Consiliul Superior al Magistraturii impreuna cu Inalta Curte de Casatie si Justitie organizeaza in data de 2 februarie 2014, la Bucuresti, un concurs pentru ocuparea a 16 posturi vacante de magistrat asistent la ICCJ, potrivit unui comunicat.
Posturile vacante ce urmeaza a fi scoase la concurs sunt 2 la Sectia a II-a civila si 14 la Sectia penala.
Inscrierea la concurs se face in perioada 29 noiembrie – 16 decembrie 2013, la Consiliul Superior al Magistraturii.
Taxa de inscriere este de 400 de RON si se achita la Directia Economica si Administrativ din cadrul Consiliului Superior al Magistraturii.
La concurs se pot inscrie absolventii facultãtiior de drept, care indeplinesc conditiiie prevazute de art. 14 alin.2 lit. a - d si de art. 67 alin.4 din Legea nr.303/2004 privind statutul judecãtoriior si procuroriior, republicata, cu modificariie si completarile ulterioare si conditia de minimum 5 ani vechime in functiile prevazute de lege, la data sustinerii concursului.
Examinarea candidatilor se face prin sustinerea unei probe scrise de verificare a cunostintelor teoretice si a unei probe scrise practice, conform prevederilor art. 10 din
Regulamentul privind organizarea si desfasurarea concursului pentru ocuparea posturilor vacante de magistrat asistent la lnalta Curte de Casatie si Justitie, aprobat prin Hotararea nr. 293/2009, a Plenului Consiliului Superior al Magistraiurii, cu modificarile si compietãrile ulterioare.
Relatii suplimentare se pot obtine de pe pagina de internet a Consiliului Superior al Magistraturii www.csm1909.ro
Sursa Consiliul Superior al Magistraturii
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Daca un angajator acorda tichete de masa, acestea trebuie trecute in regulamentul intern astfel incat sa beneficieze toti salariatii ? sau se fac acte aditionale si se acorda preferential?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: In cadrul aceleasi firmei ne dorim sa mutam o persoana pe un alt loc de munca de lucru practic intr-o alta echipa, nu este necasar schimbarea functiei COR si nici a fisei de post, va avea in continuare aceleasi atributii ca si pana acum. Conform unei proceduri interne a companiei am intocmit un formular de transfer si am instiiintat persoana in cauza, dar a refuzat semnarea transferului si a mutarii in alta echipa. Informarea despre transfer a fost facuta in prezenta martorilor care au si semnat...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<