In Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, din data de 1 martie 2012 a fost publicata Hotararea de Guvern nr. 108 din 28 februarie 2012 privind stabilirea numarului maxim de posturi pentru inalta Curte de Casatie si Justitie.
Potrivit actului normativ a fost suplimentat numarul maxim de posturi pentru inalta Curte de Casatie si Justitie, cu 10 posturi de magistrat asistent, ajungandu-se la un numar total de 492 de magistrati. Acestia sunt distribuiti, conform notei de fundamentare a hotararii de guvern, astfel:
- 5 posturi de magistrat-asistent pentru completele competente sa judece in prezent recursurile in interesul legii in materie civila si, incepand cu data de 1 iunie 2012, sesizarile inaltei Curti de Casatie si Justitie in vederea pronuntarii unei hotarari prealabile pentru dezlegarea unor probleme de drept reglementata in Noul Cod de procedura civila;
- 2 posturi de magistrat-asistent pentru completele competente sa judece recursurile in interesul legii in materie penala, posturi necesare si in perspectiva apropiata a introducerii procedurii sesizarii inaltei Curti de Casatie si Justitie in vederea pronuntarii unei hotarari prealabile pentru dezlegarea unor probleme de drept reglementata in Noul Cod de procedura penala;
- 1 post de magistrat-asistent pentru Completele de 5 judecatori, intrucat unicul Complet de 9 judecatori a fost inlocuit cu 4 Complete de 5 judecatori;
- 2 posturi de magistrat-asistent pentru Sectia penala a inaltei Curti de Casatie si Justitie, in scopul indeplinirii obiectivelor din cadrul Mecanismului de Cooperare si Verificare
Finantarea posturilor se asigura in limita bugetului aprobat pentru inalta Curte de Casatie si Justitie prin legile bugetare anuale si de rectificare.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: S.C. activeaza in domeniul fabricarii robinetilor de extractie petrol, cu un numar de 157 salariati. Categorii de meserii: frezor, lacatusi mecanici, vopsitori industriali, modelieri, etc. S.C. este in insolventa si o parte din activitate si-a modificat structura nevoilor de muncitori calificati. Societatea poate asigura la sediul sau, calificare la locul de munca? Care sunt conditiile si documentele necesare a.i. calificarea sa fie valabila si trecuta in Revisal?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Companie care are sediul in Ilfov, dar punct de lucru in Bucuresti, a obtinut in trecut delegare de competenta in Bucuresti. Care sunt pasii pentru accesarea si autorizarea accesului in Reges Online? Accesul se face cu CUI Companie sediu si apoi cum se acceseaza inregistrarile realizate pe punctul de lucru?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<