In vederea obtinerii cardului de avocat este necesara achitarea in avans pe intreg anul 2012 a contributiilor datorate la bugetul baroului si al U.N.B.R., precum si achitarea la zi a cotei cuvenite C.A.A.- Filiala Bucuresti, la data solicitarii.
In vederea obtinerii legitimatiei de avocat este necesara achitarea in avans pentru semestrul in curs al anului 2012 (luna iunie, respectiv decembrie inclusiv) a contributiilor datorate la bugetul baroului si al U.N.B.R., precum si achitarea la zi a cotei cuvenite C.A.A.-Filiala Bucuresti, la data solicitarii. Avocatii care solicita emiterea legitimatiei de avocat vor anexa la cererea pentru emiterea legitimatiei, o fotografie tip buletin de identitate.
La solicitarea avocatilor, pot fi liberate ambele documente de identificare.
Cardurile de identitate pentru avocat pe anul 2011, se vor emite pana la data de 30 noiembrie 2011. Dupa aceasta data, se vor elibera adeverinte care sa ateste calitatea de avocat, valabile pana la sfarsitul anului 2011.
Cardurile emise pentru anul 2011 si neridicate pana in prezent, se vor elibera pana cel tarziu la data de 16 decembrie 2011.
Incepand cu data de 5 decembrie 2011 se vor emite cardurile de identitate pentru avocat si legitimatiile de avocat pe anul 2012.
Formularele pentru emiterea cardului sau a legitimatiei se obtin de la etajul IV, cam.415 - Resurse Umane.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: As dori sa aflu care sunt conditiile ce trebuie indeplinite pentru ca un cetatean roman sa fie delegat sau detasat in Elvetia la o alta societate. In mod specific: Care este perioada maxima permisa pentru delegare/detasare? Cine este responsabil pentru plata salariului si in ce moneda se efectueaza aceasta plata? Ce documente sunt necesare pentru a formaliza detasarea/delegarea? Cine suporta costurile pentru cazare? Cine acopera cheltuielile de transport? Va rugam sa ne furnizati aceste...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Administratorul doreste sa schimbe sistemul de evidenta/pontaj privind prezenta angajatilor la locul de munca. Este vorba de un sistem inchis, o tableta pe care angajatul va semna la intrarea in incinta societatii, in acelasi timp se va face si o poza a angajatului; la fel se va intampla la iesirea din unitate a angajatului la sfarsitul programului de lucru. Informatiile mentionate se vor pastra pana la sfarsitul lunii sau cel mult 2 saptamani dupa, cand persoana desemnata cu centralizarea si...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<