Consiliul Superior al Magistraturii a adpotat in plen Hararea nr. 803 din 18 septembrie 2012 pentru modificarea si completarea Regulamentului privind organizarea si desfasurarea concursului pentru ocuparea posturilor vacante de grefieri informaticieni din cadrul instantelor judecatoresti si al parchetelor de pe langa acestea, aprobat prin Hotararea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 184/2007. Hotararea a fost publicata in Monitorul Oficial nr. 682 din 2 octombrie 2012
Avand in vedere art. 8 din Legea nr. 567/2004 privind statutul personalului auxiliar de specialitate al instantelor judecatoresti si al parchetelor de pe langa acestea si al personalului care functioneaza in cadrul Institutului National de Expertize Criminalistice, cu modificarile si completarile ulterioare,
in temeiul dispozitiilor art. 133 alin. (5) si (7) din Constitutia Romaniei, republicata, precum si ale art. 23 alin. (1) si art. 38 alin. (1) din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii, republicata,
Plenul Consiliului Superior al Magistraturii hotaraste:
ART. I
Regulamentul privind organizarea si desfasurarea concursului pentru ocuparea posturilor vacante de grefieri informaticieni din cadrul instantelor judecatoresti si al parchetelor de pe langa acestea, aprobat prin Hotararea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 184/2007, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 253 din 16 aprilie 2007, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:
1. La articolul 3, dupa alineatul (2) se introduce un nou alineat, alineatul (3), cu urmatorul cuprins:
"(3) Pentru inscrierea la concurs candidatii vor plati o taxa care se stabileste anual de catre presedintele instantei sau conducatorul parchetului care organizeaza concursul, la propunerea colegiului de conducere. Cuantumul taxei de concurs se stabileste in functie de cheltuielile privind inchirierea salilor de concurs, plata membrilor comisiilor, precum si orice alte cheltuieli ocazionate de activitatile de organizare a concursului."
2. La articolul 4, alineatul (4) se modifica si va avea urmatorul cuprins:
"(4) La cererea de inscriere se anexeaza urmatoarele acte: copii de pe certificatul de nastere si, dupa caz, certificatul de casatorie, copii de pe actul de identitate si diploma de licenta, certificatul de
cazier judiciar, certificatul de cazier fiscal si chitanta de plata a taxei de inscriere. In cazul prevazut la art. 2 alin. (2), candidatii anexeaza la cererea de inscriere si acte doveditoare din care sa rezulte ca au urmat in timpul studiilor universitare sau postuniversitare cursuri de informatica."
3. Dupa articolul 15 se introduce un nou articol, articolul 15^1, cu urmatorul cuprins:
"Art. 15^1. - Rezultatele concursului organizat in conditiile prezentului regulament pot fi valorificate pentru ocuparea posturilor ce se vacanteaza in termen de un an de la data afisarii si publicarii acestora, potrivit art. 12 alin. (4)."
ART. II
Prezenta hotarare se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
Presedintele Consiliului Superior al Magistraturii,
judecator Alina Nicoleta Ghica
Bucuresti, 18 septembrie 2012.
Nr. 803.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Conform art.78 alin. 2 din Legea 448/2006 - 2 Autoritatile si institutiile publice, persoanele juridice, publice sau private, care au cel putin 50 de angajati, au obligatia de a angaja persoane cu handicap intr-un procent de cel putin 4% din numarul total de angajati. 2^2 Pentru indeplinirea obligatiei prevazute la alin. 2, entitatile trebuie sa faca dovada ca, printr-o cerere scrisa, au solicitat sprijinul organizatiilor nonguvernamentale care, potrivit statutului acestora, presteaza servicii...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Va rog sa ma ajutati cu cateva informatii despre procesul de declarare a posturilor vacante vacantate si nou create in platforma ANOFM. Cumva cu posturile nou create, mi-e mai simplu de inteles. Completez aici oferta, recrutam, inchid oferta - la speta asta am o singura intrebare: nu pot face operatia de incadrare daca data oferta a expirat desi logic pot avea o oferta deschisa pana pe 31.03 si angajarea propriu-zisa sa fie ulterioara acestei date. Trebuie cumva sa trec un termen pentru oferta...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: In legatura cu obligatiile prevazute de art 78 din Legea 448 din 2006 si Ordinul 28 din 20.01.2025 de punere in aplicare prin care se instituie in sarcina angajatorilor obligatia de a se adresa catre cel putin 3 organizatii nonguvernamentale care presteaza servicii in folosul persoanelor cu dizabilitati printr-o cerere conform modelului Anexa 1 din Ordin, avem urmatoarele intrebari: 1. Care este regularitatea cu care trebuie sa formulam aceste cereri catre ONG-uri cu privire la posturile...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<