Tichetele de masa vor fi majorate la 30 de lei. Camera Deputatilor a votat, miercuri, proiectul de lege prin care valoarea unui tichet de masa este majorata de la 20 la 30 de lei.
Votul deputatilor este decisiv, insa proiectul de lege trebuie sa fie promulgat de presedintele Romaniei si sa fie publicat in Monitorul Oficial pentru a intra in vigoare.
Guvernul a promis inca de la inceputul anului cresterea valorii tichetelor de masa acordate angajatilor, de la 20 de lei la 30 de lei, pentru a compensa scumpirile din ultima perioada. Masura ar fi trebuit sa intre in vigoare de la 1 iunie.
Intr-o interventie recenta la
Antena 3, ministrul Muncii, Marius Budai, afirma ca Guvernul nu a uitat sa implementeze masura si ca ea va intra in vigoare din luna iulie.
In acest moment, valoarea unui tichet de masa este de 20,17 lei, un salariat obtinand, lunar, suma de 443,74 de lei pentru 22 de
zile lucratoare. Daca majorarea intra in vigoare, valoarea unui ticet de masa va fi de 30 de lei, iar suma totala/luna pentru un angajat va urca la 660 de lei.
Cu o experienta de aproape 12 ani in presa scrisa, Ana Maria Ghiarasim aduce in fata cititorilor E-juridic cele mai importante noutati legate de legislatia in domeniu, explicate si comentate in detaliu. Stiri, legi si informatii la zi.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: In situatia in care exista un asociat si 2 administratori, pot presta servicii ambii administratori unul este si asociatul unic ce tin de obiectul de activitate al societatii transport alternativ-Bolt fara sa detina CIM sau contract de administrare?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Am angajat o persoana cu contract de munca cu 8 ore, pe perioada nedeterminata, dar a venit doar o zi, nu a muncit doar i s-a prezentat ce are de facut apoi dupa masa a sunat ca nu mai vine ca a acceptat o alta oferta. In acest caz cum trebuie sa desfacem contractul angajatului? Pe perioada de proba? Suntem obligati sa-i platim persoanei ziua in care a fost la servici dar nu a lucrat?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Avem angajati care aduc concediu medical eliberat de diferiti medici, care se suprapun. Modul de calcul al acestor concedii medicale se platesc conform legislatiei in vigoare, adica primul concediu medical se plateste pana la data inceperii urmatorului. Intrebarea este: in declaratia 112, aceste concedii medicale trebuie sa apara ca si durata conform platii sau conform duratei care apare pe formularul de concediu medical eliberat de catre medic? Care este legislatia unde se precizeaza acest...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<