Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox

E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager
E-JURIDIC.ROE-JURIDIC.RO » Legile justitiei 
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Legea nr. 303/2022 privind statutul judecatorilor si procurorilor - ANEXA nr. 1

Legea nr. 303/2022 privind statutul judecatorilor si procurorilor - ANEXA nr. 1
Legea nr. 303/2022 privind statutul judecatorilor si procurorilor - Anexa 1 cuprinde: 
I. Criteriile si indicatorii de evaluare a performantelor profesionale pentru judecatori
II. Criterii si indicatori de evaluare a performantelor profesionale pentru procurori
III. Indicatori de evaluare a performantelor profesionale pentru judecatorii care ocupa functii de conducere


I. Criteriile si indicatorii de evaluare a performantelor profesionale pentru judecatori

A. Eficienta activitatii

Articolul 1
(1) Eficienta activitatii desfasurate de judecatori se apreciaza in functie de urmatorii indicatori:
a) rata de solutionare a dosarelor calculata exclusiv in raport cu dosarele nou-intrate (operativitatea);
b) stocul de dosare mai vechi de un an/un an si 6 luni;
c) ponderea dosarelor inchise intr-un an;
d) redactarile sau, dupa caz, redactarile si pronuntarile peste termenul prevazut de lege.
(2) Indicatorii corespunzatori criteriului eficientei vor fi avuti in vedere in functie de volumul de activitate al instantei in domeniul de specializare al judecatorului evaluat, volumul de activitate al judecatorului evaluat, complexitatea cauzelor cu care a fost investit si incarcatura efectiva medie pe tara in acelasi domeniu de specializare.
(3) La analizarea si acordarea punctajelor pentru indicatorii prevazuti la alin. (1) vor fi luate in considerare si celelalte activitati desfasurate de judecatori pe baza unor dispozitii din legi si regulamente.
(4) Eficienta activitatii desfasurate de judecatorii de supraveghere a privarii de libertate se apreciaza in functie de urmatorii indicatori:
a) respectarea termenelor de solutionare a cauzelor;
b) respectarea termenelor legale de redactare a incheierilor si de efectuare a comunicarilor prevazute de dispozitiile legale;
c) desfasurarea, in termenele legale sau, in lipsa lor, in mod constant si cu regularitate, a activitatilor cu caracter administrativ prevazute de lege.
(5) Dispozitiile alin. (2) si (3) se aplica in mod corespunzator si cu privire la evaluarea eficientei activitatii desfasurate de judecatorii de supraveghere a privarii de libertate.
(6) Punctajul acordat pentru criteriul „eficienta activitatii“ se diminueaza corespunzator ori de cate ori in privinta judecatorului evaluat s-a aplicat o sanctiune disciplinara, ramasa definitiva in perioada supusa evaluarii, cu exceptia cazurilor in care a intervenit radierea sanctiunii disciplinare, pentru una dintre urmatoarele abateri disciplinare:
a) nerespectarea in mod repetat si din motive imputabile a dispozitiilor legale privitoare la solutionarea cu celeritate a cauzelor ori intarzierea repetata in efectuarea lucrarilor, din motive imputabile, prevazuta la art. 271 lit. g);
b) formularea de cereri repetate si nejustificate de abtinere, prevazuta la art. 271 lit. h) teza a II-a;
c) neredactarea sau nesemnarea hotararilor judecatoresti, din motive imputabile, in termenele prevazute de lege, prevazuta la art. 271 lit. q).

