Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager

Imbunatatirea eficientei si calitatii sistemului judiciar, cu accent pe o alocare echilibrata a resurselor printr-un management judiciar adecvat

In data de 22 noiembrie 2016, in Amfiteatrul Tribunalului Bucuresti, s-a desfasurat Conferinta finala de prezentare a activitatilor, rezultatelor si propunerilor din cadrul proiectului "Imbunatatirea eficientei si calitatii sistemului judiciar, cu accent pe o alocare echilibrata a resurselor printr-un management judiciar adecvat".

        Scopul proiectului, derulat in perioada 2015 – 2016 de Consiliul Superior al Magistraturii si Consiliul Judiciar din tarile de Jos, cu sprijinul Ministerului Justitiei si Ministerului Afacerilor Externe din tarile de Jos si Ambasadei Regatului tarilor de Jos la Bucuresti, este cel al cresterii eficientei si calitatii activitatii instantelor judecatoresti din Romania prin identificarea si implementarea unui tip de management judiciar axat pe repartizarea echilibrata a resurselor.

               Activitatile din cadrul proiectului, derulate prin stransa colaborare dintre Curtea de Apel Bucuresti, Judecatoria Sectorului 6 Bucuresti și Curtea din Rotterdam (Olanda), au valorificat inclusiv experienta Consiliului Superior al Magistraturii in domeniul elaborarii indicatorilor de eficienta a instantelor, monitorizati si analizati prin programul informatic StatisEcris, dezvoltat si implementat la nivel national ca instrument de evaluare si management care sa contribuie la imbunatatirea calitatii actului de justitie in beneficiul justitiabililor.

        Principalele teme de dezbatere ale Conferintei finale au abordat managementul judiciar din perspectiva alocarii eficiente a resurselor, elaborarii unui mecanism de masurare a duratei si costului pe caz si a bugetului de proiectie, precum si delegarii unor atributii non – judiciare personalului auxiliar, subliniindu-se necesitatea suplimentarii numarului de grefieri.

       Concluziile conferintei finale au relevat ca problemele de sistem identificate in cursul proiectului - deficit major de grefieri, dublat de exces de reglementare - actioneaza conjugat, cu efecte negative asupra eficientei si calitatii actului de justitie.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Diurna legala in Romania si in strainatate


Lucrarea pe CD & 39;Diurna Legala in Romania si in strainatate& 39; va ajuta sa solutionati problemele pe care le intalniti in cazul diurnei angajatilor Aveti salariati care pleaca in strainatate pentru indeplinirea unor misiuni cu caracter temporar reprezentand vizite oficiale tratative negocieri consultari incheieri de conventii ...

Oferta Speciala
valabila 48h

        Asigurarea resursei umane (personal auxiliar) la nivel cantitativ optim, regandirea distribuirii sarcinilor, adaptarea legislatiei primare si secundare in scopul dimensionarii corespunzatoare a schemelor si asigurarii gestionarii eficiente a resurselor umane, dar si adoptarea de modificari legislative care sa permita transferul atributiilor non-judiciare de la judecatori catre grefieri, precum si descentralizarea anumitor competente legate de dinamica resurselor sunt recomandarile echipei de proiect pentru remedierea deficientelor sistemice constatate pe parcusul activitatilor derulate in instantele pilot, in scopul cresterii eficientei si calitatii actului de justitie din Romania.

 

de
Data aparitiei: 22 Noiembrie 2016
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Imbunatatirea eficientei si calitatii sistemului judiciar, cu accent pe o alocare echilibrata a resurselor printr-un management judiciar adecvat":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

ClubJuridic.ro - intrebarea zilei

Inchidere SRL din oficiu 2015..

Intrebare: Buna ziua, detin un SRL iar in ianuarie 2015 se implinesc 3 ani de cand nu mai are activitate.Firma nu are datorii la stat, toate declaratiile au fost depuse la termen, pe zero, insa asi vrea sa scap de ea definitiv. Intrebarea mea este daca nu mai depun nici un fel de declaratie se va inchide din oficiu? Va multumesc anticipat!

Raspuns: Asadar, daca nu mai depun nici un fel de declaratie de acum in colo , se va inchide din oficiu?... [citeste tot raspunsul aici...]

Atentie, Juristi!
5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016