Newsletter Infojuridic Stiri, Noutati, Articole, Dezbateri
7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR

Citeste GRATUIT un Raport Special exclusiv "7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"

Adauga mai jos adresa de email si vei primi raportul in Inbox

E-JURIDIC.RO cauta meniuMeniu
Consultanta in afaceri | Manager
E-JURIDIC.ROE-JURIDIC.RO » Noutati Juridice 2024 
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Fisa postului pentru Administrator condominiu 2024

Fisa postului pentru Administrator condominiu 2024
Administratorul de condominiu poate fi persoana fizica, persoana fizica autorizata sau persoana juridica responsabila cu activitati de administrare tehnica si intretinere a proprietatii comune, de contabilitate si de casierie.
 
Conform prevederilor Legii nr. 196/2018 si Ordinului nr. 1.058/2019, cu modificarile si completarile ulterioare, nu oricine poate fi administrator al unui imobil. 
 
Pentru a putea presta aceasta activitate, cei interesati trebuie sa obtina un atestat de la primarie, potrivit legislatiei in vigoare. Acest document se poate obtine doar in baza unui certificat de calificare profesionala si a doua alte acte: cazierul judiciar si cel fiscal.

Ai nevoie de ajutor? Gasesti TOT ceea ce trebuie sa stii in lucrarea Asociatii de Proprietari. Obligatii fiscal-contabile! ...click pentru detalii si comenzi <<<
 

Fisa postului Administrator condominii 2024

 
    I. Identificarea postului
 
    1. Numele si prenumele titularului: ............
 
2.   Denumirea postului: Administrator de condominii
 [Daca in organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
 
3. Pozitia in COR / Cod: 515303
 
 [In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
 
4.   Departamentul / locatia: Administrare condominii
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
 
    5.  Nivelul postului: Executie
 
    6. Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate): Se subordoneaza Presedintelui Asociatiei de proprietari
 [Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]
 
    II. Descrierea postului
 
Scopul general al postului
Practicantii unei astfel de ocupatii se ocupa de organizarea si coordonarea activitatii de suport privind mentinerea in bune conditii a imobilului aflat in gestionare.
 
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
 
        1. Competente personale:
 
    • sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.); 
    • sa nu aiba antecedente penale
    • sa fie apt din punct de vedere medical
 
        2. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
 
Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.
    • este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa 
    • este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune; 
 
Atributii
 
• sa foloseasca timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu, in acest sens, nu se ocupa in timpul de munca de activitati care nu sunt cuprinse in atributiile si indatoririle sale ori nu sunt dispuse de sefi ierarhici
• sa respecte regulamentul de ordine interioara
• sa aiba capacitatea de organizare a locului de munca
• sa intretina in stare de buna functionare imobilul si bunurile din dotare; 
• sa se asigure ca primeste, pastreaza si elibereaza obiecte de inventar in gestiune
• sa se ocupe de aprovizionarea si dotarea imobilului in conformitate cu lista de investitii; 
• sa se ocupe de problemele chiriasilor
• sa asigure citirea contoare
• sa se asigure de plata utilitatilor
• sa se asigure ca propune investitii privind intretinerea sau dezvoltarea imobilului si conduce activitatile de intretinere ale acestuia; 
• sa se asigure ca in caz de defectiuni ale sistemelor/retelelor din imobil, anunta echipele de instalatori si ia in primire rezultatele muncii acestora; 
• sa se asigure ca urmareste respectarea normelor de conduita civilizata si a regulamentului imobilului; 
• sa se asigure ca redacteaza materialele cu caracter informativ si le afiseaza la avizierul imobilului; 
• sa asigure intocmirea receptiilor si bonurilor de consum pentru toate materialele cumparate si predarea receptiilor la departamentul financiar, pentru decontari
• sa asigure protocolul delegatiilor venite
• sa prospecteze piata si sa negocieze termenii contractuali cu chiriasii/ locatarii
• sa asigure aprovizionarea cu utilitati, materii prime, obiecte de inventar, materiale consumabile
• sa se asigure ca sunt respectate contractele de inchiriere de spatii cu diversi clienti; 
• sa recruteze resursele umane necesare pentru asigurarea curateniei in bloc
• sa se asigure ca pregateste documentatia de plata a cheltuielilor de regie proportional cu spatiile ocupate 
• sa respecte cu strictete legislatia in vigoare privind GDPR
• sa se asigure ca urmareste inregistrarea corecta a cheltuielilor de regie a imobilului; sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact; 
• sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;
• sa acorde ajutor, atat cat este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol;
• sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora; 
• sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati; 
• sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atat timp cat este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale; 
• sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti colegi
• sa informeze de indata administratorul despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut;
• sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept. 
 