B. Calitatea activitatii

Articolul 2
(1) Calitatea activitatii desfasurate de judecatori se apreciaza in functie de urmatorii indicatori:
a) calitatea redactarii hotararilor judecatoresti;
b) numarul hotararilor modificate/desfiintate/casate din motive imputabile, in conditiile legii;
c) conduita in timpul sedintei de judecata si in exercitarea altor indatoriri profesionale;
d) calitatea altor activitati desfasurate de judecatorul evaluat.
(2) Calitatea activitatii desfasurate de judecatorii de supraveghere a privarii de libertate se apreciaza in functie de urmatorii indicatori:
a) calitatea redactarii incheierilor pronuntate;
b) numarul incheierilor desfiintate din motive imputabile in situatia in care numarul acestora depaseste media pe tara a incheierilor desfiintate;
c) conduita in timpul desfasurarii procedurilor administrativ-jurisdictionale si a altor activitati cu caracter administrativ;
d) organizarea evidentei activitatii judecatorului de supraveghere a privarii de libertate.
(3) Pentru aprecierea indicatorului prevazut la alin. (1) lit. a) si alin. (2) lit. a), daca in urma evaluarii hotararilor/incheierilor pronuntate se constata ca, in mod constant, acestea redau integral fragmente din sustinerile partilor cuprinse in cererile formulate de acestea sau din continutul rechizitoriului, fara a le sintetiza, punctajul acordat pentru acest indicator se diminueaza corespunzator.
(4) Pentru aprecierea indicatorului prevazut la alin. (1) lit. b) si alin. (2) lit. b), pot reprezenta motive imputabile aspectele de nelegalitate ce decurg din incalcarea sau aplicarea gresita a normelor de drept material si/sau procesual, urmatoarele:
a) incalcarea regulilor de procedura a caror nerespectare atrage sanctiunea nulitatii;
b) depasirea atributiilor puterii judecatoresti;
c) lipsa totala a motivarii hotararii, inserarea unor motive contradictorii ori numai a unor motive straine de natura cauzei;
d) incalcarea autoritatii de lucru judecat;
e) incalcarea sau aplicarea gresita a normelor de drept material;
f) nesocotirea sau ignorarea indrumarilor instantelor de control judiciar.
(5) In Ghidul de evaluare a activitatii profesionale a judecatorilor sunt prezentate exemple concrete vizand aspectele de nelegalitate ce pot reprezenta motive imputabile in sensul alin. (4).
(6) Motivele imputabile sunt stabilite de instanta de control judiciar si vor fi luate in considerare la evaluarea judecatorului numai daca vizeaza aspecte de nelegalitate vadite ce decurg din incalcarea sau aplicarea gresita a normelor de drept material si/sau procesual, cu privire la care exista practica unitara in materie. Pentru informarea instantei a carei hotarare se ataca, la instanta de control judiciar se intocmeste o fisa in care se face mentiune despre caracterul imputabil/neimputabil al modificarii/desfiintarii/casarii.
(7) Judecatorul a carui hotarare a fost modificata/ desfiintata/casata din motive imputabile poate contesta caracterul imputabil printr-o cerere adresata instantei de control judiciar, in care va arata punctual argumentele invocate, in limitele problematicii puse in discutie. Contestatia va fi analizata in cadrul intalnirii privind analiza practicii instantelor de control judiciar si de unificare a practicii, organizate la nivelul sectiei corespunzatoare sau, dupa caz, al instantei de control judiciar, daca nu exista sectii, in luna imediat urmatoare formularii respectivei contestatii. Solutia asupra contestatiei se adopta cu votul majoritatii judecatorilor prezenti, consemnandu-se in minuta intalnirii, iar modul de solutionare se comunica judecatorului si, in cazul admiterii contestatiei, instantei in cadrul careia acesta functioneaza, pentru a fi avut in vedere de comisia de evaluare.
(8) Caracterul imputabil al modificarii/desfiintarii/casarii hotararilor se analizeaza de comisia de evaluare in situatia in care indicele de modificare/desfiintare/casare al judecatorului evaluat depaseste indicele mediu de modificare/desfiintare/ casare calculat pentru instantele de acelasi grad de jurisdictie din circumscriptia aceleiasi curti de apel, in functie de instanta in cadrul careia functioneaza judecatorul evaluat si de materia in care a fost pronuntata hotararea, respectiv penala sau nonpenala.
(9) Indicele de modificare/desfiintare/casare se calculeaza anual, pe baza evidentelor detinute de instante, prin raportarea numarului hotararilor modificate/desfiintate/casate in apel si recurs in materie nonpenala, respectiv in contestatie, apel si recurs in casatie in materie penala, la numarul total al hotararilor pronuntate in aceeasi perioada de referinta. Se iau in considerare doar hotararile prin care instanta sau, dupa caz, judecatorul de drepturi si libertati ori judecatorul de camera preliminara se dezinvesteste. In acest sens, datele statistice necesare se pot obtine cu sprijinul compartimentului specializat din cadrul Consiliului Superior al Magistraturii.
(10) Punctajul acordat pentru criteriul „calitatea activitatii“ se diminueaza corespunzator ori de cate ori in privinta judecatorului evaluat s-a aplicat o sanctiune disciplinara, ramasa definitiva in perioada supusa evaluarii, cu exceptia cazurilor in care a intervenit radierea sanctiunii disciplinare, pentru una dintre urmatoarele abateri disciplinare:
a) atitudinile nedemne in timpul serviciului fata de colegi, celalalt personal al instantei in care functioneaza, inspectori judiciari, avocati, experti, martori, justitiabili ori reprezentantii altor institutii, prevazuta la art. 271 lit. b);
b) refuzul nejustificat de a primi la dosar cererile, concluziile, memoriile sau actele depuse de partile din proces, prevazuta la art. 271 lit. d);
c) refuzul nejustificat de a indeplini o indatorire de serviciu, prevazuta la art. 271 lit. e);
d) absentele nemotivate de la serviciu, in mod repetat sau care afecteaza in mod direct activitatea instantei, prevazuta la art. 271 lit. j);
e) nerespectarea in mod nejustificat a dispozitiilor ori deciziilor cu caracter administrativ dispuse in conformitate cu legea de conducatorul instantei ori a altor obligatii cu caracter administrativ prevazute de lege sau regulamente, prevazuta la art. 271 lit. l);
f) nerespectarea dispozitiilor privind distribuirea aleatorie a cauzelor, prevazuta la art. 271 lit. n);
g) obstructionarea activitatii inspectorilor judiciari, prin orice mijloace, prevazuta la art. 271 lit. o);
h) utilizarea unor expresii inadecvate in cuprinsul hotararilor judecatoresti, lipsa totala a motivarii ori motivarea in mod vadit contrara rationamentului juridic, de natura sa afecteze prestigiul justitiei sau demnitatea functiei de judecator, prevazuta la art. 271 lit. r);
i) exercitarea functiei cu rea-credinta sau grava neglijenta prevazuta la art. 271 lit. s).
(11) La evaluarea activitatii judecatorilor se are in vedere si participarea acestora in calitate de membri ai comisiilor de evaluare profesionala a judecatorilor.

