Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox

E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Noi reguli la Directia Generala de Pasapoarte

In Monitorul Oficial nr. 740 din 29 noiembrie 2013 a fost publicat Ordinul nr. 161/2013 al ministrului Afacerilor Interne pentru modificarea si completarea Regulamentului de organizare si functionare a Directiei Generale de Pasapoarte, aprobat prin Ordinul ministrului administratiei si internelor nr. 288/2011.

In cadrul actului normativ se arata:

Serviciul management operational are urmatoarele atributii principale:

- asigura elaborarea de analize, sinteze, statistici si documente programatice, pe probleme dispuse de conducerea ministerului si a directiei generale, in domeniul specific de activitate;
-     organizeaza si desfasoara activitatea de dispecerat la nivelul directiei generale si realizeaza, la cererea structurilor din sistemul de ordine publica si siguranta nationala, verificari in bazele de date aflate in administrarea directiei generale;

- intocmeste si actualizeaza Registrul de riscuri la nivelul directiei generale;
- elaboreaza si pune in aplicare, conform competentelor, programul anual de dezvoltare a sistemului de control intern/managerial la nivelul entitatii publice;
- asigura pregatirea si desfasurarea sedintelor de lucru ale conducerii directiei generale, precum si a sedintelor Consiliului de conducere;
- elaboreaza si pune in aplicare, conform competentelor, documentele de management operational ale directiei generale;
- indeplineste atributiile pe linie de prevenire si stingere a incendiilor prevazute in planurile de aparare impotriva incendiilor pentru sediile directiei generale;
- elaboreaza precizari metodologice in domeniile de competenta;
- asigura protectia datelor si informatiilor gestionate si ia masuri de prevenire a scurgerii de informatii clasificate din domeniul de competenta;
- prelucreaza date cu caracter personal, respectand prevederile legale in vigoare.

Compartimentul analiza-sinteza si dispecerat are urmatoarele atributii:

 -    elaboreaza, cu sprijinul celorlalte structuri ale directiei generale, Planul strategic al directiei generale, Planul unic cu principalele activitati al directiei generale, rapoarte privind modul de indeplinire a sarcinilor rezultate din planurile de actiuni si masuri ale ministerului, materiale de analiza pentru bilanturi si convocari, precum si materiale de informare (sinteze, studii si rapoarte) pentru conducerea ministerului si pentru alte institutii centrale, pe probleme din competenta directiei generale;
-    intocmeste si actualizeaza Registrul de riscuri la nivelul directiei generale;
-    elaboreaza si pune in aplicare, conform competentelor, programul anual de dezvoltare a sistemului de control intern/managerial la nivelul entitatii publice;
-    indruma metodologic, pe linia controlului intern/managerial, structurile componente aparatului propriu;
-    stabileste, cu sprijinul celorlalte structuri ale directiei generale, propunerile de teme pentru a fi incluse in ordinea de zi a sedintelor Colegiului ministerului, precum si pentru sedintele de lucru ale directiei generale;
-    asigura consemnarea in registrul de procese-verbale a problematicii prezentate/dezbatute la sedintele de lucru ale conducerii directiei generale, precum si in sedintele Consiliului de conducere;
-    intocmeste si prezinta spre aprobare Dispozitia de zi pe unitate;
-    primeste, centralizeaza si prelucreaza datele si informatiile transmise de structurile directiei generale si serviciile publice comunitare si intocmeste, zilnic, sinteza activitatilor desfasurate, pe care o inainteaza Centrului Operational de Comanda al ministerului;
-    efectueaza verificari in Registrul national de evidenta a pasapoartelor simple, la solicitarea serviciilor publice comunitare si a altor organe abilitate din sistemul de ordine publica si siguranta nationala;
-    transmite la Inspectoratul General al Politiei de Frontiera consemnele proprii directiei generale;
-    coopereaza cu celelalte structuri din minister, conform competentelor specifice;
-    asigura transmiterea/primirea materialelor prin statia radio, telex si fax, prezentarea acestora conducerii directiei generale atunci cand situatia operativa o impune si predarea acestora Serviciului -secretariat, documente clasificate si comunicare publica, in vederea inregistrarii.

Aici cuprinsul integral al Regulamentului asa cu a fost modificat prin Ordinul nr. 161/ 2013

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Data aparitiei: 03 Decembrie 2013
Votati articolul "Noi reguli la Directia Generala de Pasapoarte":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News
©2024 RENTROP & STRATON
Toate drepturile rezervate.
SATI
Atentie, Juristi!

Modificarile din

Contractele Civile si Actele Comerciale

se aplica deja!

Descarcati GRATUIT Raportul Special

"7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"

7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016