Durata procedurii de informare este stabilita in situatia in care litigiul se afla pe rolul instantelor de judecata.
In cazul unui litigiu pe rolul instantelor de judecata procedura de informare, incluzand si formalitatile pentru convocarea partilor, nu poate depasi 15 zile calendaristice, in conformitate cu dispozitiile art. 602 alin. (1) teza I din Legea 192/2006, astfel cum a fost completata de OUG 90/2012.
In concluzie, intr-o asemenea situatie in care litigiul este pe rolul instantei de judecata, durata maxima a desfasurarii procedurii de informare este de 15 zile calendaristice.
Dovada participarii la sedinta de informare privind avantajele medierii se face printr-un certificat de informare eliberat de mediatorul care a realizat informarea.
Daca una dintre parti refuza in scris participarea la sedinta de informare, nu raspunde invitatiei in vederea informarii si acceptarii medierii ori nu se prezinta la data fixata pentru sedinta de informare, se intocmeste un proces-verbal, care se depune la dosarul instantei.
Va recomandam
Agenda Cadrului Didactic 2025-2026
Achizitionati chiar acum Agenda Cadrului Didactic si va garantam ca nu va veti mai dezlipi de ea pe parcursul noului an scolar 2025-2026! Veti fi incantat de agenda dvs., o veti arata cu mandrie celor cu care veti intra in contact. Ce este atat de special la aceasta agenda? In primul rand, structura ei. Este conceputa special pentru...
Acest articol reprezinta un extras din Manualul Mediatorului de Succes