Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager
E-JURIDIC.ROE-JURIDIC.RO » Noutati Juridice 2024 
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Actele care nu se mai publica in Partea a III-a din Monitorul Oficial

In Partea a III-a din Monitorul Oficial nu se mai publica o serie de acte importante.

Conform informatiilor furnizate de Regia aflata in subordinea Camerei Deputatilor, in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a III-a nu se mai publica:

  • pierderea cartii de identitate auto, conform Legii nr. 109/2018 pentru modificarea O.G. nr. 78/2000 pentru omologarea, eliberarea cartii de identitate si certificarea autenticitatii vehiculelor rutiere in vederea comercializarii, inmatricularii sau inregistrarii acestora in Romania (Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 422/17.05.2018);
  • pierderea formularelor cu regim special de inseriere si numerotare – Hotararea Guvernului nr. 105/2009 privind abrogarea Hotararii Guvernului nr. 831/1997 pentru aprobarea modelelor formularelor comune privind activitatea financiara si contabila si a normelor metodologice privind intocmirea si utilizarea acestora (publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 105/20.02.2009);
    • procedura de reconstituire a documentelor financiar-contabile pierdute, sustrase sau distruse este stabilita prin Ordinul nr. 3512/2008 privind documentele financiar-contabile (publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 870 bis/23.12.2008);
  • cererea de dobandire/redobandire a cetateniei romane si cererea de renuntare la cetatenia romana, conform Ordonantei de Urgenta nr. 147/2008 pentru modificarea si completarea Legii cetateniei romane nr. 21/1991 (publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 765/13.11.2008);
  • pierderea permisului de conducere si a certificatului de inmatriculare auto, conform Hotararii Guvernului nr. 1391/2006 pentru aprobarea Regulamentului de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice (publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 876/26.10.2006);
  • pierderea pasaportului, conform Legii nr. 248/2005 privind regimul liberei circulatii a cetatenilor romani in strainatate (publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 682/29.07.2005);
  • anularea actelor de studii, conform ordinului nr. 5565/2011 al ministrului educatiei, cercetarii, tineretului si sportului, (publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 767/31.10.2011);
  • pierderea buletinului/cartii de identitate a persoanei;
  • pierderea permiselor de munca;
  • pierderea actelor de stare civila (certificate de nastere, de casatorie, de deces);
  • pierderea contractelor de vanzare-cumparare/inchiriere apartament;
  • pierderea documentelor cadastrale;
  • pierderea carnetelor de sanatate;
  • pierderea carnetelor de student;
  • pierderea legitimatiilor de serviciu sau a legitimatiilor militare;
  • pierderea carnetului de rentier;
  • pierderea atestatelor profesionale eliberate de ARR;
  • pierderea certificatelor de inmatriculare societati comerciale sau a certificatelor constatatoare, eliberate de ORC;
  • pierderea stampilelor societatilor comerciale;
  • pierderea documentelor de asigurare (polite, contracte, cereri, vignete);
  • pierderea avizelor de functionare;
  • pierderea cartii de interventie si a avizului de atribuire a numarului de ordine pentru casa de marcat fiscala;
  • orice anunt pentru care legea nu a prevazut publicarea in Monitorul Oficial.

Regia Autonoma Monitorul Oficial ii roaga pe toti cei interesati sa nu trimita cereri si nici sa nu achite vreo taxa cu privire la publicarea actelor de mai sus in Monitor.

Tarifele pentru publicarea actelor in Monitorul Oficial al Romaniei, partile I - VII, au fost stabilite prin Decizie a Biroului Permanent al Camerei Deputatilor. 

In temeiul art. 20 si 21 din Legea nr. 202/1998 privind organizarea Monitorului Oficial al Romaniei, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, Biroul permanent al Camerei Deputatilor adopta prezenta decizie.

Articol unic. - (1) Se aproba tarifele pentru publicarea actelor in Monitorul Oficial al Romaniei, partile I—VII, care se aplica incepand cu data de 4 februarie 2019, prevazute in anexa care face parte integranta din prezenta decizie.
(2) Pagina de manuscris a actelor inaintate spre publicare reprezinta 2.000 de semne, inclusiv spatiile.
(3) Actele inaintate spre publicare in Monitorul Oficial al Romaniei, partile I—VII, vor avea un continut lizibil tehnoredactat la un rand si jumatate, cu corp 12 Times New Roman, fara stersaturi sau adaugari nedactilografiate, care fac de neinteles textul acestora.
(4) Tarifele contin taxa pe valoarea adaugata.
(5) Prezenta decizie se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

Aceasta decizie a fost adoptata de Biroul permanent al Camerei Deputatilor in sedinta din data de 4 februarie 2019. 

tarife monitorul oficial 2019

Tarifele pentru:

  • publicare acte in Partea I: 122 lei/pagina de manuscris;
  • publicare acte in Partea I, in limba maghiara: 122 lei/pagina de manuscris
  • publicare acte conform art. 6 din Legea nr. 202/1998 in Partea a II-a: 122 lei/pagina de manuscris;
  • pierderi acte - persoane juridice, in Partea a III-a: 21 lei;
  • pierderi acte, schimbari de nume - persoane fizice, in Partea a III-a: 0 lei;
  • publicare acte instante, hotarari judecatoresti, concursuri in Partea a III-a: 122 lei/pagina de manuscris;
  • publicare acte prevazute de Legea societatilor nr. 31//1990 si a altor acte in Partea a IV-a: 122 lei/pagina de manuscris;
  • publicarea contractului colectiv de munca la nivel national si de ramura, a conventiilor si recomandarilor Organizatiei Internationale a Muncii, precum si a altor acte stabilite prin dispozitii legale, in Partea a V-a: 122 lei/pagina de manuscris;
  • publicarea anunturilor prevazute de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 54/2006 privind regimul contractelor de concesiune de bunuri proprietate publica, in Partea a VI-a: 122 lei/pagina de manuscris;
  • publicarea actelor prevazute de Legea nr. 1/2005 privind organizarea si functionarea cooperatiei, republicata, cu modificarile ulterioare: 122 lei/pagina de manuscris.

 


Florin Amariei
de Florin Amariei
Redactor

Florin Amariei scrie pentru E-Juridic.ro din anul 2018, explicand noutatile legislative si prezentand cele mai relevente stiri din domeniu. Si-a inceput activitatea la 9AM.ro, a continuat la legestart.ro si a acoperit dintotdeauna cele mai relevante subiecte din domeniile politica, social si justitie.  In prezent, scrie pentru dumneavoastra despre tot ceea ce inseamna domeniile legislativ, justitie si politico-social, cu accent pe explicarea detaliata a ce este important de retinut, cum ne afecteaza aceste informatii si de ce este bine sa aplicam legea in forma ei la zi.  

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Votati articolul "Actele care nu se mai publica in Partea a III-a din Monitorul Oficial":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 5 voturi
Urmareste-ne pe Google News

Poate sunteti interesat si de:

©2024 RENTROP & STRATON
Toate drepturile rezervate.
SATI
Atentie, Juristi!
7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR

MODIFICARILE din Contractele Civile si Actele Comerciale se aplica deja!

Folositi NOILE Modele de Documente pentru 2024

Descarcati GRATUIT Raportul Special "7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016