Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager
E-JURIDIC.ROE-JURIDIC.RO » Legile justitiei 
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Titlul II Cariera judecatorilor si procurorilor, Capitolul III - Legea nr. 303/2022 privind statutul judecatorilor si procurorilor

Titlul II Cariera judecatorilor si procurorilor, Capitolul III - Legea nr. 303/2022 privind statutul judecatorilor si procurorilor
Legea nr. 303/2022 privind statutul judecatorilor si procurorilor - Titlul II Cariera judecatorilor si procurorilor. Capitolul III Numirea judecatorilor si procurorilor

Capitolul III Numirea judecatorilor si procurorilor

Articolul 61
(1) Judecatorii si procurorii care au promovat examenul de capacitate sunt numiti de Presedintele Romaniei, la propunerea sectiei corespunzatoare a Consiliului Superior al Magistraturii, pe posturile de judecator sau procuror la instantele sau parchetele unde au fost numiti ca stagiari.
(2) Propunerile de numire se fac in cel mult 30 de zile de la data validarii examenului de capacitate.
(3) Presedintele Romaniei nu poate refuza numirea in functie a judecatorilor si procurorilor prevazuti la alin. (1).

Articolul 62
In perioada dintre data validarii examenului de capacitate si data intrarii in vigoare a decretului de numire de catre Presedintele Romaniei, judecatorii si procurorii care au promovat examenul de capacitate primesc drepturile salariale corespunzatoare functiei imediat superioare celei de judecator sau procuror stagiar.

Articolul 63
(1) Pot fi numiti in magistratura, pe baza de concurs, daca indeplinesc conditiile prevazute la art. 5 alin. (3), fostii judecatori si procurori care si-au incetat activitatea din motive neimputabile, personalul de specialitate juridica asimilat judecatorilor si procurorilor, avocatii, notarii publici, asistentii judiciari, consilierii juridici, executorii judecatoresti cu studii superioare juridice, personalul de probatiune cu studii superioare juridice, ofiterii de politie judiciara cu studii superioare juridice, grefierii cu studii superioare juridice, persoanele care au indeplinit functii de specialitate juridica in aparatul Parlamentului, Administratiei Prezidentiale, Guvernului, ministerelor, Curtii Constitutionale, Avocatului Poporului, Curtii de Conturi sau al Consiliului Legislativ, in Institutul de Cercetari Juridice al Academiei Romane si Institutul Roman pentru Drepturile Omului, cadrele didactice din invatamantul juridic superior acreditat, precum si magistratii-asistenti, cu o vechime in specialitate de cel putin 5 ani.
(2) Persoanele numite in conditiile prezentului articol nu pot fi delegate, detasate, transferate si nu pot promova la alte instante sau parchete timp de cel putin 3 ani de la numirea in functie.
(3) Regulamentul privind concursul de admitere in magistratura se aproba de Plenul Consiliului Superior al Magistraturii, la propunerea Institutului National al Magistraturii, prin hotarare care se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

Articolul 64
(1) Concursul de admitere in magistratura prevazut la art. 63 alin. (1) se organizeaza de Consiliul Superior al Magistraturii, cu sprijinul Institutului National al Magistraturii, pentru ocuparea posturilor vacante de la judecatorii si de la parchetele de pe langa acestea.
(2) Data, locul, modul de desfasurare a concursului, calendarul de desfasurare, taxa de inscriere, tematica si bibliografia de concurs, precum si cererea de inscriere tipizata se stabilesc prin hotarare a Plenului Consiliului Superior al Magistraturii.
(3) Numarul si lista posturilor scoase la concurs se stabilesc prin hotarare a Plenului Consiliului Superior al Magistraturii.
(4) Datele prevazute la alin. (2) si (3) se publica pe pagina de internet a Consiliului Superior al Magistraturii si a Institutului National al Magistraturii, cu cel putin 60 de zile inainte de data stabilita pentru concurs.
(5) In vederea inscrierii la concursul de admitere in magistratura, candidatii platesc o taxa al carei cuantum se stabileste prin hotarare a Plenului Consiliului Superior al Magistraturii, in functie de cheltuielile necesare pentru organizarea concursului. Taxa de inscriere la concurs se restituie in cazul unor situatii obiective de impiedicare a participarii la concurs intervenite inainte de sustinerea primei probe a concursului.
(6) Dispozitiile art. 11 sunt aplicabile in mod corespunzator.

