Avand in vedere prevederile art. 149 ale Hotararii Guvemului nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare.
INSTITUTUL NATIONAL AL MAGISTRATURII anunta ocuparea prin transfer la cerere, la data de 01.06.2011 a functiei publice de executie vacante de expert superior in cadrul Serviciului Contabilitate, achizitii publice si resurse umane.
Cererile de transfer se vor depune la sediul Institutului National al Magistraturii ( bulevardul Regina Elisabeta, nr.53, sect. 5, Bucuresti, etajul 2) in termen de 20 de zile de la afisarea prezentului anunt, respectiv pana la data de 22.05.2011 si vor fi insotite de:
- Copie buletin/ carte de identitate;
- Copie carnet de munca;
- Curriculum vitae.
In situatia depunerii mai multor cereri de transfer, institutul va organiza in termen de 3 zile de la expirarea termenului de depunere a cererilor de transfer, respectiv in data de 25.05.2011 un interviu cu functionarii publici solicitanti, in conformitate cu prevederile art. 149, alin. 5 ale Hotararii Guvernului nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, cu modificanle si completarile ulterioare.
Scopul principal al postului, precum si conditiile specifice de ocupare a functiei publice vacante de expert, grad profesional superior reies din fisa postului, anexata prezentului anunt.
Ora si locul sustinerii interviului vor fi aduse la cunostinta solcitantilor prin afisare la sediul si
pe site-ul Instiutului National al Magistraturii.
Relatii suplimentare se obtin de la doamna Angela BOUROS - nr. de telefon 021.407.62.91.
DIRECTOR
Procuror Dragos Nicolae Dumitru
DIRECTOR Dep. Economico-administrativ
Gheorghe Mihai
Fisa postului
Ocupantul postului:
Informatii generale privind postul
1. Denumirea postului: expert clasa I, gradul profesional superior
2. Nivelul postului: Functia publica corespunzatoare categoriei functionarilor publici de executie
3. Scopul principal al postului: indeplinirea atributiilor de executie in domeniul economic, respectiv evidenta contabila si calcul de drepturi de natura salariala.
Conditii specifice pentru ocuparea postului:
1. Studii de specialitate: studii superioare absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic
2. Perfectionari (specializari): in domeniul economic
3. Cunostinte de operare pe calculator (necesitate si nivel): Microsoft Word, Excel - nivel avansat; utilizare aplicatii informatice de evidenta contabila si salarizare - nivel avansat; utilizare Internet - nivel mediu.
4. Limbi straine (necesitate si nivel de cunoastere): nu sunt necesare
5. Abilitati. calitati si aptitudini necesare: comunicare, intelegere, adaptarea la munca in echipa, de capacitate de analiza si sinteza, gandire analitica, relationare sociala.
6. Cerinte specifice: nu sunt.
7. Competenta manageriala (cunostinte de management, calitati si aptitudini manageriale): nu este necesara.
Atributiile postului:
- intocmeste si verifica statul de plata pe baza foilor colective de prezenta primite pentru salariatii Institutului;
- intocmeste statele de plata cu bursele auditorilor de justitie pe baza foilor colective de prezenta primite;
- primeste. prelucreaza fisele de ore la plata cu ora pentru colaboratorii I.N.M si intocmeste statele de plata;
- transmite pe suport magnetic, la banca comerciala, alimentarea cardurilor salariatilor, auditorilor de justitie si colaboratorilor;
- intocmeste ordinele de plata privind: retinerile si viramentele din salarii, plata salariilor, burselor, plata colaboratorilor si le prezinta conducerii Institutului pentru verificare, avizare;
- intocmeste situatia recapitulativa privind cheltuielile de personal si o transmite trezoreriei o data cu plata drepturi lor salariale;
- realizeaza distribuirea pe articole bugetare a cheltuielilor de personal;
- transmite situatia cheltuielilor de personal in vederea rezervarii fondurilor in trezorerie;
- urmareste si aplica legislatia privind documentatia ce reglementeaza situatia salariala si de personal pentru angajati si colaboratori externi;
- verifica acordarea drepturilor salariale lunare conform deciziilor primite de la compartimentul de resurse umane urmarind termenele de acordare a tuturor sporurilor;
- primeste si prelucreaza certificatele medicale atat ale salariatilor cat si ale auditorilor de justitie;
- primeste si prelucreaza datele de identitatate ale salariatilor si auditorilor in vederea intocmirii fiselor fiscale;
- intocmeste si verifica fisele fiscale ale formatorilor si colaboratorilor si le depune la Administratia Fianciara:
- depune fisele fiscale la Administratia Fianciara pentru salariati, auditori de justitie si colaboratori;
- tine evidenta si actualizeaza drepturile salariale obpnute pe baza titlurilor executorii;
- tine evidenta si actualizeaza sentintele civile ale auditorilor de justitie;
- intocmeste lunar situatia privind monitorizarea cheltuielilor de personal, si o supune aprobarii conducerii in vederea transmiterii la C.S.M;
- intocmeste sau completeaza adeverinte la cerere, privind veniturile obtinute de catre salariatii sau auditorii de justitie:
- intocmeste si verifica si depune declaratiile privind:
# obligatiile de plata la bugetul de stat;
# obligatiile de plata la bugetele asigurarilor sociale si fondurilor sociale;
# evidenta nominala a asiguratilor si a obligatiilor de plata catre bugetul asigurarilor pentru somaj;
# evidenta nominala a asiguratilor si a obligatiilor de plata catre bugetul asigurarilor sociale de stat;
# contributia la FNUAS pentru concedii si indemnizatii;
# evidenta obligatiilor de plata catre FNUAS pentru concedii si indemnizatii;
# intocmeste lista nominala a persoanelor pentru care se plateste contributii la bugetul asigurarilor sociale de sanatate;
- verifica adaptarea la schimbarile legislative a kiturilor pentru declaratii;
