Mai sunt cateva zile pana la termenul limita impus in cazul mediatorilor ce trebuie sa isi completeze dosarul de autorizare. Mentionam faptul ca mediatorii care au documente lipsa in dosar nu vor mai figura in Tabloul Mediatorilor.
Dupa cum bine stiti, Tabloul Mediatorilor trebuie sa contina informatii precum:
a) numele si prenumele mediatorului;
b) sediul profesional;
c) pregatirea de baza a mediatorului, institutiile la care s-a format si titlurile cu care Ie-a absolvit;
d) domeniul medierii in care acesta este specializat;
e) durata experientei practice in activitatea de mediere;
f) limba straina in care este capabil sa desfasoare medierea;
g) calitatea de membru al unei asociatii profesionale in domeniul medierii, precum si, dupa caz, al altor organizatii;
h) existenta unei cauze de suspendare.
Consiliul de mediere are obligatia sa actualizeze periodic si cel putin o data pe an Tabloul mediatorilor si sa il puna la dispozitie celor interesati la sediul sau, al instantelor judecatoresti, al autoritatilor administratiei publice locale, precum si la sediul Ministerului Justitiei si pe pagina de Internet a acestuia.
Astfel, dupa cum prevede regulamentul, Tabloul mediatorilor este intocmit astfel incat sa contina cel putin informatiile prevazute de art. 12 din Lege si este structurat pe coloane astfel:
a) numele si prenumele mediatorului autorizat;
b) data emiterii hotararii;
c) denumirea formei de exercitare a profesiei de mediator;
d) adresa sediului profesional;
e) pregatirea de baza in mediere/institutia;
f) domeniul de practica al medierii ales de mediator;
g) anul inceperii activitatii practice in mediere;
h) limba straina in care este capabil sa desfasoare medierea;
i) asociatia profesionala a mediatorilor in care este membru;
j) asociatii internationale in care este membru, daca este cazul;
k) cauze de suspendare, daca este cazul;
l) date de contact (telefon, fax, e-mail, site).
"Incepand cu 15.08.2014, mediatorii care nu raspund acestei solicitari vor fi trecuti pe "invizibil" in TM-ul electronic iar in cel tip brosura vor fi listati in Subsectiunea 2.3 – Mediatori care NU indeplinesc prevederile art. 23 si 24 din Legea 192/2006.", se mai arata pe site-ul oficial al Consiliului de Mediere.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Avem speta urmatoare: un fost angajat, cu nelamuriri legate de anumite aspecte salariale, solicita a-i fi trimise RI si CCM la nivel de unitate. Fiind fost angajat, consideram ca aceste documente privesc doar angajatii actuali, astfel nu se justifica transmiterea acestor documente. 1. Care este parerea dvs, in aceasta speta? Este justificata abordarea noastra? 2. Iar in ceea ce priveste aspectele salariale, daca pe fisa de lichidare este mentionat un venit necuvenit, este suficient pentru a fi...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: In cazul in care angajatul este condamnat cu inchisoare cu executare, isi anunta seful telefonic ca nu mai ajunge la munca din aceasta cauza, care este data de incetare a contractului de munca, ziua in care s-a pronuntat instanta? De asemenea cum se aduce la cunostinta angajatului decizia de incetare a contractului de munca?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: O societate cu sediul in Bucuresti, sectorul 1 si cu puncte de lucru in sectorul 2, Constanta si Cluj, are si salariati mobili. Din punct de vedere al declararii impozitului pe salarii, unde vor figura acestia?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<