Articolul 65
(1) Pentru concursul de admitere in magistratura, Plenul Consiliului Superior al Magistraturii numeste comisia de organizare a concursului, comisia de elaborare a subiectelor, comisia de corectare, comisia de interviu, precum si comisia de solutionare a contestatiilor.
(2) Comisia de organizare a concursului coordoneaza organizarea si desfasurarea concursului si verifica indeplinirea de catre candidati a conditiilor de participare la concurs.
(3) Comisia de organizare a concursului se compune din presedinte, vicepresedinte si membri, desemnati din randul personalului din cadrul aparatului de specialitate al Consiliului Superior al Magistraturii si al Institutului National al Magistraturii, inclusiv al celor cu functii de conducere. Responsabilii de sala si supraveghetorii, precum si alte persoane care desfasoara activitatea pentru buna organizare a concursului sunt desemnati de presedintele comisiei de organizare.
(4) Nu vor fi numite in comisii persoanele care au sotul sau sotia, rude ori afini pana la gradul al patrulea inclusiv in randul candidatilor. O persoana poate face parte dintr-o singura comisie. Din aceeasi comisie sau din comisii diferite nu pot face parte soti, rude sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv.
(5) Nu pot face parte din comisiile de elaborare a subiectelor, comisiile de corectare, de interviu, precum si de solutionare a contestatiilor membrii Consiliului Superior al Magistraturii sau persoane din conducerea Consiliului Superior al Magistraturii ori a Institutului National al Magistraturii.

Articolul 66
(1) Comisia de elaborare a subiectelor, comisia de corectare, comisia de interviu, precum si comisia de solutionare a contestatiilor sunt conduse de cate un presedinte.
(2) Comisia de elaborare a subiectelor elaboreaza subiectele si baremele de evaluare si notare pentru testul-grila si pentru proba scrisa de verificare a cunostintelor juridice, iar comisia de corectare corecteaza si noteaza lucrarile la proba scrisa de verificare a cunostintelor juridice. Pentru testul-grila si pentru proba scrisa de verificare a cunostintelor juridice, in cadrul comisiei de elaborare a subiectelor si al celei de corectare se constituie in mod distinct comisii pentru disciplinele drept civil si drept procesual civil, respectiv drept penal si drept procesual penal. Subiectele de drept material sunt elaborate de membrii comisiei care elaboreaza si subiectele de drept procesual in materia corespunzatoare.
(3) In comisiile prevazute la alin. (1) sunt numiti si membri supleanti, care ii vor inlocui de drept, in ordinea stabilita prin hotararea de numire a comisiilor de concurs, pe acei membri ai comisiei care, din motive intemeiate, nu isi pot exercita atributiile. Inlocuirea se efectueaza de presedintele comisiei respective de concurs.

Articolul 67
Comisiile prevazute la art. 66 alin. (2) si (3) sunt alcatuite din membri specializati in drept civil si drept procesual civil, respectiv in drept penal si drept procesual penal. Din aceste comisii/subcomisii pot face parte si cadre didactice universitare, specializate in disciplinele de concurs. Numarul membrilor comisiilor se stabileste prin hotararea de numire a acestora, in functie de numarul candidatilor.

Articolul 68
Comisia de interviu elaboreaza grila de evaluare in baza careia se face aprecierea interviului, elaboreaza subiectele pe baza carora vor fi examinati candidatii si realizeaza intervievarea candidatilor, in scopul identificarii aptitudinilor, motivatiilor si elementelor de etica specifice profesiei. In cadrul comisiei de interviu se pot constitui subcomisii de interviu, in functie de numarul candidatilor declarati admisi dupa prima etapa eliminatorie.