C. Integritatea

Articolul 3
(1) Integritatea judecatorilor se apreciaza in functie de urmatorii indicatori: incalcari ale Codului deontologic al judecatorilor si procurorilor, stabilite prin hotarari definitive ale Sectiei pentru judecatori a Consiliului Superior al Magistraturii; sanctiuni disciplinare care privesc aspecte de integritate ramase definitive in perioada supusa evaluarii, cu exceptia cazurilor in care a intervenit radierea sanctiunii disciplinare; pronuntarea fata de judecatorul evaluat a unor solutii de amanare a aplicarii pedepsei, renuntare la aplicarea pedepsei, dispuse printr-o hotarare judecatoreasca definitiva, precum si de renuntare la urmarirea penala, confirmata de judecatorul de camera preliminara, pentru care Sectia pentru judecatori nu a propus eliberarea din functie, in conditiile legii.
(2) In sensul alin. (1), constituie sanctiuni disciplinare care privesc aspecte de integritate cele aplicate pentru urmatoarele abateri disciplinare:
a) incalcarea prevederilor legale referitoare la incompatibilitati si interdictii privind judecatorii, prevazuta la art. 271 lit. a);
b) desfasurarea de activitati cu caracter politic sau manifestarea convingerilor politice in public sau in timpul serviciului, prevazuta la art. 271 lit. c);
c) nerespectarea indatoririi de a se abtine atunci cand judecatorul stie ca exista una din cauzele prevazute de lege pentru abtinerea sa, prevazuta la art. 271 lit. h) teza I;
d) nerespectarea secretului deliberarii sau a confidentialitatii lucrarilor care au acest caracter, precum si a altor informatii de aceeasi natura de care a luat cunostinta in exercitarea functiei, cu exceptia celor de interes public, in conditiile legii, prevazuta la art. 271 lit. i);
e) imixtiunea in activitatea altui judecator sau procuror, prevazuta la art. 271 lit. k);
f) folosirea functiei detinute pentru a obtine un tratament favorabil din partea autoritatilor sau interventiile pentru solutionarea unor cereri, pretinderea ori acceptarea rezolvarii intereselor personale sau ale membrilor familiei ori ale altor persoane, altfel decat in limita cadrului legal reglementat pentru toti cetatenii, prevazuta la art. 271 lit. m);
g) participarea directa sau prin persoane interpuse la jocurile de tip piramidal, jocuri de noroc sau sisteme de investitii pentru care nu este asigurata transparenta fondurilor, prevazuta la art. 271 lit. p).
(3) Ori de cate ori in privinta judecatorului evaluat s-a pronuntat cel putin o solutie dintre cele prevazute la alin. (1), punctajul acordat pentru acest criteriu se diminueaza corespunzator.

