Consiliul Superior al Magistraturii impreuna cu Inalta Curte de Casatie si Justitie organizeaza in data de 2 februarie 2014, la Bucuresti, un concurs pentru ocuparea a 16 posturi vacante de magistrat asistent la ICCJ, potrivit unui comunicat.
Posturile vacante ce urmeaza a fi scoase la concurs sunt 2 la Sectia a II-a civila si 14 la Sectia penala.
Inscrierea la concurs se face in perioada 29 noiembrie – 16 decembrie 2013, la Consiliul Superior al Magistraturii.
Taxa de inscriere este de 400 de RON si se achita la Directia Economica si Administrativ din cadrul Consiliului Superior al Magistraturii.
La concurs se pot inscrie absolventii facultãtiior de drept, care indeplinesc conditiiie prevazute de art. 14 alin.2 lit. a - d si de art. 67 alin.4 din Legea nr.303/2004 privind statutul judecãtoriior si procuroriior, republicata, cu modificariie si completarile ulterioare si conditia de minimum 5 ani vechime in functiile prevazute de lege, la data sustinerii concursului.
Examinarea candidatilor se face prin sustinerea unei probe scrise de verificare a cunostintelor teoretice si a unei probe scrise practice, conform prevederilor art. 10 din
Regulamentul privind organizarea si desfasurarea concursului pentru ocuparea posturilor vacante de magistrat asistent la lnalta Curte de Casatie si Justitie, aprobat prin Hotararea nr. 293/2009, a Plenului Consiliului Superior al Magistraiurii, cu modificarile si compietãrile ulterioare.
Relatii suplimentare se pot obtine de pe pagina de internet a Consiliului Superior al Magistraturii www.csm1909.ro
Sursa Consiliul Superior al Magistraturii
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: As dori sa aflu care sunt conditiile ce trebuie indeplinite pentru ca un cetatean roman sa fie delegat sau detasat in Elvetia la o alta societate. In mod specific: Care este perioada maxima permisa pentru delegare/detasare? Cine este responsabil pentru plata salariului si in ce moneda se efectueaza aceasta plata? Ce documente sunt necesare pentru a formaliza detasarea/delegarea? Cine suporta costurile pentru cazare? Cine acopera cheltuielile de transport? Va rugam sa ne furnizati aceste...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Administratorul doreste sa schimbe sistemul de evidenta/pontaj privind prezenta angajatilor la locul de munca. Este vorba de un sistem inchis, o tableta pe care angajatul va semna la intrarea in incinta societatii, in acelasi timp se va face si o poza a angajatului; la fel se va intampla la iesirea din unitate a angajatului la sfarsitul programului de lucru. Informatiile mentionate se vor pastra pana la sfarsitul lunii sau cel mult 2 saptamani dupa, cand persoana desemnata cu centralizarea si...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<