A fost publicata Hotararea Consiliului Superior al Magistraturii - Plen nr. 580 din 26 iunie 2012 pentru modificarea Regulamentului privind organizarea si desfasurarea concursului de promovare in functia de judecator la Inalta Curte de Casatie si Justitie, aprobat prin Hotararea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 74/2012 in Monitorul Oficial nr. 481 din 13 iulie
Plenul Consiliului Superior al Magistraturii hotaraste:
ART. I
Regulamentul privind organizarea si desfasurarea concursului de promovare in functia de judecator la Înalta Curte de Casatie si Justitie, aprobat prin Hotararea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 74/2012, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 112 din 13 februarie 2012, se modifica dupa cum urmeaza:
1. La articolul 9, punctul 3 va avea urmatorul cuprins:
"3. controleaza si indruma actiunile privind organizarea si desfasurarea concursului, constand, in principal, in: identificarea si, dupa caz, inchirierea spatiilor adecvate pentru sustinerea probelor de concurs, procurarea necesarului de rechizite, asigurarea asistentei medicale pe parcursul desfasurarii concursului si a pazei necesare pentru pastrarea ordinii publice la centrele de concurs si de corectare, asigurarea cheltuielilor de transport, cazare si diurna pentru membrii comisiilor;:
2. La articolul 12 alineatul (2), litera b) va avea urmatorul cuprins:
>>> cititi aici cuprinsul integral al reglementarii
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: As dori sa aflu care sunt conditiile ce trebuie indeplinite pentru ca un cetatean roman sa fie delegat sau detasat in Elvetia la o alta societate. In mod specific: Care este perioada maxima permisa pentru delegare/detasare? Cine este responsabil pentru plata salariului si in ce moneda se efectueaza aceasta plata? Ce documente sunt necesare pentru a formaliza detasarea/delegarea? Cine suporta costurile pentru cazare? Cine acopera cheltuielile de transport? Va rugam sa ne furnizati aceste...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Administratorul doreste sa schimbe sistemul de evidenta/pontaj privind prezenta angajatilor la locul de munca. Este vorba de un sistem inchis, o tableta pe care angajatul va semna la intrarea in incinta societatii, in acelasi timp se va face si o poza a angajatului; la fel se va intampla la iesirea din unitate a angajatului la sfarsitul programului de lucru. Informatiile mentionate se vor pastra pana la sfarsitul lunii sau cel mult 2 saptamani dupa, cand persoana desemnata cu centralizarea si...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<