D. Obligatia de formare profesionala continua si absolvirea unor cursuri de specializare

Articolul 4
(1) La analiza criteriului formarii profesionale continue a judecatorilor se va avea in vedere urmatorul indicator: disponibilitatea de a participa la programele de formare profesionala continua ori la alte forme de perfectionare profesionala, participarea la activitatile care au drept scop unificarea practicii judiciare si la invatamantul profesional al judecatorilor, respectiv participarea la intalnirile trimestriale ale judecatorilor de supraveghere a privarii de libertate, precum si preocuparea pentru dezvoltare profesionala prin studiu individual.
(2) In aprecierea aceluiasi criteriu pot fi avute in vedere si prezentarea de teme la colocvii, simpozioane de specialitate, lucrari si articole publicate, inclusiv contributii la elaborarea unor culegeri sau buletine de jurisprudenta, proiecte si culegeri de acte normative, activitatea didactica, inclusiv cea de formator, tutore de practica, responsabil cu formarea continua descentralizata, fara ca nerealizarea uneia dintre aceste activitati sa constituie temei pentru depunctare.

II. Criterii si indicatori de evaluare a performantelor profesionale pentru procurori

A. Eficienta activitatii

Articolul 5
(1) Eficienta activitatii de urmarire penala desfasurate se apreciaza in functie de urmatorii indicatori:
a) efectuarea urmaririi penale intr-un termen rezonabil, tinand cont de complexitatea cauzei si de volumul de activitate al procurorului;
b) efectuarea demersurilor in vederea identificarii bunurilor susceptibile de luare a masurilor asiguratorii si luarea acestor masuri.
(2) Indicatorul de evaluare prevazut la alin. (1) lit. a) se raporteaza la volumul de activitate al parchetului in sectorul in care isi desfasoara activitatea procurorul.
(3) In aprecierea complexitatii cauzei se vor lua in considerare urmatoarele elemente: dificultatea administrarii probelor; numarul partilor, al subiectilor procesuali principali si al martorilor; numarul infractiunilor investigate; natura acestora; dificultatea problemelor de drept si de fapt care trebuie solutionate; reunirea mai multor cauze, precum si alte elemente specifice relevante.

Articolul 6
(1) Eficienta activitatii de supraveghere a cercetarilor penale se apreciaza in functie de urmatorii indicatori:
a) supravegherea si indrumarea organelor de politie in activitatea de cercetare penala, reflectate in verificarea periodica si ritmica a stadiului si calitatii actelor de cercetare penala efectuate de organele de politie si urmarirea termenelor fixate, precum si in luarea masurilor prevazute de art. 303 alin. (3) din Legea nr. 135/2010 privind Codul de procedura penala, cu modificarile si completarile ulterioare;
b) efectuarea actelor procedurale si solutionarea cauzelor intr-un termen rezonabil, in functie de complexitatea cauzei si de volumul de activitate al procurorului;
c) dispozitii date organelor de cercetare penala de a identifica bunurile susceptibile de luare a masurilor asiguratorii si luarea acestor masuri.
(2) Dispozitiile art. 5 alin. (2) si (3) din prezenta anexa se aplica in mod corespunzator.

Articolul 7
(1) Eficienta activitatii de participare la sedintele de judecata se apreciaza in functie de urmatorii indicatori:
a) operativitatea in motivarea cailor de atac declarate, cu respectarea termenelor legale si administrative;
b) operativitatea solutionarii altor lucrari, specifice activitatii judiciare.
(2) In cazul in care activitatea procurorului evaluat nu priveste indicatorul prevazut la alin. (1) lit. a), punctajul aferent acestuia se distribuie celuilalt indicator.

Articolul 8
(1) Eficienta activitatii desfasurate in alte sectoare se apreciaza in functie de urmatorul indicator: operativitatea solutionarii lucrarilor, cu respectarea termenelor legale si administrative.
(2) Indicatorul de evaluare a eficientei activitatii desfasurate in alte sectoare se raporteaza la volumul de activitate al procurorului din perioada evaluata si la volumul de activitate al sectorului in care isi desfasoara activitatea procurorul.