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, sarcinile/ atributiile/ activitatile, responsabilitatile postului pot diferi. 
Atentie! Raspunderea juridica generata de nerespectarea obligatiilor stabilite prin prezenta se va stabili in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, precum si in baza procedurilor reglementate in Regulamentul Intern al firmei.]
 
4. Obligatii si Restrictii: 
 
        ◦ nu executa nici o sarcina suplimentara legata de activitatea sa decat daca ea vine de la persoanele autorizate si daca vine pe cale ierarhica si se incadreaza in prevederile legale; 
        ◦ sa asigure pastrarea secretului profesional privind activitatile ce se desfasoara in cadrul spatiului de lucru;
        ◦ este strict interzisa consumarea de bauturi alcoolice inainte de intrarea in serviciu sau pe timpul serviciului; 
 
5.Conditiile de lucru ale postului
 
    a. Desfasurarea activitatii – in cadrul imobilelor care i se repartizeaza
 
Cazurile speciale sunt stabilite cu atentie in cadrul echipei de lucru;
 
Va fi raspunzator si utilizeaza:
Echipamente 
Baza de date
 
    b. Conditii de formare profesionala -  Participa la sesiuni de formare si perfectionare.
 
[Conditiile de la punctele a si b se decid la nivelul fiecarei firme, in functie de conditiile specifice si de posibilitati, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
 
    • Delegare (inlocuitori, sarcini delegate) - Doar in situatii de urgenta
 
    c. Atat ocupantul postului, cat si persoanele fizice si juridice la ale caror date personale de identificare are acces ocupantul postului, sunt protejata de catre Regulamentul General pentru Protectia Datelor cu caracter personal nr. 679/2016, poate interveni cand doreste si poate solicita: 
    • informare si consultarea informatiilor vizate
    • actualizarea informatiilor vizate
    • stergerea informatiilor vizate
    • restrictionarea si opunerea in prelucrarea informatiilor vizate
[De obicei, fiecare firma stabileste si mentioneaza numele persoanei inlocuitoare, cu precizarea responsabilitatilor si a sarcinilor pe perioada delegarii.]
 
    III. Specificatiile postului
 
    1. Nivelul de studii – medii
[Nivelul de studii pentru fiecare post difera in functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
 
2. Aptitudini si competente personale
 
• incredere in sine;
• atentie;
• ascultare activa
• indemanare;
• concentrare;
• punctualitate;
• capacitatea de a invata;
• orientat catre client si realizarea sarcinilor, cu respectarea termenelor limita
• cunostinte bune de utilizare PC (Microsoft Office, aplicatii informatice specifice desfaturarii activitatii)
• dispus intotdeauna sa-si imbogateasca bagajul de cunostinte
 
 [In functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma se pot solicita si alte competente.]
 
3. Program de lucru
 
Pentru un program normal de lucru, 8 ore/ zi.
 
Program: L-V: ............................, cu pauza de masa, 
                 S-D: ..................................................
 
    • Data 
 
Numele si semnatura titularului postului,                                                     Numele si semnatura superiorului ierarhic,
 
A P R O B A T
         Director General
 
 

Redactia E-juridic
de Redactia E-juridic

Redactia E-Juridic are un colectiv de 4 autori specializati din domeniul juridic cu toate ramificatiile sale. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de proiecte de legi, acte adoptate si noutati legislative. Va explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene.

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Votati articolul "Fisa postului pentru Administrator condominiu 2024":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 2 voturi
Urmareste-ne pe Google News

Poate sunteti interesat si de:

©2024 RENTROP & STRATON
Toate drepturile rezervate.
SATI
Atentie, Juristi!
7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR

MODIFICARILE din Contractele Civile si Actele Comerciale se aplica deja!

Folositi NOILE Modele de Documente pentru 2024

Descarcati GRATUIT Raportul Special "7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016