de domnul avocat dr. Claudiu Constantin Dinu – lect. univ. dr. la Facultatea de Drept, Universitatea din Bucuresti. Invitat: Domnul executor judecatoresc Bogdan Dumitrache.

III. 29 septembrie 2016, orele 17.00, dezbaterea cu tema: Procedura de camera preliminara, ca urmare a intrarii in vigoare a Legii nr. 75/2016. Discutiile vor fi moderate de domnul avocat dr. Petrut Ciobanu, lector univ. la Facultatea de Drept, Universitatea din Bucuresti, Vicepresedinte U.N.B.R.. Invitat: domnul jud. drd. Victor Vaduva, formator la scoala Nationala de Grefieri.

III. 06 octombrie 2016, orele 17.00, dezbaterea cu tema: Raspunderea penala a persoanei juridice. Aspecte teoretice si practice. Discutiile vor fi moderate de domnul avocat dr. Petrut Ciobanu, lector univ. la Facultatea de Drept, Universitatea din Bucuresti, Vicepresedinte U.N.B.R.. Invitat: doamna asistent universitar doctor Andra-Roxana Trandafir – Facultatea de Drept, Universitatea din Bucuresti.

IV. 13 octombrie 2016, orele 17.00, dezbaterea cu tema: Procedura privind tragerea la raspundere penala a persoanei juridice. Discutiile vor fi moderate de domnul avocat dr. Petrut Ciobanu, lector univ. la Facultatea de Drept, Universitatea din Bucuresti, Vicepresedinte U.N.B.R.. Invitat: doamna asistent universitar doctor Andra-Roxana Trandafir – Facultatea de Drept, Universitatea din Bucuresti.

Astfel cum a fost initiat proiectul, in cadrul sustinerii temelor de formare profesionala continua, dezbaterile vor avea caracter interactiv, fiind invitati si reprezentanti ai altor profesii juridice/judiciare (magistrati, executori judecatoresti, notari publici, practicieni in insolventa).

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
202 Modele de fise de post actualizate conform GDPR


ACTUALIZATE conform Noului GDPR Scapati de stresul controlului Va oferim 202 modele de fise de post redactate impecabil EDITABILE si conforme noului COR & GDPR Atentie Cand vine vorba despre fise de post stiti bine Trebuie sa fie in deplina conformitate cu Regulamentul General privind Protectia Datelor Personale GDPR –...

Oferta Speciala
valabila 48h

Dezbaterile vor avea loc in spatiul de la Biblioteca "Victor Anagnoste" din Palatul de Justitie, Splaiul Independentei nr. 5, sector 5, spatiu pus la dispozitie de Baroul Bucuresti.

Accesul se face pe la intrarea principala a Palatului de Justitie, iar participantii se vor identifica la intrare cu cardul de avocat.

Inscrierile se fac prin email, la adresa de email: conferinte@inppa.ro. inscrierea se va realiza prin email, cu indicarea datelor de contact (nume si prenume, baroul, adresa de email si numar de telefon), numarul maxim de locuri fiind ocupat in ordinea primirii cererilor de inscriere. Persoanele inscrise astfel vor fi contactate, având obligatia achitarii taxei de 60 de lei / dezbatere, in 24 de ore de la confirmarea inscrierii. Dovada platii va fi comunicata prin email (contabilitate@inppa.ro) in 24 de ore de la confirmarea inscrierii, in caz contrar, locul devenind disponibil.

Taxa urmeaza a se achita prin ordin de plata sau transfer bancar, in contul INPPA (IBAN: RO56RNCB0082044172480001, B.C.R. Bucuresti, Sucursala Unirea, CIF: 16137943). Persoanele care doresc emiterea unei facturi pentru suma achitata, vor preciza odata cu comunicarea confirmarii platii si datele de facturare.

Pentru participarea la oricare din temele de dezbatere, se vor acorda 3 puncte de pregatire profesionala continua.
 

Sursa: INPPA

 

 

 

de
Redactor

Data aparitiei: 07 Septembrie 2016
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Pregatire avocati: Temele dezbaterilor din 15, 22, 29 septembrie, 6 si 13 octombrie 2016":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

ClubJuridic.ro - intrebarea zilei

Factura proforma si dialogul online sint echivalente juridic unui contract?

Intrebare: Am o intrebare legata de o situatie aparuta in comertul on-line. Dupa negocieri on-line cu o firma am primit o factura proforma care specifica un prêt si conditia de a plati un avans de 50%. Am achitat avansul prin mandate postal in contul bancar al firmei. In dialogul prin posta electronica firma s-a obligat sa furnizeze comnada in 21 de zile. Marfa este adusa din Italia de la o firma partenera. Dupa epuizarea celor 21 de zile, la insistentele mele, firma mi-a adus la cunostinta prin e-mail faptul ca relatia cu firma furnizoare partenera din Italia nu a functionat cum era prevazut si din acest motiv s-au incalcat conditiile stabilite privind termenul de livrare, pretul si cheltuieli suplimentare cu costul de transport, mai précis: - s-a comunicat modificarea pretului convenit motivind ca firma furnizoare din Italia a transmis la un prêt mai mare decit cel practicat intre ele pina acum; - s-a solicitat achitarea transportului de la firma furnizoare desi acest lucru era subinteles ca nu ma privea si nu aparuse in negocierile precedente; - nu s-a respectat termenul de livrare – de 21 de zile. In concluzie, au fost disfunctionalitati ale relatiei dintre firma din Romania si firma furnizoare partenera din Italia, disfunctionalitati care au condus la cheltuieli suplimentare de 25% din valoarea contractului si la nerespectarea termenului convenit (21 de zile). Firma mi-a transmis o noua factura proforma cu noile pretentii (un nou prêt si un cost de transport care acum apare explicit in noua factura). Intrebarile sint: - prima factura proforma (unde apare explicit pretul si obligatia de aplati 50% din avans) si dialogul prin posta electronica (unde apar termenul de 21 de zile) pot fi considerate dpdv juridic ca izvor de obligatii contractuale? Sint echivalente acestea cu un contract? - faptul ca firma a acceptat avansul si a inceput derularea tranzactiei nu inseamna ca ambele parti au acceptat conditiile stabilite? Mai pot fie ele modificate in mod unilateral de disfunctionalitatile care au aparut in relatia cu o terta parte (cu firma furnizoare din Italia)?

Raspuns: Ce se intimpla? Am pus intrebarea in 19 martie, am repetat-o, la cererea dv., in 21 martie si astept... [citeste tot raspunsul aici...]

Atentie, Juristi!
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016