Articolul 9
(1) In vederea aprecierii criteriului privind eficienta activitatii, la dosarul de evaluare se depune anual fisa privind volumul de activitate al procurorului, completata de grefierul-sef conform datelor care rezulta din sistemul ECRIS; procurorul evaluat va certifica sub semnatura exactitatea datelor.
(2) Acolo unde este cazul, procurorul evaluat va completa fisa cu date privind cauzele complexe, care vor fi contrasemnate de conducatorul unitatii sau, dupa caz, de procurorul-sef de sectie, procurorul-sef de serviciu sau procurorul-sef de birou.
(3) Modelul fisei se stabileste prin Regulamentul privind evaluarea activitatii profesionale a procurorilor.

B. Calitatea activitatii

Articolul 10
Calitatea activitatii de urmarire penala se apreciaza in functie de urmatorii indicatori:
a) masuri si solutii imputabile procurorului pe motive de nelegalitate, existente la momentul luarii masurii sau al dispunerii solutiei de catre procuror;
b) calitatea redactarii si motivarii solutiilor, interpretarea probelor, calitatea exprimarii si capacitatea de sinteza.

Articolul 11
Calitatea activitatii de supraveghere a cercetarii penale se apreciaza in functie de urmatorii indicatori:
a) masuri si solutii imputabile procurorului pe motive de nelegalitate, existente la momentul luarii masurii sau al dispunerii solutiei de catre procuror;
b) calitatea redactarii si motivarii solutiilor, interpretarea probelor, calitatea exprimarii si capacitatea de sinteza.

Articolul 12
Calitatea activitatii de participare la sedintele de judecata se masoara prin urmatorii indicatori:
a) intocmirea fiselor de sedinta si actualizarea lor permanenta, exercitarea rolului activ in sedintele de judecata si calitatea concluziilor sustinute in sedintele de judecata;
b) calitatea redactarii si motivarii cailor de atac, acuratetea rationamentului juridic si rigoarea expunerii faptelor;
c) cai de atac admise subiectilor procesuali pe motive de nelegalitate, in cauzele in care procurorul nu a exercitat caile de atac, cai de atac nedeclarate din motive imputabile procurorului, retrase sau respinse din motive de nelegalitate imputabile procurorului.

Articolul 13
Calitatea activitatii desfasurate in alte sectoare se apreciaza in functie de urmatorii indicatori:
a) calitatea actelor intocmite, acuratetea rationamentului si rigoarea exprimarii;
b) respectarea prevederilor cuprinse in legi, ordine si regulamente.

Articolul 14
(1) In vederea aprecierii criteriului privind calitatea activitatii, la dosarul de evaluare a procurorului se depune anual o fisa continand datele statistice relevante, asa cum rezulta acestea din analizele si informarile intocmite conform regulamentelor interne si ordinelor procurorului general, completata de grefierul-sef.
(2) La evaluarea activitatii procurorilor se are in vedere si participarea acestora in calitate de membri ai comisiilor de evaluare profesionala a procurorilor.
(3) Modelul fisei prevazute la alin. (1) se stabileste prin Regulamentul privind evaluarea activitatii profesionale a procurorilor.

Articolul 15
Daca in perioada supusa evaluarii procurorul isi desfasoara activitatea in mai multe sectoare, in acelasi timp sau in perioade diferite, la fiecare dintre criteriile privind eficienta si calitatea activitatii se acorda un singur punctaj de cel mult 30 de puncte ori, in situatia prevazuta la art. 100 alin. (5), de cel mult 15 puncte, in baza aprecierii de ansamblu a activitatii desfasurate si tinand seama de ponderea activitatii desfasurate in fiecare sector in volumul total de activitate.

C. Integritatea

Articolul 16
(1) Integritatea procurorilor se apreciaza in functie de urmatorii indicatori: incalcari ale Codului deontologic al judecatorilor si procurorilor, stabilite prin hotarari definitive ale Sectiei pentru procurori a Consiliului Superior al Magistraturii; sanctiuni disciplinare care privesc aspecte de integritate, ramase definitive in perioada supusa evaluarii, cu exceptia cazurilor in care a intervenit radierea sanctiunii disciplinare; pronuntarea fata de procurorul evaluat a unor solutii de amanare a aplicarii pedepsei, renuntare la aplicarea pedepsei, dispuse printr-o hotarare judecatoreasca definitiva, precum si de renuntare la urmarirea penala, confirmata de judecatorul de camera preliminara, pentru care Sectia pentru procurori nu a propus eliberarea din functie, in conditiile legii.
(2) In cazul in care in privinta procurorului evaluat s-a pronuntat cel putin o solutie dintre cele prevazute la alin. (1), punctajul acordat pentru acest criteriu este de cel mult 24 de puncte.

