In data de 10 octombrie 2012, la sediul Ministerului Justitiei, a avut loc o intalnire de lucru a Comisiei de monitorizare si implementare a Strategiei de informatizare a sistemului judiciar pentru perioada 2013 - 2017.
Sedinta a fost condusa de domnul Secretar de Stat Ovidiu Putura, in calitatea sa de presedinte al comisiei. La lucrari a luat parte si doamna Ministru Mona Maria Pivniceru precum si reprezentanti ai institutiilor implicate in elaborarea Strategiei de informatizare a sistemului judiciar.
Comisia de monitorizare si implementare a Strategiei de informatizare a sistemului judiciar este formata din reprezentanti de la Inalta Curte de Casatie si Justitie, Consiliul Superior al Magistraturii, Parchetul de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, Directia Nationala Anticoruptie, Inspectia Judiciara, Oficiul National al Registrului Comertului si Administratia Nationala a Penitenciarelor, care au fost invitati si au participat la lucrarile comisiei.
Comisia a elaborat principiile si obiectivele de baza ale strategiei si a analizat proiectele propuse de institutiile din sfera sistemului judiciar, urmand ca la urmatoarea intrunire, strategia sa fie supusa adoptarii.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Daca un angajator acorda tichete de masa, acestea trebuie trecute in regulamentul intern astfel incat sa beneficieze toti salariatii ? sau se fac acte aditionale si se acorda preferential?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: In cadrul aceleasi firmei ne dorim sa mutam o persoana pe un alt loc de munca de lucru practic intr-o alta echipa, nu este necasar schimbarea functiei COR si nici a fisei de post, va avea in continuare aceleasi atributii ca si pana acum. Conform unei proceduri interne a companiei am intocmit un formular de transfer si am instiiintat persoana in cauza, dar a refuzat semnarea transferului si a mutarii in alta echipa. Informarea despre transfer a fost facuta in prezenta martorilor care au si semnat...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<