Avand in vedere vacantarea, la data de 27 ianuarie 2012, a functiei de presedinte al Sectiei de contencios administrativ si fiscal a Inaltei Curti de Casatie si Justitie, incepand cu aceeasi data se pot depune candidaturi pentru functia de conducere mentionata.
Judecatorii Inaltei Curti de Casatie si Justitie care au functionat la aceasta instanta cel putin 2 ani, isi pot depune candidaturile pentru functia de presedinte al Sectiei de contencios administrativ si fiscal a instantei supreme, la Consiliul Superior at Magistraturii in termen de 30 de zile de la data la care functia de conducere a devenit vacanta.
In conformitate cu prevederile art. 53 raportat la art. 48 alin. 10-11 din Legea nr. 303/2004 privind statutul judecatorilor si procurorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, candidatura cuprinde, in esenta, urmatoarele:
- manifestarea expresa de vointa a candidatului de a participa la procedura stabilita de lege pentru ocuparea unor functii de conducere;
- declaratiile prevazute in art. 48 alin. 10-11 din lege,
La candidatura se ataseaza si urmatoarele categorii de documente:
- inscrisuri si alte documente pe care candidatul le considera relevante in sustinerea candidaturii (diplome, certificate, atestate);
- date privind activitatea didactica si de cercetare stiintifica, cu referiri la lucrarile elaborate si publicate:
- curriculum vitae;
- plan managerial privind conceptia asupra modului de exercitare a functiei pentru care se candideaza.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Daca un angajator acorda tichete de masa, acestea trebuie trecute in regulamentul intern astfel incat sa beneficieze toti salariatii ? sau se fac acte aditionale si se acorda preferential?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: In cadrul aceleasi firmei ne dorim sa mutam o persoana pe un alt loc de munca de lucru practic intr-o alta echipa, nu este necasar schimbarea functiei COR si nici a fisei de post, va avea in continuare aceleasi atributii ca si pana acum. Conform unei proceduri interne a companiei am intocmit un formular de transfer si am instiiintat persoana in cauza, dar a refuzat semnarea transferului si a mutarii in alta echipa. Informarea despre transfer a fost facuta in prezenta martorilor care au si semnat...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<