Articolul 69
(1) Comisia de solutionare a contestatiilor este compusa din urmatoarele subcomisii:
a) subcomisii de solutionare a contestatiilor formulate impotriva baremului stabilit pentru cele doua probe scrise si impotriva punctajului de la testul-grila de verificare a cunostintelor juridice, constituite in mod distinct la drept civil si drept procesual civil, respectiv la drept penal si drept procesual penal;
b) subcomisii de solutionare a contestatiilor formulate impotriva rezultatelor obtinute la proba scrisa de verificare a cunostintelor juridice, constituite in mod distinct la drept civil si drept procesual civil, respectiv la drept penal si drept procesual penal;
c) subcomisii de solutionare a contestatiilor formulate impotriva rezultatelor obtinute la proba interviului.
(2) Subcomisiile de solutionare a contestatiilor pentru cele doua probe scrise sunt alcatuite din membri specializati in drept civil si drept procesual civil, respectiv in drept penal si drept procesual penal. Din acestea pot face parte si cadre didactice universitare, specializate in disciplinele de concurs.
(3) Subcomisiile de solutionare a contestatiilor pentru proba interviului au componenta prevazuta la art. 74.

Articolul 70
(1) Examinarea candidatilor in cadrul concursului de admitere in magistratura se face in doua etape.
(2) Prima etapa este eliminatorie si consta in sustinerea urmatoarelor probe scrise eliminatorii:
a) un test-grila de verificare a cunostintelor juridice, teoretice si practice, sustinut la urmatoarele discipline: drept civil, drept procesual civil, drept penal si drept procesual penal;
b) o proba scrisa de verificare a cunostintelor juridice, teoretice si practice, sustinuta la drept civil si drept procesual civil, respectiv la drept penal si drept procesual penal.
(3) La proba scrisa de verificare a cunostintelor juridice participa numai candidatii declarati admisi la testul-grila de verificare a cunostintelor juridice.
(4) Nota obtinuta la prima etapa este media aritmetica a notelor obtinute la probele prevazute la alin. (2).
(5) A doua etapa consta intr-o testare psihologica si sustinerea unui interviu. La testarea psihologica participa toti candidatii declarati admisi la prima etapa a concursului. Candidatii declarati a fi apti din punct de vedere psihologic pentru exercitarea functiei participa la proba interviului, in ordinea descrescatoare a notei obtinute la prima etapa si in limita unui numar egal cu o data si jumatate din numarul de posturi scoase la concurs, in cazul unui numar impar de posturi, rotunjirea facandu-se la numarul mai mare. Numarul candidatilor admisi in a doua etapa se suplimenteaza, in cazul mediilor egale, cu cea a ultimului candidat admis.

