In sedinta din data de 20 septembrie 2011, Plenul Consiliului Superior al Magistraturii a procedat la evaluarea candidaturilor depuse in vederea ocuparii unor posturi vacante finantate de inspector in cadrul Inspectiei Judiciare de pe langa Plenul CSM.
Procedura de selectie a candidatilor la functia de inspector este reglementata de dispozitiile art. 42 alin. 6-20 din Regulamentul de organizare si functionare a Consiliului Superior al Magistraturii, aprobat prin Hotararea nr. 326/2005 a Plenului CSM, completat prin Hotararea nr. 283/2011 a Plenului CSM.
Membrii Plenului au evaluat fiecare candidat pe baza unui concurs si tinand seama de continutul raportului comisiei de evaluare, de punctajul obtinut la verificarea cunostintelor profesionale si, respectiv, la evaluarea abilitatilor si aptitudinilor necesare pentru functia de inspector.
In urma votului, Plenul CSM a decis ca au intrunit cerintele necesare indeplinirii functiei de inspector urmatorii candidati:
- doamna Novac Liliana - judecator la Curtea de Apel Bacau
- doamna Pasca Mihaela - judecator-vicepresedinte la Judecatoria Sector 6 din Bucuresti
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Daca un angajator acorda tichete de masa, acestea trebuie trecute in regulamentul intern astfel incat sa beneficieze toti salariatii ? sau se fac acte aditionale si se acorda preferential?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: In cadrul aceleasi firmei ne dorim sa mutam o persoana pe un alt loc de munca de lucru practic intr-o alta echipa, nu este necasar schimbarea functiei COR si nici a fisei de post, va avea in continuare aceleasi atributii ca si pana acum. Conform unei proceduri interne a companiei am intocmit un formular de transfer si am instiiintat persoana in cauza, dar a refuzat semnarea transferului si a mutarii in alta echipa. Informarea despre transfer a fost facuta in prezenta martorilor care au si semnat...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<