D. Obligatia de formare profesionala continua si absolvirea unor cursuri de specializare

Articolul 17
(1) La analiza criteriului formarii profesionale continue a procurorilor se va avea in vedere urmatorul indicator: disponibilitatea de a participa la programele de formare profesionala continua ori la alte forme de perfectionare profesionala, participarea la invatamantul profesional al procurorilor.
(2) In aprecierea aceluiasi criteriu pot fi avute in vedere si prezentarea de teme la colocvii, simpozioane de specialitate, lucrari si articole publicate, inclusiv contributii la elaborarea unor culegeri sau buletine de jurisprudenta, proiecte si culegeri de acte normative, activitatea didactica, inclusiv cea de formator, tutore de practica, responsabil cu formarea continua descentralizata, fara ca nerealizarea uneia dintre aceste activitati sa constituie temei pentru depunctare.

III. Indicatori de evaluare a performantelor profesionale pentru judecatorii care ocupa functii de conducere

Articolul 18
(1) Activitatea desfasurata de judecatorii care ocupa functii de conducere se evalueaza prin urmatorii indicatori:
1. capacitatea de conducere si organizare;
2. capacitatea de control;
3. capacitatea decizionala si asumarea raspunderii;
4. comportamentul si comunicarea.
(2) Evaluarea indicatorilor prevazuti la alin. (1) se realizeaza inclusiv prin raportare la modul de implementare si de indeplinire a obiectivelor stabilite prin proiectul referitor la exercitarea atributiilor specifice functiei de conducere prezentat de judecatorul evaluat in calitate de candidat pentru respectiva functie.

Articolul 19
Integritatea judecatorilor care ocupa functii de conducere se apreciaza in functie de indicatorii prevazuti la art. 3 din prezenta anexa.

Articolul 20
La analizarea criteriului formarii profesionale continue a judecatorilor care ocupa functii de conducere vor fi avuti in vedere indicatorii prevazuti la art. 4 din prezenta anexa.

Articolul 21
In situatia in care judecatorul este evaluat atat pentru functia de executie, cat si pentru functia de conducere, prin raportul de evaluare va fi acordat un singur punctaj la criteriile „integritate“ si „obligatia formarii profesionale continue“.
IV. Indicatori de evaluare a performantelor profesionale pentru procurorii care ocupa functii de conducere

Articolul 22
Activitatea desfasurata de procurorii care ocupa functii de conducere se evalueaza prin urmatorii indicatori:
1. capacitatea de conducere si organizare;
2. capacitatea de control;
3. capacitatea decizionala si asumarea raspunderii;
4. comportamentul si comunicarea.

Articolul 23
Integritatea procurorilor ce ocupa functii de conducere se apreciaza in functie de indicatorii prevazuti la art. 16 din prezenta anexa.

Articolul 24
La analizarea criteriului formarii profesionale continue a procurorilor care ocupa functii de conducere vor fi avuti in vedere indicatorii prevazuti la art. 17 din prezenta anexa.

Articolul 25
In situatia in care procurorul este evaluat atat pentru functia de executie, cat si pentru functia de conducere, prin raportul de evaluare va fi acordat un singur punctaj la criteriile „integritate“ si „obligatia formarii profesionale continue“.

 

Redactia E-juridic
de Redactia E-juridic

Redactia E-Juridic are un colectiv de 4 autori specializati din domeniul juridic cu toate ramificatiile sale. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de proiecte de legi, acte adoptate si noutati legislative. Va explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene.

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Data aparitiei: 11 Iunie 2024
Votati articolul "Legea nr. 303/2022 privind statutul judecatorilor si procurorilor - ANEXA nr. 1":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News
©2024 RENTROP & STRATON
Toate drepturile rezervate.
SATI
Atentie, Juristi!

Modificarile din

Contractele Civile si Actele Comerciale

se aplica deja!

Descarcati GRATUIT Raportul Special

"7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"

7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016