Articolul 71
(1) Testul-grila de verificare a cunostintelor juridice cuprinde 100 de intrebari, cate 25 pentru fiecare dintre disciplinele de concurs.
(2) La testul-grila de verificare a cunostintelor juridice fiecare raspuns corect primeste un punct, care are ca echivalent 10 sutimi in sistemul de notare de la 1 la 10.
(3) Timpul necesar pentru formularea raspunsurilor la intrebarile din testul-grila de verificare a cunostintelor juridice este cel stabilit de comisia de elaborare a subiectelor si nu poate depasi 4 ore socotite din momentul in care s-a incheiat distribuirea testelor catre toti candidatii.
(4) Evaluarea si notarea lucrarilor la testul-grila de verificare a cunostintelor juridice se realizeaza prin procesare electronica. Lucrarile se noteaza cu „admis“ sau „respins“, in functie de punctajul obtinut de candidat. Sunt declarati admisi la aceasta proba candidatii care au obtinut minimum 60 de puncte, echivalentul notei 6,00, in ordinea descrescatoare a notelor obtinute, in limita dublului numarului de posturi scoase la concurs. Numarul candidatilor admisi se suplimenteaza in cazul mediilor egale cu cea a ultimului candidat admis.
(5) Baremul de evaluare si notare se afiseaza la centrele de concurs dupa incheierea probei si se publica pe pagina de internet a Consiliului Superior al Magistraturii si pe cea a Institutului National al Magistraturii. Candidatii pot contesta baremul de evaluare si notare in termen de 3 zile de la afisarea acestuia la centrele de concurs. Contestatiile la barem se transmit, inclusiv prin fax sau e-mail, la Institutul National al Magistraturii si se solutioneaza de subcomisia corespunzatoare de solutionare a contestatiilor, in cel mult 48 de ore de la expirarea termenului de contestare. Solutia se motiveaza in termen de 3 zile de la expirarea termenului pentru solutionarea contestatiilor. Baremul stabilit in urma solutionarii contestatiilor se publica pe pagina de internet a Consiliului Superior al Magistraturii si pe cea a Institutului National al Magistraturii.
(6) In situatia in care, in urma solutionarii contestatiilor la barem, se anuleaza una sau mai multe intrebari din testul-grila, punctajul corespunzator intrebarilor anulate se acorda tuturor candidatilor.
(7) In ipoteza in care, in urma solutionarii contestatiilor la barem, se apreciaza ca raspunsul indicat ca fiind corect in baremul initial nu este singurul raspuns corect, baremul definitiv va cuprinde atat punctajul corespunzator variantei de raspuns stabilite in baremul initial, cat si punctajul corespunzator variantei de raspuns stabilite de comisia de contestatii.
(8) In situatia in care, in urma solutionarii contestatiilor la barem, se apreciaza ca raspunsul corect la una dintre intrebari este in mod evident altul decat cel indicat in barem, fara a fi incidente dispozitiile alin. (7), se corecteaza baremul si se va acorda punctajul corespunzator intrebarii respective numai candidatilor care au indicat raspunsul corect stabilit prin baremul definitiv.
(9) In cazul in care concursul de admitere in magistratura se desfasoara in acelasi timp cu concursul de admitere la Institutul National al Magistraturii si exista intrebari identice, admiterea unei contestatii la vreuna dintre aceste intrebari la concursul de admitere la Institutul National al Magistraturii produce efecte si in privinta concursului de admitere in magistratura, in conditiile alin. (6)-(8).
(10) Dispozitiile art. 14 alin. (6)-(8) se aplica in mod corespunzator.
(11) Rezultatele testului-grila se afiseaza la sediul Institutului National al Magistraturii si se publica pe pagina de internet a Consiliului Superior al Magistraturii si a Institutului National al Magistraturii.
(12) Candidatii pot contesta punctajul obtinut la proba testului-grila in termen de 3 zile de la data publicarii rezultatelor.
Contestatia se depune, inclusiv prin fax sau e-mail, la Institutul National al Magistraturii.
(13) Contestatiile se solutioneaza in termen de 3 zile de la expirarea termenului prevazut la alin. (12).
(14) Nota acordata in urma solutionarii contestatiei este definitiva si nu poate fi mai mica decat nota contestata.

Articolul 72
(1) Proba scrisa de verificare a cunostintelor juridice consta in elaborarea unor lucrari la disciplinele drept civil si drept procesual civil, respectiv drept penal si drept procesual penal.
(2) Dispozitiile art. 71 alin. (3), (5)-(11) se aplica in mod corespunzator.
(3) Fiecare lucrare se corecteaza pe baza baremului definitiv de evaluare si de notare si se noteaza distinct, la drept civil si drept procesual civil, respectiv la drept penal si drept procesual penal, cu note de la 0 la 10, cu doua zecimale.
(4) Nota probei scrise de verificare a cunostintelor juridice este media aritmetica, cu doua zecimale, fara rotunjire, a notelor obtinute la fiecare lucrare.
(5) Candidatii pot contesta punctajul obtinut la aceasta proba, dispozitiile art. 71 alin. (12) aplicandu-se in mod corespunzator. Contestatiile se solutioneaza in termenul stabilit de Plenul Consiliului Superior al Magistraturii prin calendarul de concurs.
(6) Contestatiile la notele obtinute la proba scrisa de verificare a cunostintelor juridice se solutioneaza de catre subcomisia de solutionare a contestatiilor formulate impotriva rezultatelor.
(7) Pentru a fi declarat admis la proba scrisa de verificare a cunostintelor juridice, candidatul trebuie sa obtina cel putin nota 5 la fiecare lucrare si cel putin media 6, calculata potrivit alin. (4).

