Prin ordin al doamnei Laura Codruta Kovesi, Procuror General al Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, s-a dispus:
1. Delegarea, incepand cu data de 27 iunie 2011, in functia de prim-adjunct al procurorului general al Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, pentru o perioada de 6 luni, a domnului MARIUS CONSTANTIN IACOB, procuror sef al Sectiei de urmarire penala si criminalistica din cadrul Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie.
Delegarea are loc ca urmare a incetarii, la data de 27 iunie 2011, a mandatului de 3 ani al domnului Tiberiu Mihail Nitu, numit in aceasta functie la data de 27 iunie 2008.
2. Delegarea, incepand cu aceeasi data, in functia de procuror sef al Sectiei de urmarire penala si criminalistica din cadrul Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, pentru o perioada de 6 luni, a domnului HORIA VALENTIN SELARU, consilier al procurorului general al Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie.
Doamna Laura Codruta Kovesi doreste sa multumeasca, si pe aceasta cale, domnului Tiberiu Nitu pentru sprijinul acordat echipei manageriale a Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, in timpul mandatului sau.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: As dori sa aflu care sunt conditiile ce trebuie indeplinite pentru ca un cetatean roman sa fie delegat sau detasat in Elvetia la o alta societate. In mod specific: Care este perioada maxima permisa pentru delegare/detasare? Cine este responsabil pentru plata salariului si in ce moneda se efectueaza aceasta plata? Ce documente sunt necesare pentru a formaliza detasarea/delegarea? Cine suporta costurile pentru cazare? Cine acopera cheltuielile de transport? Va rugam sa ne furnizati aceste...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Administratorul doreste sa schimbe sistemul de evidenta/pontaj privind prezenta angajatilor la locul de munca. Este vorba de un sistem inchis, o tableta pe care angajatul va semna la intrarea in incinta societatii, in acelasi timp se va face si o poza a angajatului; la fel se va intampla la iesirea din unitate a angajatului la sfarsitul programului de lucru. Informatiile mentionate se vor pastra pana la sfarsitul lunii sau cel mult 2 saptamani dupa, cand persoana desemnata cu centralizarea si...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<