Consiliul de mediere publica in Monitorul Oficial 657 din 25 octombrie 2013, Hotararea nr. 4.346 din 1 septembrie 2013.
Prin aceasta hotarare este modificat Regulamentul de organizare si functionare a Consiliului de mediere, asa cum a fost aprobat prin Hotararea Consiliului de mediere nr. 5/2007
Asadar, in temeiul art. 17 alin. (2) si al art. 71 alin. (1) din Legea nr. 192/2006 privind medierea si organizarea profesiei de mediator, cu modificarile si completarile ulterioare,
Consiliul de mediere adopta hotararea nr. 4.346 din 1 septembrie 2013.
Regulamentul de organizare si functionare a Consiliului de mediere, aprobat prin Hotararea Consiliului de mediere nr. 5/2007, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 505 din 27 iulie 2007, cu modificarile si completarile ulterioare, modifica in dreptul mandatului membrilor Consiliului.
Este precizat ca mandatul membrilor Consiliului este de 4 ani si incepe la data preluarii acestuia in conditiile alin. (4). Preluarea mandatului se finalizeaza prin semnarea documentelor de catre fiecare membru al Consiliului, prin care acestia fac dovada ca au luat cunostinta de si se angajeaza sa respecte Codul de etica al membrilor Consiliului de mediere si Regulamentul privind Normele de organizare a Consiliului de mediere pentru prelucrarea datelor cu caracter personal in conformitate cu legislatia in vigoare si reglementarile in domeniul medierii, prevazute in anexele nr. 9 si 10."
Lucrarile Consiliului sunt pregatite de o comisie cu activitate permanenta, denumita in continuare Comisia permanenta, formata din 5 membri desemnati de Consiliu dintre membrii sai pentru o perioada de 2 ani. Presedintele si vicepresedintele sunt membri de drept ai Comisiei permanente.
Hotararea este semnata de catre Presedintele Consiliului de mediere, Dorin Valeriu Badulescu
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Daca un angajator acorda tichete de masa, acestea trebuie trecute in regulamentul intern astfel incat sa beneficieze toti salariatii ? sau se fac acte aditionale si se acorda preferential?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: In cadrul aceleasi firmei ne dorim sa mutam o persoana pe un alt loc de munca de lucru practic intr-o alta echipa, nu este necasar schimbarea functiei COR si nici a fisei de post, va avea in continuare aceleasi atributii ca si pana acum. Conform unei proceduri interne a companiei am intocmit un formular de transfer si am instiiintat persoana in cauza, dar a refuzat semnarea transferului si a mutarii in alta echipa. Informarea despre transfer a fost facuta in prezenta martorilor care au si semnat...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<