Articolul 73
Candidatii declarati admisi la cele doua probe scrise sustin testarea psihologica prin care se constata indeplinirea conditiei de a fi apt din punct de vedere psihologic pentru exercitarea functiei. Dispozitiile art. 17 sunt aplicabile in mod corespunzator.

Articolul 74
Candidatii care indeplinesc conditia de a fi apti din punct de vedere psihologic pentru exercitarea functiei sustin un interviu, din comisia de interviu sau din fiecare subcomisie de interviu, dupa caz, facand parte un psiholog, doi judecatori, un procuror si un cadru didactic universitar selectat, de regula, din randul celor ce au gradul didactic de profesor universitar. Numarul subcomisiilor de interviu se stabileste in functie de numarul candidatilor declarati admisi dupa prima etapa eliminatorie. Dispozitiile art. 18 sunt aplicabile in mod corespunzator.

Articolul 75
(1) Dupa cele doua etape ale concursului sunt declarati admisi candidatii care au obtinut calificativul „admis“ la interviu, in ordinea descrescatoare a notei obtinute la prima etapa a concursului, stabilite conform art. 70 alin. (4), in limita numarului de posturi scoase la concurs.
(2) Lista cuprinzand rezultatele definitive ale concursului se publica pe pagina de internet a Consiliului Superior al Magistraturii si pe cea a Institutului National al Magistraturii.
(3) Plenul Consiliului Superior al Magistraturii poate dispune suplimentarea posturilor scoase la concurs in situatia in care mai multi candidati au obtinut note egale cu cea a ultimului candidat declarat admis dupa cele doua etape ale concursului, cu posturi vacante de judecatori si procurori de la instante si parchete unde exista dificultati de ocupare a acestor posturi.
(4) Daca nu exista posturi vacante de natura celor prevazute la alin. (3), departajarea candidatilor care au obtinut note egale cu cea a ultimului candidat declarat admis dupa cele doua etape ale concursului se face in ordinea descrescatoare a notelor obtinute la proba scrisa de verificare a cunostintelor juridice. Cand notele obtinute de candidati la aceasta proba de concurs sunt identice, departajarea se face, in ordine, in functie de vechimea in specialitate juridica, de detinerea titlului stiintific de doctor in drept, a calitatii de doctorand in drept, de activitatea publicistica de specialitate.
(5) In circumscriptiile instantelor si parchetelor unde o minoritate nationala are o pondere de cel putin 50% din numarul locuitorilor, la medii egale, au prioritate fata de criteriile de la alin. (4) candidatii cunoscatori ai limbii acelei minoritati.
(6) Candidatii clasificati in ordinea descrescatoare a notelor obtinute la concurs, formuleaza, in aceasta ordine, in termenul stabilit de comisia de organizare a concursului, optiune pentru unul dintre posturile scoase la concurs sau, dupa caz, suplimentate. Candidatii pot formula o singura optiune, care nu poate fi modificata decat in situatiile expres prevazute de prezenta lege. La note egale, departajarea candidatilor se face conform alin. (4) si (5).
Articolul 76
(1) Dupa afisarea rezultatelor definitive ale concursului, candidatii admisi dupa cele doua etape ale concursului vor fi verificati sub aspectul indeplinirii conditiei bunei reputatii prevazute la art. 5 alin. (3) lit. c).
(2) Verificarile privind indeplinirea conditiei bunei reputatii se vor face cu respectarea legislatiei in vigoare referitoare la protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.
(3) Regulamentul prevazut la art. 63 alin. (3) stabileste documentele pe care candidatii au obligatia de a le depune in vederea verificarii indeplinirii conditiei bunei reputatii. Dispozitiile art. 21 alin. (4)-(7) se aplica in mod corespunzator.

Articolul 77
(1) Plenul Consiliului Superior al Magistraturii hotaraste cu privire la indeplinirea de catre candidatii admisi dupa cele doua etape ale concursului a conditiei prevazute la art. 76 alin. (1) si valideaza rezultatele concursului.
(2) Candidatii care nu se bucura de o buna reputatie sunt declarati respinsi.

Articolul 78
(1) Daca unul dintre candidati a fost respins in conditiile art. 77 alin. (2) sau a renuntat la optiunea formulata conform art. 75 alin. (6), procedura prevazuta la art. 75 alin. (6) se reia pentru candidatii care indeplinesc conditiile prevazute la art. 71 alin. (4) si art. 72 alin. (7) si care au obtinut calificativul „admis“ la interviu, care ocupa pozitiile urmatoare acestui candidat in lista cuprinzand rezultatele definitive ale concursului. In termenul stabilit de comisia de organizare a concursului, candidatii isi pot mentine optiunea initiala sau pot formula o noua optiune, dar numai pentru postul pentru care optase candidatul respins sau, dupa ocuparea acestuia, pentru postul ramas astfel neocupat, dupa caz.
(2) Pentru posturile ce au devenit vacante dupa parcurgerea procedurii prevazute la alin. (1) pot opta, in termenul stabilit de comisia de organizare a concursului, candidatii care indeplinesc conditiile prevazute la art. 71 alin. (4) si art. 72 alin. (7) si care au obtinut calificativul „admis“ la interviu, in ordinea descrescatoare a notei obtinute la concurs, stabilite conform art. 70 alin. (4).
(3) La note egale, departajarea candidatilor se face conform art. 75 alin. (4) si (5).
(4) Dispozitiile art. 76 si 77 se aplica in mod corespunzator.

Articolul 79
(1) In termen de cel mult 30 de zile de la data validarii concursului de admitere in magistratura, sectia corespunzatoare a Consiliului Superior al Magistraturii propune Presedintelui Romaniei numirea in functia de judecator sau, dupa caz, de procuror a candidatilor admisi. Dispozitiile art. 61 alin. (3) se aplica in mod corespunzator.
(2) Dupa numirea in functia de judecator sau procuror, persoanele prevazute la alin. (1) sunt obligate sa urmeze, pe o perioada de 6 luni, un curs de formare profesionala in cadrul Institutului National al Magistraturii, care va cuprinde in mod obligatoriu elemente de drept al Uniunii Europene.

Articolul 80
(1) Inainte de a incepe sa isi exercite functia, judecatorii si procurorii depun urmatorul juramant: „Jur sa respect Constitutia si legile tarii, sa apar drepturile si libertatile fundamentale ale persoanei, sa-mi indeplinesc atributiile cu onoare, constiinta si fara partinire. Asa sa-mi ajute Dumnezeu!“ Referirea la divinitate din formula juramantului se schimba potrivit credintei religioase a judecatorilor si procurorilor si este facultativa.
(2) Refuzul depunerii juramantului atrage, de drept, nulitatea numirii in functie.
(3) Juramantul se depune in sedinta solemna, in fata judecatorilor instantei sau, dupa caz, a procurorilor parchetului la care a fost numit judecatorul sau procurorul, dupa citirea actului de numire.
(4) Depunerea juramantului se consemneaza intr-un proces-verbal, care se semneaza de conducatorul instantei sau, dupa caz, al parchetului si de 2 dintre judecatorii sau procurorii prezenti, precum si de cel care a depus juramantul.
(5) Depunerea juramantului nu este necesara in cazul transferului sau al promovarii judecatorului ori procurorului in alta functie.
 
 

Redactia E-juridic
de Redactia E-juridic

Redactia E-Juridic are un colectiv de 4 autori specializati din domeniul juridic cu toate ramificatiile sale. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de proiecte de legi, acte adoptate si noutati legislative. Va explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene.

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Data aparitiei: 03 Iunie 2024
Votati articolul "Titlul II Cariera judecatorilor si procurorilor, Capitolul III - Legea nr. 303/2022 privind statutul judecatorilor si procurorilor":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News
©2024 RENTROP & STRATON
Toate drepturile rezervate.
SATI
Atentie, Juristi!
7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR

MODIFICARILE din Contractele Civile si Actele Comerciale se aplica deja!

Folositi NOILE Modele de Documente pentru 2024

Descarcati GRATUIT Raportul Special "7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016