Consiliul Superior al Magistraturii, in calitate de Agentie Executiva, si Institutul National al Magistraturii, in calitate de Partener beneficiar de proiect, anunta lansarea procedurii pentru selectia a sase experti (doi judecatori, doi procurori si doi specialisti IT), in vederea participarii acestora ca experti la seminariile organizate in domeniul managementului judiciar in cadrul proiectului "Asistenta pentru consolidarea capacitaţii instituţionale in domeniul formarii judecatorilor şi procurorilor pentru aplicarea noilor legi", co-finantat printr-un grant din partea Elvetiei prin intermediul Contributiei Elvetiene pentru Uniunea Europeana extinsa.
Obiectivul general al proiectului este imbunatatirea capacitatii judecatorilor si procurorilor de a aprofunda si aplica noile coduri, prin elaborarea unui plan de pregatire si furnizarea de formare profesionala specializata. Proiectul a fost astfel conceput incat fiecare judecator si procuror sa poata participa la cursuri de formare profesionala in domeniul noilor coduri, prin combinarea metodelor clasice si moderne de predare intr-un format unitar. Planul de formare elaborat in cadrul proiectului va permite judecatorilor si procurorilor sa analizeze in mod aprofundat dispozitiile noilor coduri si sa dezbata aspectele neclare privind aplicarea noilor dispozitii in cazuri practice.
Prin Adendumul nr. 5 la Acordul de activitate incheiat intre Organismul Intermediar Elvetian – SIB, in calitate de responsabil de managementul Fondului Tematic Securitate si Consiliul Superior al Magistraturii, in calitate de Agentie executiva, incheiat la 6 decembrie 2016 a fost aprobata derularea fazei a doua a proiectului "Asistenta pentru consolidarea capacitatii institutionale in domeniul formarii judecatorilor si procurorilor pentru aplicarea noilor legi".
Printre activitatile derulate in cadrul proiectului se numara si organizarea a 6 seminarii in domeniul managementului judiciar. Formarea judecatorilor si a procurorilor, cu functii de conducere, in domeniul managementului judiciar este mentionata printre obiectivele Planului de Actiune cuprins in Strategia de Dezvoltare a Sistemului Judiciar 2015 – 2020.
Potrivit fisei de proiect, in cadrul acestor 6 seminarii, vor fi tratate cu prioritate teme legate de modul de operare si utilitatea Programului STATIS, dezvoltat de Consiliul Superior al Magistraturii, precum si indicatorii de performanta ai eficientei activitatii judiciare.
Manualul Contabilului Incepator - stick USB
Apararea Impotriva Incendiilor - Ghid Practic
Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile 2024
Redactia E-Juridic are un colectiv de 4 autori specializati din domeniul juridic cu toate ramificatiile sale. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de proiecte de legi, acte adoptate si noutati legislative. Va explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri