Avand in vedere vacantarea, la data de 27 ianuarie 2012, a functiei de presedinte al Sectiei de contencios administrativ si fiscal a Inaltei Curti de Casatie si Justitie, incepand cu aceeasi data se pot depune candidaturi pentru functia de conducere mentionata.
Judecatorii Inaltei Curti de Casatie si Justitie care au functionat la aceasta instanta cel putin 2 ani, isi pot depune candidaturile pentru functia de presedinte al Sectiei de contencios administrativ si fiscal a instantei supreme, la Consiliul Superior at Magistraturii in termen de 30 de zile de la data la care functia de conducere a devenit vacanta.
In conformitate cu prevederile art. 53 raportat la art. 48 alin. 10-11 din Legea nr. 303/2004 privind statutul judecatorilor si procurorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, candidatura cuprinde, in esenta, urmatoarele:
- manifestarea expresa de vointa a candidatului de a participa la procedura stabilita de lege pentru ocuparea unor functii de conducere;
- declaratiile prevazute in art. 48 alin. 10-11 din lege,
La candidatura se ataseaza si urmatoarele categorii de documente:
- inscrisuri si alte documente pe care candidatul le considera relevante in sustinerea candidaturii (diplome, certificate, atestate);
- date privind activitatea didactica si de cercetare stiintifica, cu referiri la lucrarile elaborate si publicate:
- curriculum vitae;
- plan managerial privind conceptia asupra modului de exercitare a functiei pentru care se candideaza.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Am dori sa stim care sunt obligatiile/drepturile unei societati privind locurile vacante fata de alte institutii INS, AJOFM, etc.. In ce situatii acestea ar trebui raportate si in care nu, care sunt responsabilitatile legale etc.?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Societatea incepe un proces de restructurare colectiva, mentionam ca societatea are sediul social in Bucuresti, puncte de lucru in tara si angajati in fiecare judet. Conform articolului 70 din Codul muncii, societatea a informat reprezentantii salariatiilor, ITM Bucuresti si ITM-uri din tara, AJOFM Bucuresti si AJOFM din tara de procesul de restructurare colectiva. Am primit raspuns de la ITM Ilfov ca nu este necesara transmiterea informarii decat catre ITM unde societatea are sediul social,...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<