- supune spre aprobarea conducerii statele de plata verificate din punct de vedere al corectitudinii datelor;
- participa la intocmirea situatiilor financiare;
- transmite lunar sefului de serviciu financiar-contabilitate si directorului economic, in scris, estimarea cheltuielilor cheltuielile cu salariile angajatilor, profesorilor colaboratori si numarul acestora pentru intocmitrea cererii de credite lunare, prevederilor trimestriale. anuale;
- intocmeste pe cale electronica evidenta veniturilor salariale pentru angajatii si colaboratorii institutului;
- transmite situatiile statistice privind evidenta personalului institutiei si fondul alocat cheltuielilor de personal;
- prezinta sefului ierarhic lunar, analiza conturilor a caror evidenta o tine;
- participa la intocmirea situatiilor financiare trimestriale si anuale, la elaborarea propunerii bugetului de venituri si cheltuieli, la analiza lunara privind incadrarea in prevederile bugetare, pe principalele capitole si articole bugetare;
- verifica corelatiile din fisele analitice cu cheltuielile din fisa alineatelor bugetare cu respectarea incadrarii pe articole;
- participa la inventarierea patrimoniului institutului si verifica intocmirea corecta a listelor de inventariere si a celorlalte documente care se constituie in acest scop;
- intocmeste note contabile pentru toate operatiunile efectuate in cadrul Institutului National al Magistraturii. inscriind pe documentele primare formula contabila, iar pe documentele supuse vizei "bun de plata" va inscrie numarul si data notei contabile si va semna;
- participa la intocmirea Raportului explicativ pentru activitatea Institutului National al Magistraturii;
- participa la intocmirea monografiilor privind operapunile contabile specifice activitapi I.N.M.;
- participa la intocmirea lunara a balantei operatiunilor contabile pentru I.N.M.
- verifica componenta soldurilor conturilor din balanta privind contributia la asigurari sociale de sanatate si obligatia fata de bugetul de stat;
- inregistreaza in evidenta contabila obligatiile de plata precum si plata cheltuielile salariale urmarind incadrarea corecta pe cheltuieli si articol bugetar in aplicatia informatica Prosys;
- verifica ordinele de plata pentru retineri, obligatii de plata privind salariile si bursele;
- este inlocuitorul doamnei Stancioiu Gabriela Doina pentru activitatile referitoare la salarizarea personalului permanent, a colaboratorilor si a auditorilor de justitie din cadrul Institutului National al Magistraturii;
- respecta si aplica cu stictete prevederile legale pe baza carora isi desfasoara activitatea, cunoaste temeinic legislatia si alte reglementari legale;
- verifica corelatia conturilor sintetice cu cele analitice si intocmirea balantelor analitice pe fiecare partener;
- intocmeste executia bugetara pentru operatiunile efectuate prin bugetul de stat (fisa credite bugetare);
- verifica toate documcntele, in etapa premergatoare efectuarii operatiunii contabile, daca poarta toate semnaturile autorizate conform legislatiei in vigoare;
- raspunde de arhivarea documentelor aferente lucrarilor specificate in fisa postului;
- respecta si aplica cu stictete prevederile legale pe baza carora isi desfSsoara activitatea, cunoaste temeinic legislatia si alte reglementari legale;
- rezolva corespondenta conform cu atributiile fisei postului;
- asigura conlidentialitatea asupra activitatilor desfasurate si a lucrarilor realizate,
executa orice alte sarcini de serviciu stabilite de catre sefii ierarhici superiori, care contribuie la organizarea si desfasurarea corespunzatoare a muncii in cadrul Serviciul financiar-contabilitate, achizitii publice si resurse umane.
Identificarea functiei publice corespunzatoare postului
1. Denumire: expert
2. Clasa: I
3. Gradul profesional: superior
4. Vechimea in specialitate necesara: minim 9 ani
Sfera relationala a titularului postului:
1. Sfera relationala interna:
a) Relatii ierarhice:
- subordonat fata de: sef serviciu, director economic, director sau a persoanelor imputernicite de catre director.
- superior pentru: nu este cazul.
b) Relatii functionale: cu celelalte compartimente din cadrul directiei.
c) Relatii de control: nu are.
d) Relatii de reprezentare: din dispozitia sefului de serviciu, directorului economic, director sau a persoanelor imputernicite de catre director.
2. Sfera relationala externa:
a) cu autoritati si institutii publice: din dispozifia directorului sau a persoanelor imputernicite de catre director.
b) cu organizatii Internationale: din dispozifia directorului sau a persoanelor imputernicite de catre director.
c) cu persoane juridice private: din dispozijia directorului sau a persoanelor imputernicite de catre director.
3. Limite de competente: indeplineste atributiile inscrise in fisa postului, precum si in baza dispozitiilor superiorilor ierarhici, cu respectarea stricta a prevederilor legale.
4. Delegarea de atributii si competenje: nu are
Intocmit de:
Numele si prenumele: Bouros Angela
Functia de conducere: Sef Serviciu Contabilitate, achizitii publice si resurse umane
Semnatura
Data intocmirii
Luat la cunostinta de catre ocupantul postului
Numele si prenumele:
Semnatura
Data
Contrasemneaza:
Numele si prenumele: Gheorghe Mihai
Functia de conducere: Director economic
Semnatura
Data